eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków KujawskiBudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Piotrkowie Kujawskim.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Piotrkowie Kujawskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piotrków Kujawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 1

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpos@piotrkowkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://piotrkowkujawski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Piotrkowie Kujawskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7164fa76-724d-4856-b969-d79b278af227

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00494761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033130/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Piotrkowie Kujawskim.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, priorytet FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA CZYSTEJ ENERGII I OCHRONY ZASOBÓW ŚRODOWISKA REGIONU, działanie GOSPODARKA ODPADAMI.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431445

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025.TC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn.: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Piotrkowie Kujawskim.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Piotrkowie Kujawskim wraz z zagospodarowaniem terenu wg posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji i pozwoleń - decyzji.
Przedmiotem projektu jest budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców miasta i gminy Piotrków Kujawski, zlokalizowanego w Piotrkowie Kujawskim przy ul. Parkowej na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 956 obrębu geodezyjnego Piotrków Kujawski (powiat radziejowski), w celu poprawy efektywności systemu gospodarowania odpadami.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Ustawą o odpadach oraz wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakres których wchodzi wykonanie m.in. :

W ramach budowy PSZOK przewidziano utwardzenie terenu z kostki brukowej na podbudowie, ogrodzenie całego zakresu przewidzianego pod działalność PSZOK z zastosowaniem dwóch bram wjazdowej i wyjazdowej oraz wykonaniem nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej . W obrębie PSZOK-u zaprojektowano do wykonania takie obiekty zagospodarowania jak:
•Biuro budynek socjalny kontenerowy wraz z wyposażeniem zawartym na rys.K1 - rzucie parteru oraz załącznikach do SWZ;
•Waga samochodowa;
•Wiata wielofunkcyjna o konstrukcji stalowej ;
•Wiata edukacyjna o konstrukcji drewnianej ;
•Zbiornik szczelny na wody opadowe ;
•Zbiornik szczelny bezodpływowy na ścieki socjalno-bytowe wraz z przyłączem do budynku socjalnego;
•rampa rozładunkowa – mury oporowe wykonać w formie betonu architektonicznego o fakturze ostatecznie wykończonej po rozszalowaniu szalunków;
•kanalizacja deszczowa;
•budowa instalacji elektrycznej wraz z niezbędnymi instalacjami i urządzeniami, w tym system oświetlenia placu oraz monitoring wraz z siecią techniczną (np. zasilanie kamer, zasilanie bramy, zasilanie wagi itp.);
•przyłącze wodne wraz z hydrantem ppoż.;
•budowę ogrodzenia terenu wraz z bramami;
•utwardzenie placu wraz z miejscami postojowymi, powierzchnia utwardzona betonową kostką brukową;
•instalacja CCTV (system monitoringu np. rejestrator, kamery, okablowanie);
•ścieżka edukacyjna (tablice informacyjne, stoły z krzesłami, powierzchnia utwardzona betonową kostką brukową),
•wyposażenie w pojemniki i zbiorniki do zbierania segregacji odpadów,
•powierzchnia nieutwardzona – biologicznie czynna – trawnik, nasadzenia,
•pozostałe wyposażenie PSZOK-u niezbędne do jego funkcjonowania – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ

PSZOK stanowić będzie ogrodzony, skanalizowany, oświetlony utwardzony plac z rampą rozładunkowa. Na placu rozmieszczone będą zadaszone boksy na odpady, kontenery magazynowe, kontener socjalny, waga oraz pozostałe zagospodarowanie placu PSZOK. Wody opadowe będą odprowadzane zgodnie z przepisami odrębnymi do projektowanego zbiornika retencyjnego odparowującego. Od strony północnej powstanie ścieżka edukacyjna z tablicami informacyjnymi i ławo-stołami z grafiką edukacyjną. Głównymi robotami dostosowującymi przedmiotowy teren dla potrzeb przyszłej eksploatacji planowanego przedsięwzięcia będą prace związane z wykonaniem utwardzenia placu oraz niezbędnych instalacji wewnętrznych. Na części powierzchni placu zostanie wykonana nawierzchnia utwardzona z betonowej kostki brukowej. Na terenie objętym opracowaniem projektuje się zieleń urządzoną. Obszar w sąsiedztwie placu utwardzonego musi zostać zagospodarowany jako teren zielony, obsiany nasionami traw z nasadzeniami roślin ozdobnych. Teren punktu zostanie ogrodzony, ogrodzenie zostanie wyposażone w bramę wjazdową i wyjazdową.


Ogólny zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony został w powyższym dziale IV – opisie przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy zakres robót , określony został w niżej wymienionej dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót a także załącznikach do SWZ.
Zamawiający informuje, że załączony przedmiar robót ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi podstawy do obliczenia wynagrodzenia, Wykonawca powinien dokonać własnego obmiaru robót. Przedmiar robót służy wyłącznie do celów ściśle określonych w umowie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z etapami budowlanymi w ramach obowiązujących przepisów prawa polskiego, w tym UDT (jeśli będzie wymagane) oraz dokumenty potwierdzające legalizację dostarczonych i zamontowanych wag.
b) obsługę geodezyjną, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
c) realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach,
d) przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia
e) zagospodarowanie terenu,
f) opracowanie operatu powykonawczego,
g) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót,
h) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy,
i) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót,
j) w przypadku zapotrzebowanie zasilania placu budowy w energię elektryczną bądź zasilanie w wodę załatwienie formalności związanych z podłączeniem przyłącza oraz ich wykonanie a także uregulowanie należności za zużytą energię i wodę.
k) załatwienie formalności związanych z podłączeniem mediów,
l) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót.
m) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów, atestów, certyfikatów na materiały użyte podczas wykonywania przedmiotu zamówienia niezbędnych przy odbiorze
p) komisyjny przegląd techniczny przed zgłoszeniem zakończenia budowy z instrukcją eksploatacji oraz przeszkoleniem obsługi PSZOK.
r) przekazanie Zamawiającemu 4 kpl dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji – pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia

Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową.

Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to materiały i urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach ( umieszczonych w wykazie wykonanych robót – załącznik nr 5 do SWZ z zaznaczeniem, że chodzi o te obiekty) przez okres nie krótszy niż 24 miesiące. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie.
Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie kosztów eksploatacji i niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru i projektanta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

98300000-6 - Różne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2235793,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3197428,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2235793,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBUD POLAK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 557 170 17 44

7.3.4) Miejscowość: Padniewko 65

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2235793,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.