Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa przełączników sieciowych do Sądu Najwyższego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD NAJWYŻSZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000224
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Krasińskich 2/4/6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-951
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przełączników sieciowych do Sądu Najwyższego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4b62e8f-725a-42eb-9c72-825daece87f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122314/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa przełączników sieciowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4b62e8f-725a-42eb-9c72-825daece87f53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem I ust. 4 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem I ust. 5 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KPP III.2611.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych do Sądu Najwyższego, zgodnie z Formularzem produktowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32422000-7 - Elementy składowe sieci
48219000-6 - Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 55
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wsparcia producenta, ważności licencji oraz gwarancji
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
4) dolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 umowy (zamówienia) obejmujące swoim zakresem realizację dostawy przełączników sieciowych o wartości każdej umowy nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), warunki udziału w Postępowaniu mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: „spełnia – nie spełnia”, na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami w powyższym zakresie są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane;
- oświadczenie Wykonawcy – jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na Platformie zakupowej następujące oświadczenia i/lub dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez właściwy podmiot:1) wypełniony Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ, zawierający wszelkie informacje zawarte w tym wzorze, w szczególności: cenę oferty netto i brutto, zobowiązania dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SWZ i projektowanych postanowień Umowy bez zastrzeżeń - składany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego;
2) wypełniony Formularz produktowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ, zawierający wszelkie informacje zawarte w tym wzorze - składany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego;
3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy – zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ;
4) dokumenty potwierdzające, że ofertę podpisała osoba do tego umocowana (pełnomocnictwo – jeżeli podpisuje pełnomocnik oraz odpis z rejestru, z którego wynika kto jest upoważniony do reprezentacji, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału IV ust. 3 pkt 3.6 SWZ). Pełnomocnictwo należy złożyć w formie określonej zgodnie z zasadami zawartymi w Rozdziale III ust. 2 pkt 18 – 20 SWZ;
5) w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w formie określonej zgodnie z zasadami zawartymi w Rozdziale III ust. 2 pkt 18-20 SWZ;
6) zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie z Rozdziałem IV ust. 5 pkt 2 SWZ (jeśli dotyczy), dokument należy złożyć w formie określonej zgodnie z zasadami zawartymi w Rozdziale III ust. 2 pkt 18-20 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na okres związania ofertą. Wadium będzie utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
3. Wadium ustala się w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
4. Wadium wnoszone w formie określonej w ust. 8 należy dołączyć do oferty.
5.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 Ustawy.
6. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego, nr rachunku 10 1130 1017 0020 0800 5120 0003 z dopiskiem: „Wadium – KPP III.2611.4.2025”.
7. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 Ustawy oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Wadium nie może mieć postanowień ograniczających obowiązek zapłaty wadium.
9. Wadium wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 pkt 2 - 4 Ustawy należy wnieść za pośrednictwem platformy eZamówienia w formie elektronicznej – Zamawiający wymaga złożenia dokumentu wadium poprzez wczytanie na platformie oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta/poręczyciela. Dokument wadium winien zostać przekazany Zamawiającemu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta lub poręczyciela (w oryginale).
10. Wadium wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 pkt 2 - 4 Ustawy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi obejmować swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub z treści wadium musi wynikać, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
11. Dokument wadialny musi zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Najwyższego, w postępowaniu na ,,Dostawę przełączników sieciowych do Sądu Najwyższego”, postępowanie nr KPP III.2611.4.2025.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają na dzień składania ofert brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w Postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w Postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z Postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do Umowy określonych w art. 455 Ustawy.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku:
1) wystąpienia okoliczności mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy, a okoliczności te nie leżą po stronie Wykonawcy;
2) przedłużającej się procedury wyłonienia Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę przełączników sieciowych do Sądu Najwyższego, w szczególności na skutek wniesienia środków ochrony prawnej;
3)zmiany postanowień Umowy dokonanych na podstawie art. 455 ust. 2 Ustawy.
3. Zmiana Umowy może być dokonana za porozumieniem Stron i wymaga formy pisemnego aneksu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-31 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-31 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem Umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza przedstawił pełnomocnictwa dla osób podpisujących Umowę ze strony Wykonawcy (jeśli umocowania takie nie wynikają z dokumentów złożonych w Postępowaniu).2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem Umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
3. Nieprzedstawienie dokumentu wymienionego w ust. 1 powyżej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie traktowane jako odmowa Wykonawcy podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa techniczna, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności instalacji systemów: sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, oddymiania, sterowania klap oddymiania ................
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Wola m.st. Warszawy
- Postępowanie na dostawę pojazdu elektrycznego typu minibus (min 8 osób)
- Świadczenie usług medycznych w zakresie elektroradiologii w ramach Pracowni Echokardiografii.
- Usługę kompleksowej obsługi prawnej (doradztwa prawnego) w procesie sprzedaży przez Zamawiającego, należących do niego udziałów w kapitale zakładowym spółki
- Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wigilijnego dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji wizualizacyjnej integrującej systemy SAP, KD, SSWiN oraz CCTV
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Iławskiego
- Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń na potrzeby Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Modernizacja posiadanej infrastruktury sieciowej poprzez zakup przełączników sieciowych
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Trzeszczany"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





