Og³oszenie z dnia 2025-10-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup u¿ywanego samochodu bojowego dla OSP Ho³owienki
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sabnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582061
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: G³ówna 73
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sabnie
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-331
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48255065670
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sabnie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sabnie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup u¿ywanego samochodu bojowego dla OSP Ho³owienki
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3a891fec-7db6-462e-a544-f88f7b5071b0
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00494967
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00076731/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup u¿ywanego samochodu bojowego dla OSP Ho³owienki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://sabnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sabnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji, orygina³ dokumentu wadium (porêczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia, Wykonawca sk³ada za³±czaj±c na Platformie w sekcji „Przygotowanie oferty”, nastêpnie podsekcji „Dokumenty do oferty”, poprzez wybranie polecenia „Przeci±gnij tutaj lub wybierz plik z dysku".
6. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:
1) .zip
2) .7Z
8. W przypadku stosowania przez wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
b) pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ podpisem w formacie XAdES o typie zewnêtrznym. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
9. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
10. Wymagania dotycz±ce dokumentów elektronicznych wynikaj±ce z § 10 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452):
1) musz± byæ utrwalone w sposób umo¿liwiaj±cy ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a tak¿e przekazanie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym no¶niku danych;
2) musz± umo¿liwiaæ prezentacjê tre¶ci w postaci elektronicznej, w szczególno¶ci przez wy¶wietlenie tej tre¶ci na monitorze ekranowym;
3) musz± umo¿liwiaæ prezentacjê tre¶ci w postaci papierowej, w szczególno¶ci za pomoc± wydruku;
4) musz± zawieraæ dane w uk³adzie niepozostawiaj±cym w±tpliwo¶ci co do tre¶ci i kontekstu zapisanych informacji.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Okre¶lono w Rozdziale 40 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Okre¶lono w Rozdziale 40 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI¦.271.2.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Urzêdu Gminy Sabnie, 08-331 Sabnie, ul. G³ówna 73, 08-331 Sabnie w godzinach pracy Urzêdu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 7.45 – 15.45:
u¿ywanego ¶redniego samochodu ratowniczo-ga¶niczego z napêdem 4x2 dla OSP Ho³owienki spe³niaj±cy wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym oraz pojazdów uprzywilejowanych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik Nr 5 do SWZ dotycz±cy minimalnych wymagañ techniczno-u¿ytkowych oraz sprzêtu dodatkowego dla samochodu ratowniczo-ga¶niczego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34144210-3 - Wozy stra¿ackie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzêt ga¶niczy, ratowniczy i bezpieczeñstwa
34144200-0 - Pojazdy s³u¿b ratowniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Okre¶lono w Rozdziale 19 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: , Wykonawca sk³ada wraz z ofert± aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca sk³ada wraz z ofert± nastêpuj±ce ¶rodki dowodowe:1) opis zaoferowanego sprzêtu umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu weryfikacjê spe³niania przez oferowane dostawy wymagañ minimalnych, wskazuj±cy dla ka¿dego elementu wskazanego w Za³±czniku 5 do SWZ (w zestawieniu rzeczowo – ilo¶ciowym) nazwê producenta i modelu w zakresie sprzêtu dodatkowo odnosz±cy siê do ka¿dego z wymagañ okre¶lonych w Za³±czniku nr 5 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2) Wype³niony i podpisany Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ
3) Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do z³o¿enia oferty, je¿eli umocowanie to nie wynika z odpowiednich rejestrów/ ewidencji. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty , pod rygorem niewa¿no¶ci musi zostaæ sporz±dzone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê/osoby upowa¿nione do reprezentacji wskazane we w³a¶ciwym rejestrze je¿eli oferta nie zosta³a podpisana przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci dokumentem rejestracyjnym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznej po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy wy³±cznie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).
5) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 (dotyczy wy³±cznie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia , w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 2 Pzp) zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
6) Zobowi±zane podmiotu udostêpniaj±cego zasoby , o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, spe³niaj±ce wymogi o których mowa w art. 118 ust. 4 Pzp (dotyczy wy³±cznie wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby) - zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
2. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w terminie wyznaczonym w wezwaniuSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa zawarta zostanie z uwzglêdnieniem postanowieñ wynikaj±cych z tre¶ci SWZ oraz danych zawartych w ofercie.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://sabnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-03 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI SABNIE
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkó³ w Sabniach
- Zakup u¿ywanego samochodu bojowego dla OSP Ho³owienki
- Modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w m. kolonia Ho³owienki
wiêcej: przetargi SABNIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup lekkiego pojazdu przeznaczonego do przewozu osób typu bus wraz z wyposa¿eniem dla Komendy Miejskiej PSP w Zielonej Górze.
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - ga¶niczego dla jednostki Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Uje¼dzie
- Zakup i dostawa wyposa¿enia dla OSP Gminy Bodzechów w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa zasobów w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawa urz±dzeñ przeznaczonych na potrzeby obrony cywilnej
- Dostawa sprzêtu z zakresu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
wiêcej: Pojazdy s³u¿b ratowniczych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





