eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gryficach



Og³oszenie z dnia 2023-11-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gryficach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT GRYFICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684108

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Zwyciêstwa 37

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 91/384 64 50

1.5.8.) Numer faksu: 91/384 27 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gryfice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gryfice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gryficach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-07438623-8397-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00494503

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00004802/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gryficach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_gryfice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_gryfice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Wype³niaj±c obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 i 14 rozporz±dzenia PEiR (UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z pó¼n. zm.) – dalej RODO, informujemy, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Gryfickiego z siedzib± przy ul. Plac Zwyciêstwa 37,72-300 Gryfice, adres e-mail: powiat@gryfice.pl.
• Mo¿e Pan/Pani kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przys³uguj±cych na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powy¿szych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iodo@gryfice.pl.
• Podstawy i cele przetwarzania danych:
a) Dane osobowe wykonawcy, który jest osob± fizyczn±: Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z wykonaniem umowy, a tak¿e podjêcia czynno¶ci niezbêdnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w zwi±zku z obowi±zkiem prawnym ci±¿±cym na administratorze wynikaj±cym z przepisów ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych w zwi±zku z realizacj± zamówienia, przepisów o rachunkowo¶ci w celu rozliczeñ, a tak¿e ustawy o dostêpie do informacji publicznej, w zwi±zku z obowi±zkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowi±cym informacjê publiczn± (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mog± byæ tak¿e przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
b) Dane osób dzia³aj±cych w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie z Wykonawc±: Pani/a dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z realizacj± postanowieñ zawartej umowy, a tak¿e ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
• Pani/a dane mog± byæ udostêpniane podmiotom i osobom upowa¿nionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji publicznej. Mog± zostaæ tak¿e udostêpnione podmiotom realizuj±cym czynno¶ci niezbêdne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania, tzn. biuro rachunkowe, zewnêtrzna firma informatyczna, zewnêtrzna firma obs³uguj±ca p³atno¶ci i rozliczenia, operatorzy pocztowi i kurierzy, bank, firma ubezpieczeniowa, kancelaria prawna.
• Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres trwania umowy, a nastêpnie przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych ze wzglêdu na przepisy o rachunkowo¶ci. W przypadku roszczeñ dane bêd± przetwarzane do czasu ich przedawnienia.
• Posiada Pan/i prawo ¿±dania dostêpu do swoich danych osobowych, a tak¿e ich sprostowania (poprawiania). Przys³uguje Pani/u tak¿e prawo do ¿±dania usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przys³uguje ono jedynie w sytuacji, je¿eli dalsze przetwarzanie nie jest niezbêdne do wywi±zania siê przez Administratora z obowi±zku prawnego i nie wystêpuj± inne nadrzêdne prawne podstawy przetwarzania.
• Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
• Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbêdne do zawarcia oraz realizacji umowy.
• Pani/a dane mog± byæ udostêpnione do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej.
• Pani/a dane nie bêd± podlega³y profilowaniu lub zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 549/XI/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Gryficach, Plac Zwyciêstwa 37 w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dostarczania przesy³ek pocztowych op³acanych przy u¿yciu maszyny do frankowania bêd±cej w³asno¶ci± Zamawiaj±cego oraz ewentualnych zwrotów przesy³ek do Zamawiaj±cego po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania odbiorcy.
2. Us³ugi pocztowe, które s± przedmiotem zamówienia bêd± realizowane na zasadach okre¶lonych
w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe t.j. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.) i aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale IV SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy, polegaj±cych na zwiêkszeniu bie¿±cych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o warto¶ci nie wiêcej ni¿ 10 % zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert.
2. Kryteriami oceny s±:
1) Cena – waga 60,00 punktów
2) Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych – waga 40,00 punktów
3. Maksymalna liczba punktów, jak± Wykonawca mo¿e otrzymaæ wynosi 100 punktów.
4. Wszystkie obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która zosta³a z³o¿ona przez Wykonawcê niepodlegaj±cego wykluczeniu, która jest najwy¿ej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spe³nia wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Opis sposobu spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Opis sposobu spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.) pozwalaj±cy na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym po stwierdzeniu spe³nienia wymogów okre¶lonych w art. 7 ustawy Prawo pocztowe lub zezwolenie Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym przesy³ek pocztowych w zwi±zku z art. 181 ustawy Prawo pocztowe.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis sposobu spe³nienia warunku:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, z których ka¿da wykonywana by³a w sposób ci±g³y u jednego us³ugodawcy przez co najmniej 12 miesiêcy i o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto ka¿da.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego):
1) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 4).
W przypadku oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury - dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê go odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepisy dotycz±ce terminu wystawienia dokumentów stosuje siê odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego):
1) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie ¿±da sk³adania dokumentów.
2) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Wykonawca z³o¿y:
a) aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.) pozwalaj±cy na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym po stwierdzeniu spe³nienia wymogów okre¶lonych w art. 7 ustawy Prawo pocztowe lub zezwolenie Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym przesy³ek pocztowych w zwi±zku z art. 181 ustawy Prawo pocztowe.
3) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie ¿±da sk³adania dokumentów.
4) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wykonawca z³o¿y:
a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje, b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Wykazane us³ugi musz± spe³niaæ warunek okre¶lony w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej Wykonawcy sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) dowód wniesienia wadium (o ile jest wymagane);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i musz± byæ zgodne z art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejsz± umow± stosuje siê przepisy Kodeksu Cywilnego i Kodeksu postêpowania cywilnego, je¿eli przepisy Prawa zamówieñ publicznych nie stanowi± inaczej.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie aneksu do Umowy na podstawie art.455 ust.1 pkt 1 Pzp w nastêpuj±cych przypadkach:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotycz±cym realizowanej umowy, który spowoduje konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
2) ulegn± zmianie osoby wyznaczone do nadzoru nad realizacj± postanowieñ umowy;
3) powstanie konieczno¶æ wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizacji zamówienia na skutek obiektywnych przeszkód, które uniemo¿liwi± realizacjê zamówienia lub osi±gniêcie jego celów wed³ug pierwotnie przyjêtego terminu realizacji zamówienia;
4) zaistniej± obiektywne przyczyny, z uwagi na które konieczne jest odst±pienie od realizacji czê¶ci lub ca³o¶ci zamówienia;
5) zachowanie istniej±cych postanowieñ Umowy bêdzie niemo¿liwe w skutek nakazów, decyzji, czy innego rodzaju rozstrzygniêæ administracji publicznej;
6) oka¿e siê to konieczne w celu umo¿liwienia realizacji Umowy w sposób zgodny z powszechnie lub miejscowo obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
7) wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w Umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego;
8) zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy;
9) wyst±pi konieczno¶æ zmiany konta bankowego Wykonawcy;
10) ulegnie zmianie urzêdowa stawka podatku VAT;
11) wyst±pi konieczno¶æ wykonania zamówienia w rozumieniu art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, polegaj±cego na zwiêkszeniu bie¿±cych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o warto¶ci nie wiêcej ni¿ 10 % zamówienia podstawowego.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odst±pienia od umowy z powodu okoliczno¶ci, o których mowa w art. 456 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
5. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy o zamówienie równie¿ w zakresie, w jakim bêdzie to konieczne jako logiczne nastêpstwo wynikaj±ce ze zmian Umowy dokonanych lub dokonywanych na podstawie postanowieñ niniejszego paragrafu.
6. Pod rygorem niewa¿no¶ci, zmiany i uzupe³niania Umowy oraz zmiany wynikaj±ce z zapisów zawartych we wzorze Umowy i jej za³±cznikach wymagaj± wprowadzenia poprzez zawarcie przez Zamawiaj±cego i Wykonawcy, w formie pisemnej, aneksu do Umowy. ¯adnej ze stron Umowy nie przys³uguje roszczenie o zawarcie aneksu. Postanowienia niniejszego paragrafu nie bêd± stanowi³y dla ¿adnej ze stron zawartej umowy zobowi±zania do zawarcia aneksu (obie strony musz± wyraziæ zgodê na zawarcie aneksu).
7. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych, omy³ek pisarskich oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu.
8. Spory wynikaj±ce z realizacji niniejszej umowy rozstrzygane bêd± przez s±d powszechny w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_gryfice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.