eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa wraz z konfiguracją wdrożeniem i uruchomieniem systemów monitoringu CCTV, KD, SSWIN oraz wysłanie sygnału z centrali PPOŻ z podziałem na dwa zadania.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z konfiguracją wdrożeniem i uruchomieniem systemów monitoringu CCTV, KD, SSWIN oraz wysłanie sygnału z centrali PPOŻ z podziałem na dwa zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 630 30 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl/ lub https://platforma.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z konfiguracją wdrożeniem i uruchomieniem systemów monitoringu CCTV, KD, SSWIN oraz wysłanie sygnału z centrali PPOŻ z podziałem na dwa zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4965b0b3-6004-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039540/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.27 Dostawa wraz z konfiguracją wdrożeniem i uruchomieniem systemów monitoringu CCTV, KD, SSWIN oraz wysłanie sygnału z centrali PPOŻ dla obiektów Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431791/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/36/MGW/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 241000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Dostawa wraz z konfiguracją wdrożeniem i uruchomieniem systemów bezpieczeństwa dla lokalizacji przy Ul. Miarki 8 wraz z przylegającym terenem.
1. Dostawa wraz z konfiguracją wdrożeniem i uruchomieniem ww. systemów obejmuje następujące prace.
1.1 Dla obiektu zlokalizowanego przy ul. Miarki 8 należy wykonać montaż i konfigurację 11 kamer monitoringu CCTV w tym dziewięciu kamer tubowych
i dwie kamery kopułowe, rozmieszczenie kamer został przedstawiony
w załączonej dokumentacji na rysunku „E401_Teren_1.pdf”. W zakresie instalacji znajduje się również doprowadzenie okablowania do kamer oraz zapewnienie zasilania. Całe okablowanie musi zbiegać się w serwerowni budynku, do dyspozycji Wykonawcy jest kanalizacja teletechniczna znajdująca się na i w obiekcie, pokazana na rysunkach znajdujących się w załącznikach do postępowania. Dodatkowo wszystkie sygnały telewizji dozorowej należy wysłać do centrum ochrony MGW wraz z konfiguracją odpowiedniego widoku uzgodnionego z szefem ochrony Muzeum. Widok w systemie musi być wywoływany za pomocą odpowiedniego przycisku, po kliknięciu którego pojawi się obszar kamer CCTV dla obiektu Miarki
1.2 Montaż systemu kontroli dostępu KD – na rysunku E401_Teren_1 przedstawiono lokalizację montażu czytników kontroli dostępu (zielone oznaczenie KD) Czytniki mają być zintegrowane ze sterownikiem i z sieciowane z nadrzędnym systemem kontroli dostępu funkcjonującym u Zamawiającego w centrum ochrony MGW. W ramach zamówienia Wykonawca musi przewidzieć niezbędne okablowanie montaż, instalację i konfigurację KD wraz z integracją
i wizualizacją obiektu na keymap-ie systemu do zarządzania ochroną obiektów MGW.
1.3 Montaż konfiguracja i instalacja systemu SSWIN w budynku – Wykonawca musi zamontować, skonfigurować, uruchomić i zintegrować system sygnalizacji włamań i napadu dla budynku z centralnym system ochrony MGW. Po montażu
i uruchomieniu Wykonawca musi skonfigurować system SSWIN w taki sposób aby ochrona w centrum ochrony MGW miała możliwość zdalnego rozbrajania
i zazbrajania systemu alarmowego. Dodatkowo centrum ochrony musi mieć możliwość wizualizacji stanu pracy systemu na odpowiedniej keymapie stworzonej dla budynku przez Wykonawcę w systemie Zamawiającego. Dla zadania Zamawiający musi umieścić w budynku 4 czujki PIR obejmujące swoim zasięgiem główne wejścia do budynku w taki sposób, aby pokryć jak najlepiej pole ruchu czujek PIR. W ramach montażu systemu SSWIN Wykonawca zamontuje manipulator w miejscu wskazanym (uzgodnionym) z Szefem Ochrony Mienia Muzeum. Dodatkowo Wykonawca przeprowadzi szkolenie
z programowania i nadawania kodów pin dla systemu SSWIN, szkolenie będzie obejmowało maksymalnie 3 osoby odpowiedzialne za ten proces w Muzeum.
1.4 Wykonanie wizualizacji stanu pracy centrali przeciwpożarowej Zamawiającego (Eaton DF6000) PPOŻ obiektu w Systemie Integracji Urządzeń Pożarowych zainstalowanym w Centrum Ochrony Muzeum wraz z naniesioną mapą obiektu oraz banerem alarmowym w stanie wzbudzenia alarmu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przewidział wszystkie niezbędne prace związane z integracją centrali w SIUP (system integrujący urządzenia pożarowe) Zamawiającego tj. prace wdrożeniowe, instalacyjne, programowanie systemu itd.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

31625100-4 - Systemy wykrywania ognia

31625300-6 - Alarmy antywłamaniowe

4.5.5.) Wartość części: 166500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Dostawa wraz z konfiguracją wdrożeniem i uruchomieniem systemów bezpieczeństwa dla lokalizacji przy Ul. 3go Maja 93 wraz z przylegającym terenem
1. Dostawa wraz z konfiguracją wdrożeniem i uruchomieniem ww. systemów obejmuje następujące prace.
1.1 Dla obiektu należy przekonfigurować wszystkie kamery CCTV istniejącego systemu monitoringu oraz kamery na terenie przyległym. W ramach zadania należy dokonać rekonfiguracji 19 kamer w taki sposób aby wpiąć je w system Zamawiającego. Wykonawca w ramach zadania wykona odpowiednią rekonfigurację w systemie zamawiającego w taki sposób aby wyświetlić obraz z kamer w centrum ochrony Muzeum w odpowiednio stworzonej przez Wykonawcę keymapie. Dodatkowo Wykonawca musi dostarczyć 4 dodatkowe kamery tubowe i zamontować je we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.
1.2 Montaż systemu kontroli dostępu KD – na rysunkach z załączników do postępowania o nazwie „Guido_1” oraz „Guido_2” przedstawiono lokalizację montażu czytników kontroli dostępu (zielone oznaczenie KD) Czytniki mają być zintegrowane ze sterownikiem i z sieciowane z nadrzędnym systemem kontroli dostępu funkcjonującym u Zamawiającego w centrum ochrony MGW. W ramach zamówienia Wykonawca musi przewidzieć niezbędne okablowanie montaż instalację i konfigurację KD wraz z integracją i wizualizacją obiektu na keymap-ie systemu do zarządzania ochroną obiektów MGW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

31625300-6 - Alarmy antywłamaniowe

31625100-4 - Systemy wykrywania ognia

4.5.5.) Wartość części: 92221,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202701,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202701,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202701,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro - Instal Grzegorz Guziel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411792187

7.3.3) Ulica: Na Piaski 49,

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-711

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202701,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92221,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92221 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92221,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro - Instal Grzegorz Guziel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411792187

7.3.3) Ulica: Na Piaski 49

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-711

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92211,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.