eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiRemont sali gimnastycznej w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2025-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365117593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@pckziu.wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckziu.wodzislaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-629e7a21-358b-4be4-92e0-9dbd8ceb4d3c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-629e7a21-358b-4be4-92e0-9dbd8ceb4d3c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00494920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043493/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont sali gimnastycznej w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim ul. Gałczyńskiego 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCKZiU.26.2.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219870,67

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Remont sali gimnastycznej w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim” na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez ABM Architektura Nieruchomości Sp. z o.o. z Gliwic.
2. Zakres robót obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe i demontażowe:
2) demontaż parkietu sali gimnastycznej,
3) oczyszczenie wylewki betonowej z pozostałości po lepiku wraz ze sfrezowaniem górnej warstwy tj. ok. 1,5 – 2,0 cm wylewki,
4) demontaż 2 szt. tulei,
5) demontaż istniejącej obudowy grzejników,
6) wywóz i utylizacja odpadów,
7) roboty budowlane:
a) montaż tulei pod słupki do siatkówki,
b) wyrównanie powierzchni płyty,
c) wykonanie nowej nawierzchni sportowej (powierzchniowo-sprężystej ponad 50%) - system sandwich składający się z: 15 mm pianki amortyzującej + 18 mm sklejki brzozowej wilgocioodpornej + Linoleum sportowe 3,2 mm z wykończeniem fabrycznym PUR, grubość całkowita 36,2 mm. Cała podłoga (konstrukcja + wykładzina) winna posiadać certyfikat FIBA lub równoważny,
8) malowanie oliniowania sali gimnastycznej: boisko główne do koszykówki, boisko główne do siatkówki, boiska boczne do siatkówki,
9) dostawa i montaż elementów wyposażenia sali gimnastycznej:
a) konstrukcja do tablic do koszykówki: montaż 2 konstrukcji uchylnych, składanych w bok na ścianę, do tablic 180 x 105 cm. Norma FIBA lub równoważny, certyfikat PN-EN 1270:2006 lub równoważny,
b) dostawa i montaż tablic ze szkła akrylowego i obręczy uchylnych z siłownikami gazowymi do koszykówki oraz siatek do obręczy ze sznurka 5mm dla boiska głównego,
c) montaż osłony dolnej krawędzi tablicy z pianki poliuretanowej,
d) montaż istniejących w zasobach Zamawiającego konstrukcji dwóch tablic na ścianach bocznych do koszykówki o konstrukcji stałej z możliwością ustawienia odległości od ściany do 100 cm,
e) dostawa i montaż 2 listew ściennych na ścianach bocznych (podłużnych) sali gimnastycznej. Konstrukcja stalowa, długość 1,5 m. Na jednej z listw umieszczone haki mocujące siatkę, druga wyposażona w naciąg śrubowy. Zgodność z normą PN-EN 1271:2006 lub równoważną, certyfikat bezpieczeństwa wydany przez Instytut Sportu lub równoważny,
f) dostawa i montaż siatki do siatkówki, wymiar 9,5 m x 1,0 m, oczko 10 cm x 10 cm, w komplecie z antenkami,
g) dostawa i montaż 2 kompletów słupków do siatkówki wraz z tuleją montażową stalową fi 88, L=450 + dekiel. Zgodność z normą PN-EN 1271:2015-01 lub równoważną, Certyfikat Instytutu Sportu lub równoważny. Do każdego słupka osłona z pianki poliuretanowej, zapinana na rzep,
h) dostawa i montaż tablicy wyników o wymiarach 1,30 m x 1,0 m. W zestawie z pilotem radiowym,
i) dostawa i montaż obudowy grzejników. Obudowa w formie ławki. Montaż do ściany i do podłogi. Konstrukcja stalowa z profili kwadratowych zamkniętych 25 x 25 mm. Deski drewniane,
j) dostawa i montaż zabudowy 2 otworów w ścianach zewnętrznych o wymiarze 55 x 55 cm. Osłona w formie kratki wentylacyjnej wykonanej z blachy stalowej ocynkowanej, o wym. zewnętrznym 60,5 x 60,5 cm w kolorze jasno-szarym np. RAL 7047 (możliwie zbliżonym do koloru ścian).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395199 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-LAN Anna Kańtoch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368266218

7.3.4) Miejscowość: Wojkowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.