eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaINŻYNIER KONTRAKTU: Zad. nr 1. Budowa przedszkola wraz z infrastr. techniczną i zagosp.terenu w Studzienicach. Zad. nr 2. Budowa przedszkola wraz z infrastr. techniczną i zagosp. terenu w Czarkowie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
INŻYNIER KONTRAKTU: Zad. nr 1. Budowa przedszkola wraz z infrastr. techniczną i zagosp.terenu w Studzienicach.
Zad. nr 2. Budowa przedszkola wraz z infrastr. techniczną i zagosp. terenu w Czarkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

INŻYNIER KONTRAKTU: Zad. nr 1. Budowa przedszkola wraz z infrastr. techniczną i zagosp.terenu w Studzienicach.
Zad. nr 2. Budowa przedszkola wraz z infrastr. techniczną i zagosp. terenu w Czarkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0c46508-4308-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011007/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Studzienicach

1.1.10 Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Czarkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375997/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.0046.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, którego zadaniem będzie pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na realizowanych zadaniach inwestycyjnych pn. Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Studzienicach przy ul. Św. Jana Pawła II 74.
2. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Inżyniera Kontraktu:
2.1. Do ogólnych obowiązków Wykonawcy w szczególności, należy:
1) zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego prawa i decyzją w sprawie pozwolenia na budowę ).
2) zapewnienie nadzoru inwestorskiego przez inspektorów w branżach: konstrukcyjno – budowlanej, drogowej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, nadzór nad realizacją robót w zakresie p.poż.
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w stanowisk pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.
3) koordynacja pracy wszystkich inspektorów (koordynator kontraktu),
4) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Kontraktów,
5) wsparcie merytoryczne w zakresie obsługi prawnej realizowanego zadania inwestycyjnego, o którym mowa w pkt 1
6) kontrola nad właściwym i terminowym zakończeniem zadań, koordynacja działań wszystkich organizacji i podmiotów uczestniczących w realizacji zadań,
7) egzekwowanie, przy współpracy z Zamawiającym, postanowień zawartych umów z Wykonawcami robót budowlanych,
8) natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych (mogących zaistnieć) w ramach nadzorowanych zadań (w szczególności o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach, co do jakości, zakresu i terminowości realizacji zadania), razem ze wskazaniem propozycji i sposobów ich rozwiązania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów (lub im zapobieganie),
9) prowadzenie polubownych uzgodnień na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami robót oraz czynny udział w rozwiązywaniu ewentualnych sporów zgodnie z warunkami umów na roboty,
10) prowadzenie, przechowywanie, archiwizowanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji zadania, w tym z Zamawiającym i Wykonawcami robót oraz wszelkich niezbędnych dokumentów, ze szczególnym uwzględnieniem wpisów do dziennika budowy, ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do wykonawców robót, które mogą być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawców, katastrof budowlanych, itp.,
11) prowadzenie technicznego, finansowego i administracyjnego nadzoru nad prowadzonymi pracami, egzekwowanie zgodności prowadzonych prac z:
a. założonym harmonogramem,
b. decyzjami administracyjnymi,
c. dokumentacją projektową,
d. obowiązującym prawem, w szczególności z ustawą Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeniami i przepisami z nimi związanymi,
e. zasadami wiedzy technicznej i inżynierskiej,
12) dostępność Wykonawcy - Inżyniera Kontraktu na życzenie Zamawiającego, w razie wystąpienia sporów sądowych z Wykonawcą robót, do czasu uzyskania prawomocnego orzeczenia sądu w przedmiocie sporu. Koszty tej dostępności powinny być uwzględnione w cenie ofertowej. W szczególności Inżynier Kontraktu oraz osoby działające w jego imieniu lub na jego rzecz zobowiązane będą do występowania przed sądem w charakterze świadka i wydania opinii prywatnych oraz przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie wszelkich posiadanych dokumentów i informacji związanych z zadaniem,
13) poddanie się kontroli Zamawiającego lub uprawnionych zewnętrznych organów kontrolnych,
14) przestrzeganie postanowień Umowy, w tym terminów w niej wskazanych,
15) wykonywanie innych czynności zmierzających do realizacji celów zadania, dla których umowa została zawarta.

7.2. Zamawiający oczekuje, że cele te Inżynier Kontraktu osiągnie poprzez:
1) właściwą i profesjonalną organizację i koordynację robót,
2) administrowanie i zarządzanie kontraktem na roboty, przy czynnym współudziale Zamawiającego,
3) monitorowanie postępu prac pod względem rzeczowym i finansowym,
4) zapewnienie kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad robotami,
5) zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty budowlane dot. zadań inwestycyjnych, o którym mowa w pkt. 1, zgodnie z Prawem Budowlanym oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi,
6) skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonywanych robót,
7) zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty z dokumentacją projektową oraz warunkami kontraktowymi,
8) właściwe rozliczenie kontraktu na roboty budowlane,
9) organizacja odbiorów robót budowlanych (zarówno częściowych, jak i końcowego) wraz z udziałem w procedurze oddania obiektu do użytkowania,
10) właściwy nadzór w okresie zgłaszania wad i usterek,
11) konsekwentne egzekwowanie obowiązków od Wykonawcy robót budowlanych.
Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w SWZ, Rozdział II

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 348000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, którego zadaniem będzie pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Czarkowie przy ul. Powstańców Śl. 25.7. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Inżyniera Kontraktu:
2.1 Do ogólnych obowiązków Wykonawcy w szczególności, należy:
1) zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego prawa i decyzją w sprawie pozwolenia na budowę którą Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu Zamawiającego.
2) zapewnienie nadzoru inwestorskiego przez inspektorów w branżach: konstrukcyjno – budowlanej, drogowej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, nadzór nad realizacją robót w zakresie p.poż.
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w stanowisk pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.
3) koordynacja pracy wszystkich inspektorów (koordynator kontraktu),
4) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Kontraktów,
5) wsparcie merytoryczne w zakresie obsługi prawnej realizowanego zadania inwestycyjnego, o którym mowa w pkt 1
6) kontrola nad właściwym i terminowym zakończeniem zadań, koordynacja działań wszystkich organizacji i podmiotów uczestniczących w realizacji zadań,
7) egzekwowanie, przy współpracy z Zamawiającym, postanowień zawartych umów z Wykonawcami robót budowlanych,
8) natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych (mogących zaistnieć) w ramach nadzorowanych zadań (w szczególności o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach, co do jakości, zakresu i terminowości realizacji zadania), razem ze wskazaniem propozycji i sposobów ich rozwiązania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów (lub im zapobieganie),
9) prowadzenie polubownych uzgodnień na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami robót oraz czynny udział w rozwiązywaniu ewentualnych sporów zgodnie z warunkami umów na roboty,
10) prowadzenie, przechowywanie, archiwizowanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji zadania, w tym z Zamawiającym i Wykonawcami robót oraz wszelkich niezbędnych dokumentów, ze szczególnym uwzględnieniem wpisów do dziennika budowy, ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do wykonawców robót, które mogą być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawców, katastrof budowlanych, itp.,
11) prowadzenie technicznego, finansowego i administracyjnego nadzoru nad prowadzonymi pracami, egzekwowanie zgodności prowadzonych prac z:
a. założonym harmonogramem,
b. decyzjami administracyjnymi,
c. dokumentacją projektową,
d. obowiązującym prawem, w szczególności z ustawą Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeniami i przepisami z nimi związanymi,
e. zasadami wiedzy technicznej i inżynierskiej,
12) dostępność Wykonawcy - Inżyniera Kontraktu na życzenie Zamawiającego, w razie wystąpienia sporów sądowych z Wykonawcą robót, do czasu uzyskania prawomocnego orzeczenia sądu w przedmiocie sporu. Koszty tej dostępności powinny być uwzględnione w cenie ofertowej. W szczególności Inżynier Kontraktu oraz osoby działające w jego imieniu lub na jego rzecz zobowiązane będą do występowania przed sądem w charakterze świadka i wydania opinii prywatnych oraz przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie wszelkich posiadanych dokumentów i informacji związanych z zadaniem,
13) poddanie się kontroli Zamawiającego lub uprawnionych zewnętrznych organów kontrolnych,
14) przestrzeganie postanowień Umowy, w tym terminów w niej wskazanych,
15) wykonywanie innych czynności zmierzających do realizacji celów zadania, dla których umowa została zawarta.

7.2. Zamawiający oczekuje, że cele te Inżynier Kontraktu osiągnie poprzez:
1) właściwą i profesjonalną organizację i koordynację robót,
2) administrowanie i zarządzanie kontraktem na roboty, przy czynnym współudziale Zamawiającego,
3) monitorowanie postępu prac pod względem rzeczowym i finansowym,
4) zapewnienie kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad robotami,
5) zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty budowlane dot. zadań inwestycyjnych, o którym mowa w pkt. 1, zgodnie z Prawem Budowlanym oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi,
6) skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonywanych robót,
7) zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty z dokumentacją projektową oraz warunkami kontraktowymi,
8) właściwe rozliczenie kontraktu na roboty budowlane,
9) organizacja odbiorów robót budowlanych (zarówno częściowych, jak i końcowego) wraz z udziałem w procedurze oddania obiektu do użytkowania,
10) właściwy nadzór w okresie zgłaszania wad i usterek,
11) konsekwentne egzekwowanie obowiązków od Wykonawcy robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 321626,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MBI Spółka z o.o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AMP Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP8883119317

7.3.3) Ulica: Ul. Wojskowa 11

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MBI Spółka z o.o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AMP Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP8883119317

7.3.3) Ulica: Ul. Wojskowa 11

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Złożono oferty dodatkowe na mocy art. 248 ust 3 ustawy Pzp zawierające nową cenę w zakresie zadania nr 1 niżej wymienionych Wykonawców:
Konsorcjum firm:
-MBI Spółka z o. o, ul. Wojskowa 11, 87-800 Włocławek, NIP8883119317- lider KonsorcjumAMP Spółka z o.o. ul. Barska 44,, 87-800 Włocławek NIP 8883120993- członek Konsorcjum 92 250,00 zł
-OIB Silesia Sp. z o.o. ul. Ks. Bp. B. Bogedaina 16a, 43-200 Pszczyna, NIP 6381845535 93 480,00 zł
2. Źródła finansowania:
a) Środki finansowe własne Gminy Pszczyna.
b) Środki zewnętrzne z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z dokumentami programu dostępnymi pod linkiem https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-trzecia-pgr/#c21649.
3. Termin realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1: Budowa przedszkola wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Studzienicach przy ul. Św. Jana Pawła II 74
a) rozpoczęcie – od dnia podpisania umowy
b) zakończenie – do 15 grudnia 2023 roku
Zadanie nr 2: Budowa przedszkola wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Czarkowie przy ul. Powstańców Śl. 25”
a) rozpoczęcie – od dnia podpisania umowy
b) zakończenie – do 15 grudnia 2023 roku
Ustala się, że w przypadku zmiany terminu wykonania Zadania inwestycyjnego termin zakończenia realizacji umowy dla danego Zadania ulega skróceniu lub przedłużeniu do terminu zakończenia i odbioru danego Zadania i nie wymaga to składania dodatkowych oświadczeń woli przez strony, a w przypadku wydłużenia terminu zakończenia i odbioru inwestycji, zasady przedłużenia umowy określone zostaną w umowie, przy czym wydłużenie nie będzie stanowiło podstawy zwiększenia należnego wynagrodzenia tytułem sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowaną inwestycją.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.