Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie terenów zielonych w miejscowości Magnuszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24
1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów zielonych w miejscowości Magnuszew
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8cb2c35-7273-4eb6-98ae-e34efd7622b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067076/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zagospodarowanie terenów zielonych w miejscowości Magnuszew
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://magnuszew.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://magnuszew.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisna zostały w Rozdziale XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:
1. Administratorem Danych Osobowych jest Burmistrz Magnuszewa z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew. Kontakt z administratorem jest możliwy za pomocą adresu mailowego: gmina@magnuszew.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w formie przetargu lub realizacją konkursu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, a także na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.61.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń drzew i krzewów ozdobnych, uzupełnienie istniejących nasadzeń bylinami oraz regeneracja gleby
i trawników na terenach zielonych zlokalizowanych w miejscowości Magnuszew, na działce
o numerze ewidencyjnym 307/2, w celu zwiększenia bioróżnorodności oraz stworzenia odpowiednich warunków klimatycznych dla środowiska , w ramach działań na rzecz ochrony klimatu.
2. Wykonawca wykona wszystkie prace będące przedmiotem zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, krzewów, roślin i nasion.
3. Zakres zdania obejmuje:
1) Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów ozdobnych na powierzchni ok. 1800m2
2) Przygotowanie terenu poprzez wykopanie i przesadzenie istniejącej roślinności (tawuły)
3) Przygotowanie gleby pod nasadzenie (m.in. wykopy, doły, nawiezienie odpowiedniego podłoża)
4) Zastosowanie podkładów ochronnych i stabilizujących dla młodych drzew
5) Dobór gatunków odpornych na warunki atmosferyczne oraz poprawiających estetykę i mikroklimat
6) Regenerację gleby tj. aerację i wertykulację
7) Dosiew trawy w miejscach zniszczonych lub przerzedzonych (dostosowanie mieszanki trwa odpowiedniej do warunków klimatycznych i glebowych)
8) Uzupełninie podłoża na trawnikach wraz z nawożeniem jesiennym
9) Wykonanie nasadzeń w ilości, odmianach i „parametrach jak niżej:
• Rośliny iglaste ( cis pośredni taxus media ) szt 1, w donicy 7,5 litrowej i wysokości 80-100 cm
• Byliny w różnych odmianach w ilości ok. 1360 szt , w donicach 1,2 litrowych w różnych wysokościach zależnie od odmiany
• Krzewy ozdobne w ilości ok. 1340 szt w donicach 1 litrowych 2 litrowych i 3 litrowych, wysokości 40-60 cm, o minimum 3 pędach
• Drzewa
Klon czerwony (Acer Rubrub) szt 66 w donicach 50 litrowych , 10-12 cm o obwodzie, koronka wyprowadzona
Wiśnia piłkowana ( Prunus serrulata) szt 8 , w donicy 50 litrowej, 10-12 cm w obwodzie, PA2
Ambrowiec (liqiudambra styracuiflua) szt 2,w donicy 100litrowej, 8-10 cm w obwodzie, koronka wyprowadzona
10) Po nasadzeniach wysypanie gleby korą
11) Opalikowanie drzew
12) Przygotowanie projektu po wykonaniu nasadzeń wraz z zaleceniami dotyczącymi pielęgnacji i koniecznych do wykonania zabiegów.
4. Wykonawca zobowiązany jest do
1) Realizacji zadania w oparciu o uzgodnienia z Zamawiającym
2) Prowadzenia prac zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej i obowiązującymi normami
3) Zastosowania materiału roślinnego o wysokiej jakości , zdrowego, wolnego od chorób
i szkodników, drzewa i krzewy muszą być ukorzenione, krzyw z ilością pędów min. 3, drzewa Pa200cm
4) Przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący ingerencję w istniejące środowisko przyrodnicze
5) Zapewnienia nadzoru nad prawidłowym wykonaniem prac przez osobę z doświadczeniem w realizacji terenów zielonych
5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min.12 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane prace oraz użyty materiał roślinny. Gwarancja obejmuje:
1) Przyjęcie się roślin oraz ich prawidłowy rozwój
2) Wymianę roślin , które obumarły lub wykazują oznaki chorób bądź uszkodzeń ( bez winy Zamawiającego)
3) Regenerację terenów trawiastych w przypadku ich uszkodzenia w wyniku nieprawidłowego wykonania zabiegów
W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do przeglądu nasadzeń i, w razie konieczności , wykonania czynności pielęgnacyjnych oraz wymiany roślin nieprzyjętych.
6. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej, w celu oceny „na miejscu” warunków realizacji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
03451300-9 - Krzewy
03451000-6 - Rośliny
71421000-5 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-25
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że
a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z należytą starannością zadań polegających na wykonaniu nasadzeń zieleni (drzew i krzewów ozdobnych) na lub rekultywacji terenów zielonych, o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł brutto.
Na potwierdzenie powyższego należy przedstawić wypełniony załącznik nr 5 do SWZ oraz załączyć dowody, określające, czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) dysponuje odpowiednik potencjałem kadrowym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie ogrodnicze lub architektoniczne w zakresie architektury krajobrazu.
Na potwierdzenie powyższego należy przedstawić wypełniony załącznik nr 9 do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie do innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SWZ.
b) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp złożonym w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (rozdział VIII SWZ)- załącznik nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz usług polegających na wykonaniu nasadzeń zieleni (drzew
i krzewów ozdobnych) o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł brutto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających niezbędne wykształcenie tj. co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie ogrodnicze lub architektoniczne w zakresie architektury krajobrazu - załącznik nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawaijacy nier wymaga przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisna zostały w Rozdziel XXI SWZ oraz Wzorze umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-31 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://magnuszew.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-31 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oboiązkowa wizja lokalnaINNE PRZETARGI MAGNUSZEW
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Rozniszewie poprzez wymianę parkietu na sali gimnastycznej
więcej: przetargi MAGNUSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Budowa obiektu P+R przy dworcu kolejowym w miejscowości Długołęka wraz z rozbudową drogi powiatowej i elementami towarzyszącymi (w formule zaprojektuj - wybuduj)
- Pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów na terenach osiedlowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Budowa placu zabaw przy ulicy Podmiejskiej w Radunicy
- Budowa skweru wraz z elementami małej architektury i nasadzeniami u zbiegu ulic Reja i Lipińskiej w Wołominie w ramach realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Budowa parku przy ul. Reja w Wołominie
więcej: Rośliny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





