Og³oszenie z dnia 2022-12-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00510481/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-21
- 2022/BZP 00515359/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-27
- 2022/BZP 00520601/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00015746/01 - Wynik z dnia 2023-01-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych
oraz ich ewentualnych zwrotów
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¦WIECKI - Starostwo Powiatowe w ¦wieciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Genera³a Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 525683185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.csw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych
oraz ich ewentualnych zwrotów
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6800df8e-7b93-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00494900
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035647/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/, zwanej dalej Platform±.
2. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy dostêpne s± pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
4. Zamawiaj±cy okre¶la wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie na podstawie informacji od dostawcy platformy zakupowej znajduj±cych siê pod nastêpuj±cym adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
5. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików PortableDocument Format (PDF).
6. Zalecenia
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2242).
1) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .docx .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf,
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip,
b) .7Z,
3) dokumenty z³o¿one w plikach .rar .gif .bmp .numbers .pages zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie,
4) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych podpisem zaufanym, które wynosi maksymalnie 10MB,
5) ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format PDF i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES,
6) pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
Z powodu ograniczenia ilo¶ci znaków pozosta³e informacje znajduj± siê w dziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, ¿e:
1) Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w ¦wieciu jest Starosta ¦wiecki. Dane adresowe: ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie. Telefon: 525683100. Adres e-mail: sekretariat@csw.pl
2) Inspektor Ochrony Danych:
w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych drog± elektroniczn±: daneosobowe@csw.pl; pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.
3) cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji zadañ i obowi±zków prawnych na³o¿onych na Administratora ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO.
4) odbiorcy danych osobowych:
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdy¿ co do zasady postêpowanie
o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne (zgodnie z art. 18 oraz 74 ustawy PZP),
b) na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególno¶ci przez
odpowiednio wymienione: Urz±d Zamówieñ Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urz±d Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urz±d Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK, Urz±d Marsza³kowski, Urz±d Wojewódzki i inne dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzaj± dane osobowe.
5) okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, tj. w przypadku umów przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia oraz w przypadku dokumentacji zamówienia przez okres 5 lat.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) prawa osób, których dane dotycz±:
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
a) przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
b) nie przys³uguje Pani/Panu:
zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Mo¿e Pani/Pan wnie¶æ skargê do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, z siedzib± w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, je¿eli s±dzi Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
8) informacja o wymogu dobrowolno¶ci podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych:
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku niepodania przez Pani±/Pana danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemo¿liwe bêdzie zrealizowanie zadania, co mo¿e skutkowaæ nieudzieleniem zamówienia.
9) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjêcia jakiejkolwiek decyzji i nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.272.1.12.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w razie wykorzystania mo¿liwo¶ci ich dostarczenia lub wydania odbiorcy.
Czê¶æ I zamówienia – ¶wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w ¦wieciu.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 248717,70 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
1) cena brutto (C) ilo¶æ punktów wynosi 60 pkt.
2) Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym (M¦) ilo¶æ punktów wynosi 40 pkt.
Oceny punktowe uzyskane w ww. kryteriach sumuje siê, a uzyskana ³±czna liczba punktów stanowiæ bêdzie ca³kowit± ocenê punktow± oferty.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz otrzyma najwiêksz± liczbê punktów spo¶ród rozpatrywanych ofert za realizacjê przedmiotu zamówienia.
Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w razie wykorzystania mo¿liwo¶ci ich dostarczenia lub wydania odbiorcy.
Czê¶æ II zamówienia – ¶wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Powiatowego Zespo³u ds. Orzekania o Niepe³nosprawno¶ci w ¦wieciu.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 76371,24 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
1) cena brutto (C) ilo¶æ punktów wynosi 60 pkt.
2) Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym (M¦) ilo¶æ punktów wynosi 40 pkt.
Oceny punktowe uzyskane w ww. kryteriach sumuje siê, a uzyskana ³±czna liczba punktów stanowiæ bêdzie ca³kowit± ocenê punktow± oferty.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz otrzyma najwiêksz± liczbê punktów spo¶ród rozpatrywanych ofert za realizacjê przedmiotu zamówienia.
Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¶li wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granic±, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896 z pó¼n. zm.).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe,
- Samooczyszczenie – w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 ustawy Pzp
- pe³nomocnictwo
- formularz oferty
-
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) o¶wiadczenie/o¶wiadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2) o¶wiadczenie podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. - wype³nione zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ,
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa dla osoby/ osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika (o ile upowa¿nienie to nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty).
Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
4) w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) do oferty powinno zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu i zawarcia umowy,
5) zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia zasobów, je¶li Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów,
6) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia polegaj±c na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy jest mo¿liwa w przypadku w przypadku wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:1) zmiana organizacyjna stron np. zmiana reprezentacji, siedziby firmy etc.,
2) zmiana terminu obowi±zywania umowy w wypadku, gdy us³ugi objête umow± zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwy organ, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy,
3) zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy,
4) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy.
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Dostawa materia³ów opatrunkowych oraz produktów do pielêgnacji skóry
- ¦wiadczenie us³ugi sprz±tania w S±dzie Rejonowym w ¦wieciu
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposa¿enia osobistego
- Dostawa wyposa¿enia meblowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr. Józefa Bednarza w ¦wieciu i CZP - czê¶æ II
- Zakup koparko-³adowarki
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy £odygowice w 2026 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa w 2026 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Miejskiego w W±growcu
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Miejskiego w Brwinowie w 2026 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Urzêdu Miasta Bydgoszczy
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





