eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinZakup wraz z dostawą beczki - cysterny z przyczepą.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą beczki - cysterny z przyczepą.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Świdwin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525429

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swidwin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidwin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-396f242f-d411-4f54-97b7-beae66a0fc8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą beczki - cysterny z przyczepą.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-396f242f-d411-4f54-97b7-beae66a0fc8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00494943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009550/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup wraz z dostawą beczki z przyczepą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477816

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPF.271.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130081,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą beczki – cysterny o pojemności ok. 5.000 litrów do przewozu wody pitnej wraz z przyczepą.
Parametry cysterny :
- zbiornik jednokomorowy wykonany w całości ze stali kwasoodpornej AISI 304
- przekrój zbiornika: okrągły
- cysterna wyposażona w falochron
- izolacja cysterny styropianem o grubości 50 mm
- płaszcz zewnętrzny AISI 304, wykończony metodą mazerowania
- właz górny DN450 z odpowietrznikiem, z pokrywą zamykaną na kłódkę
- rura spustowa DN65 wyprowadzona do kwasoodpornej szafki z tyłu zbiornika zakończona kolektorem umożliwiająca napełnianie i opróżnianie zbiornika
- izolowany kolektor do dystrybucji wody z 3 kurkami spustowymi 1” oraz króciec napełniająco-spustowy zakończony złączem strażackim storz 50 i zaślepką, zamknięty w kwasoodpornej szafce z tyłu cysterny
- drabinka, poręcz i pomost obsługowy z prawej strony cysterny
- układ mycia CIP zbiornika – przyłącze STORZ 52
- napis po obu stronach zbiornika – dokładna treść, kolor i krój czcionki do uzgodnienia z Zamawiającym
- atest PZH
- zbiornik zamontowany na podwoziu dwuosiowej przyczepy rolniczej, według specyfikacji jak poniżej :

Podwozie rolnicze, dwuosiowe,:
- przyczepa platforma, bez burt
- dopuszczalna masa całkowita 8420 kg
- ładowność: ok. 6840 kg
- masa własna: minimum 1.580 kg
- szerokość pow. ładunkowej: minimum 2160 mm
- długość pow. ładunkowej : minimum 5050 mm
- dwie osie z obrotnicą przedniej osi lub oś podwójna typu tandem
- prędkość konstrukcyjna : 40 km / h
- rozmiar ogumienia – 4 szt.: 10,0/75-15,3 14PR lub szosowe 19,5’
- kliny do kół - 2 szt.
- układ hamulcowy pneumatyczny lub hydrauliczny
- oświetlenie, napięcie znamionowe 12V


Dodatkowe dokumenty :
- Świadectwo jakości zdrowotnej PZH dopuszczające cysternę do transportu wody pitnej
- Atest higieniczny PZH, potwierdzający że cysterna jest dopuszczona do transportu i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacjach awaryjnych
- Certyfikat ISO
- Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna
- Dokumenty do przerejestrowania przyczepy, tj: dowód rejestracyjny, OC, homologacja na
przyczepę, dokumenty ze stacji diagnostycznej (pierwsza rejestracja po stronie Wykonawcy, przyczepa zarejestrowana przez Wykonawcę i dopuszczona do ruchu)

Miejsce dostawy: siedziba Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 21, 78-300 Świdwin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.