Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00458562/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie: "Planowanie leczenia w radioterapii"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 359 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie: "Planowanie leczenia w radioterapii"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae162d87-6b09-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Jeden Uniwersytet - Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”.Projekt, a tym samym przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, nr POWR.03.05.00-00-Z301/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458562/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.081.2022.UGS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 147000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe realizowane w ramach projektu pt.: „Jeden Uniwersytet - Wiele Możliwości. Program zintegrowany”, tj. Szkolenie pn. „Planowanie leczenia w radioterapii” dla studentów kierunku Fizyka medyczna II i III rok I stopnia.
2) W zakres usługi szkoleniowej wchodzi:
a) przygotowanie i przedstawienie do akceptacji programu szkolenia, który realizuje co najmniej minimalny zakres tematyczny;
b) przeprowadzenie 30 godzin szkolenia dla jednej 6-osobowej grupy z wykorzystaniem aktywizujących metod dydaktycznych tj. min 80% czasu szkolenia to praca poprzez wykonywanie zadań, uczenie się przez działanie itp.;
c) przeprowadzenie min. 50% szkolenia w obiektach oraz z wykorzystaniem aparatury i oprogramowania Wykonawcy; Wykonawca winien zajęcia praktyczne w szpitalu wykonać w odległości nie większej niż 30 km od siedziby zamawiającego.
d) na życzenie Zamawiającego przeprowadzenie części szkolenia w formie zdalnej (online);
e) przygotowanie materiałów szkoleniowych pomagających w wykorzystaniu uzyskanej wiedzy i doskonaleniu nabytych umiejętności;
f) inne działania i wytwory związane z realizacją szkolenia opisane zostały w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia)..
3) Liczba uczestników i liczba godzin szkolenia:
Grupa max: 6 osób
Liczba grup: 1
Liczba godzin: 30
Liczba edycji: 5
Razem: 150 h
Przez godzinę lekcyjną Zamawiający rozumie 45 minut.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego szkolenia. Dni i godziny zajęć będą uzależnione od planu zajęć studentów.
6) Zamawiający na życzenie Wykonawcy udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, tablicę multimedialną mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Chorzowie.
7) W przypadku realizacji szkolenia w formie on-line Wykonawca zapewni rozwiązania techniczne dla realizacji szkolenia w formie zdalnej z udziałem trenera i uczestników (webinarium) w tym zapewnienie możliwości połączenia dla uczestników z poziomu przeglądarki internetowej (w oparciu o technologię webcast). Zastosowane rozwiązania technologiczne mają umożliwiać połączenie audio i video, prowadzenie czatu, pracę w podgrupach, udostępnianie ekranu/plików; przeprowadzenie ankiet i testów.
8) Wykonawca zapewni niezbędne pomoce dydaktyczne, materiały i sprzęt niezbędne do przeprowadzenia szkoleń inne niż wymienione powyżej.
9) Wykonawca winien przeprowadzić zajęcia praktyczne w szpitalu, zlokalizowanym w odległości nie większej niż 30 km (liczone w linii prostej) od budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego (adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice)
Wykonawca wskazuje adres szpitala w ofercie pod rygorem odrzucenia oferty – w celu ustalenia faktycznej odległości szpitala od siedziby Zamawiającego, należy posłużyć się pomiarem odległości dostępnym na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps.
10) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” w zw. z art. 266 ustawy Pzp, w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ w postępowaniu nie złożonożadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- BO - L2/07/X - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dziewięciu Górników z Wujka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach
- Remont kuchni z zapleczem w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- Zakup i dostarczenie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Katowickiego Centru Onkologii.
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla obszaru wybranych powiatów województwa śląskiego
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem rolet wewnętrznych oraz żaluzji pionowych dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP i CBZC - umowa ramowa
- BUDOWA WZBUDZANEJ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH W REJONIE SKRZYŻOWANIA DW 926 Z UL. KASZTANOWĄ W M. ORZESZE
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia STUDIUM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ I stopnia wraz z przygotowaniem materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu
- Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ KOMPETENCYJNYCH CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- U/11/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Przeprowadzenie kursu prowadzącego do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla uczestników projektu pn. "Kierunek sukces" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza
- Szkolenia -cz.I szkol. przygot. do egz. na pr. jazdy kat.C wraz z KWP do 12 os. bezrob. zarej w PUP w Pleszew, cz.II szkol. przygot.do egz. na pr.jazdy kat.CE do 2 os. bezrob. zarejes. w PUP Pleszew
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.