Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00445585/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wkładów filtracyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=548669551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państw
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wkładów filtracyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cc8bee9-6c01-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121732/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa filtrów paliwowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445585
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 48/TP1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 158790,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów filtracyjnych, bez podziału na części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z Formularzem cenowym.
3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV: 42913400-3 – Filtry paliwa
4. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zamówienia. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu, wszystkich pozycji zamówienia, zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie oraz punktacji
w postępowaniu.
5. W przypadku, gdy dostarczone wkłady filtracyjne nie będą odpowiadały opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy do SWZ) – Zamawiający odmówi ich przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia nowych wkładów filtracyjnych zgodnych z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji przez Zamawiającego na swój koszt;
6. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta;
7. Wszystkie dostarczone wkłady filtracyjne (akcesoria) muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych;
8. W przypadku wkładów filtracyjnych, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy;
9. Dostawa wkładów filtracyjnych zostanie zrealizowana jednorazowo w terminie ustalonym drogą mailową. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić telefonicznie o planowanej dostawie 3 dni przed jej realizacją;
10. Zamawiający wymaga, aby dostawa wkładów filtracyjnych była zrealizowana bezpośrednio do magazynu zamawiającego. Usługa może być świadczona za pomocą firmy kurierskiej. Osoby odpowiedzialne za sprawdzenie towaru dostarczonego przez Wykonawcę bądź firmę kurierską, w obecności osoby dostarczającej dostawę, ze strony Zamawiającego, zostaną wskazane w umowie. Zamawiający wymaga, aby osoba dostarczająca towar do magazynu posiadała obywatelstwo polskie lub pracownicy posiadający stosowne pozwolenie zgodne z decyzją nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. W sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej(Dz. Urz. Min. Obr. Nar. Z 2021 r. poz. 177);
11. Lista wkładów filtracyjnych do SpW do dostarczenia Zamawiającemu zgodna z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
12. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego.
13.Zamawiający dopuszcza stosowanie części zamiennych i akcesoriów równoważnych. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę nr 9 w Formularzu cenowym, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 9 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Pozostawienie pustych pól w kolumnie 9 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 2. Produkt równoważny musi spełniać normy w paliwach lotniczych spełniających wymogi Normy NO-91-A269:2014 (na podstawie STANAG (3967:2012) oraz specyfikacji EI 1581 lub równoważne posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42913400-3 - Filtry paliwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118016,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144525,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144525,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU KAREX-POL Lesław Hrywniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121303566
7.3.3) Ulica: Plac Zamkowy 24a lok 17
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. KAREX-POL LESŁAW HRYWNIAK
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. KAREX-POL LESŁAW HRYWNIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144525,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa Energii Elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Łasku Sp. z o.o.
- Modernizacja Sali sportowej w Zespole Szkół Mundurowo-Technicznych w Ostrowie.
- "Przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. 9-Maja w Łasku do funkcji biurowej i archiwum" w ramach projektu pn.: "CUŚ dla Łaskiego" - Remont i wyposażenie wypożyczalni i punktu informacyjnego
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12
więcej: przetargi w Łasku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.