eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-Zdrój › Dostawa oleju opałowego dla Gminy oraz Szkół z terenu Gminy Piwniczna-Zdrój na rok 2023



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego dla Gminy oraz Szkół z terenu Gminy Piwniczna-Zdrój na rok 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184464043

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piwniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego dla Gminy oraz Szkół z terenu Gminy Piwniczna-Zdrój na rok 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-769b6508-7ae8-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038243/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju opałowego dla Gminy oraz Szkół z terenu Gminy Piwniczna-Zdrój na rok 2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://piwniczna.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl w zakładce „ Korespondencja”.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy
3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasta i Gminy Piwniczna -Zdrój https://piwniczna.ezamawiajacy.p, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
3.4. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
3.5. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
4. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 20 MB w, rtf, pdf , doc, docx,.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Piwniczna -Zdrój, ul. Rynek 20, 33-350 Piwniczna -Zdrój .
Miasto i Gmina Piwniczna -Zdrój wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych. Pan Andrzej Włodarczyk, adres e-mail: inspektor@odo.info.pl;
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw w ramach zadania pn.
„Dostawy oleju opałowego dla Gminy oraz Szkół z terenu Gminy Piwniczna-Zdrój na rok 2023”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący dostaw dla:
2.1.
2.2. Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój - w ilości ok. 8 000 litrów w ciągu realizacji umowy (dwa zbiorniki o pojemności 1 600 l),
2.3. Szkoły Podstawowej w Łomnicy Zdrój w ilości ok. 42 000 litrów w ciągu realizacji umowy (cztery zbiorniki o pojemności 2 500 l) ,
2.4. Zespołu Szkolno -Przedszkolnego Nr 1 w Piwnicznej-Zdroju w ilości ok. 40 000 litrów w ciągu realizacji umowy (cztery zbiorniki o pojemności 2 500 l),
2.5. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Piwnicznej-Zdroju w ilości ok. 18 000 litrów w ciągu realizacji umowy (sześć zbiorników o pojemności 1 000 l),
2.6. Szkoła Podstawowa w Głębokiem w ilości ok. 8 000 litrów w ciągu realizacji umowy (trzy zbiorniki o pojemności 1 000 l).
3. Ogółem ok. 116 000 litrów oleju opałowego na 1 rok.
4. Pierwsza dostawa realizowana będzie w terminach i ilościach określonych według zgłoszonego zapotrzebowania poszczególnych szkół i gminy.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany olej opałowy spełniał wymogi techniczne oraz następujące kryteria:

Gęstość w temperaturze 15°C kg/m3 Min. 820 max. 860
Wartość opałowa MJ/kg Min. 42,6
Do 250°C destyluje %(V/V) Max. 65
Do 350°C destyluje %(V/V) Min. 85
Lepkość kinematyczna w tem. 20°C Mm2/s Max. 6
Temperatura płynięcia °C Max. -20
Temperatura mętnienia °C Nie normalizowana
Temperatura zapłonu °C Min. 56
Poz. Po koksowaniu z 10% pozost. dest. % (mm/mm) Max. 0,3
Pozostałość po spopieleniu % (mm/mm) Max. 0,01
Zawartość siarki % (mm/mm) Max. 0,1
Zawartość wody Mg/kg Max. 200
Zawartość zanieczyszczeń stałych Mg/kg Max. 24
Barwa --------------------- Czerwone
Zawartość znacznika (Solvent Yellow 124) Mg/l Min. 6,0 max. 9,0
Zawartość barwnika (Solvet Red 19) Mg/l Min. 6,3
6. Dostawy realizowane będą w litrach gotowego wyrobu w temperaturze +15°C.
7. Miejsce realizacji: w granicach Gminy Piwniczna-Zdrój.
8. Paliwo będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680 z późn.zm) oraz odpowiednio normy PN-C-96024 (Przetwory naftowe – Oleje opałowe) lub równoważnych.
9. Dostawy przedmiotu zamówienia dokonywane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną, za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia i terminowość dostaw.
11. Dostawy odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia i bieżących potrzeb Zamawiającego.
12. Zamawiający wymaga dostaw oleju opalowego zgodnego z norma PN-C-96024 (Przetwory naftowe – Oleje opałowe) lub równoważnych.
13. Czas od złożenia zamówienia do wykonania nie powinien być dłuższy niż 2 dni robocze. Godziny dostawy w dni robocze 7:00 do 15:00.
14. Dostarczający paliwo przedstawiciel Wykonawcy, zobowiązany jest posiadać dokument wydania paliwa z magazynu i okazać go, na żądanie przedstawiciela Zamawiającego. Dokument wydania paliwa z magazynu nie może być wystawiony wcześniej niż 24 godziny poprzedzające dostawę. Brak dokumentów określonych wyżej może być podstawą odmowy przyjęcia dostarczonego paliwa.
15. Rozliczenie pobranego paliwa odbywać się będzie na podstawie faktur wystawianych po każdej dostawie. Faktura musi zawierać: datę dostawy, rodzaj i ilość dostarczonego paliwa, cenę jednostkową brutto za 1 l paliwa z uwzględnieniem upustu, komunikat cenowy producenta o zmianie ceny obowiązującej w dniu dostawy.
16. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone normami jakości i musi być dopuszczony do obrotu. Wykonawca udziela gwarancji na jakość sprzedawanego paliwa.
17. Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać w pełni wartości umowy. Gwarantowana ilość dostaw wynosi 70% szacowanych ilości dla danego punktu.
18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ogólnej ilości i wartości dostaw maksymalnie o 30% ilości określonej w pkt 2 Rozdziału III.
19. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić raz lub więcej razy (łącznie do wartości 30 % umowy) i uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji następuje w terminie obowiązywania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji usługi w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
20. Wydruk ze strony internetowej producenta paliwa będzie udokumentowaniem ceny obowiązującej na dzień dostawy paliwa. Do obliczenia ceny oferty należy przyjąć datę 16.12.2022 cena producenta ogłaszana przez PKN Orlen na stronie internetowej orlen.pl – oferowany upust do ceny netto.
21. Nazwy/kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień kod CPV:
Olej opałowy – CPV – 09135100 – 5
22. We wszystkich miejscach SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm , europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednia wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne”, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Produkt równoważny, to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym dla którego wskazano znak towarowy, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy, parametry, właściwości takie jak: np. Wydajność, parametry techniczne (wielkość, rozmiar, waga itp.), rodzaj materiału z jakiego został wykonany, odporność na działanie czynników zewnętrznych, funkcjonalność lub inne cechy użytkowe, wygląd, barwa, itp.
Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wykazać na etapie złożenia oferty (w ofercie), że oferowane przez niego rozwiązanie równoważne w zakresie cech i właściwości oferowanego przedmiotu lub zgodności z równoważną normą lub oceną techniczną lub specyfikacją techniczną w stosunku do wskazanej przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, spełnia wymagania Zamawiającego w sposób równie dobry bądź lepszy, co rozwiązanie pierwotne opisane przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia.
23. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić w ofercie. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za nienależyte wykonanie zamówienia.
24. Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
25. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
26. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
27. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części, bowiem przedmiot zamówienia obejmuje, jeden rodzaj dostaw. W związku z tym nie ma możliwości organizacyjnych i technicznych, aby niniejsze zamówienie podzielić na części. Tym samym spełnione zostały przesłanki m. in. nadmiernych trudności technicznych, a także nadmiernych kosztów wykonania zamówienia oraz braku możliwości skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne elementy zamówienia, uzasadniające odstąpienie od podziału zamówienia na części. Podział zamówienia na części mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
28. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
29. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy
30. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiających a Wykonawcą odbywać się będą w polskich złotych (PLN).
31. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.
32. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać w pełni wartości umowy. Gwarantowana ilość dostaw wynosi 70% szacowanych ilości dla danego punktu.
18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ogólnej ilości i wartości dostaw maksymalnie o 30% ilości określonej w pkt 2 Rozdziału III.
19. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić raz lub więcej razy (łącznie do wartości 30 % umowy) i uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji następuje w terminie obowiązywania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji usługi w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

a) Cena oferty brutto - 60% (max 60 pkt.)
b) Stały rabat (upust) oferowany przy każdorazowym tankowaniu za 1 l – 40% (max 40 pkt.)

W kryterium „cena oferty brutto” ocenie podlegać będzie cena oferty ogółem brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia zaoferowana przez Wykonawcę, obliczona wg wskazówek formularza ofertowego na potrzeby porównania i oceny ofert.

a) Ocena kryterium „Cena oferty brutto” – będzie przeprowadzana wg następującego wzoru matematycznego

C min.
C = ...................................... x 60 pkt
C o

Gdzie:
C min- najniższa cena oferowana brutto spośród wszystkich ważnych ofert i nieodrzuconych
C o – cena ocenianej oferty
C - liczba punktów za kryterium ceny
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Liczba punktów zostanie wyliczona do dwóch miejsc po przecinku.

b) Ocena kryterium „Upust” – punkty zostaną jak poniżej:

Uo
U= .................... x 40 pkt
U max.

Uo – wysokość upustu ocienianego
U max. – wysokość upustu najwyższego
U – liczba punktów za kryterium upustu

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie – 40 punktów. Liczba punktów zostanie wyliczona do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największa liczbę punktów (w powyższych kategoriach).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia:
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – Załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje ponadto, zgodnie z art. 436 pkt 4 oraz 455 ustawy Pzp możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy. Z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków. Zamawiający informuje, iż projekt umowy w tym ewentualne treści zmian do umowy określone są w § 11 stanowiący załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunków jego wykonania oraz warunków udziału w postępowaniu znajduje się w SWZ oraz załącznikach stanowiących integralną część. zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje w prowadzonym postępowaniu zawarte są w SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.