eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarlinekDOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI i OBRONY CYWILNEJ



Ogłoszenie z dnia 2025-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI i OBRONY CYWILNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957465540

1.5.8.) Numer faksu: 957461704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@barlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI i OBRONY CYWILNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74c213d6-b306-471c-a3fd-852b28ac2179

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035994/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487222

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Dostawa urządzeń elektryczno-mechanicznych
1) Agregat prądotwórczy przenośny 7,7 kW
2) Agregat prądotwórczy przenośny 2,5 kW
3) Akumulatorowe stacje ładujące
4) Nagrzewnica spalinowa
5) Solarne generatory prądu
6) Rozdzielacze , przedłużacze
7) Nagrzewnica elektryczna
8) Pilarka ratownicza
9) Przecinarka do stali i betonu
10) Poduszki wysokiego ciśnienia
11) Pompa do wody brudnej
12) Pilarka łańcuchowa
13) Najaśnice akumulatorowe
14) Przenośne maszty oświetleniowe
15) Przeciągarka linowa
16) Wyciągarka przenośna
17) Elektryczna pompa zanurzeniowa
18) Pompa pływająca
19) Kamera termowizyjna
20) Latarki akumulatorowe
21) Latarki nasobne
22) Pompa szlamowa
23) Przenośny miernik gazu

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

43812000-8 - Piły

42417100-3 - Podnośniki lub przenośniki pneumatyczne

42122130-0 - Pompy wodne

42414210-6 - Suwnice

38651600-9 - Kamery cyfrowe

31521320-3 - Latarki

38543000-3 - Urządzenia do wykrywania gazów

4.5.5.) Wartość części: 371045,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu medycznego
1) Łózko szpitalne szt
2) Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym
3) Apteczki taktyczne
4) Torby modułowe PSP-R1
5) Plecaki medyczne z wyposażeniem
6) Nosze płachtowe
7) Nosze typ sked
8) Nosze składane
9) Deski ortopedyczne
10) AED
11) Kamizelka KED
12) Trójkąt ratowniczy i sprzęt wysokościowy
13) Zestaw triage
14) Materiały opatrunkowe
15) Środki sanitarno-higieniczne
16) Środki ochrony dróg oddechowych
17) Mobilny namiot medyczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

33192160-1 - Nosze

33182100-0 - Defibrylatory

39525300-1 - Kamizelki ratunkowe

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33141110-4 - Opatrunki

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

33163000-0 - Namioty do użytku medycznego

4.5.5.) Wartość części: 443651,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 urządzenia do wody pitnej
1) Paczkowaczka do wody pitnej – mobilna
2) Mobilna stacja uzdatniania wody

4.5.3.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 350000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 sprzęt kwatermistrzowski
1) Namiot
2) Kuchnia polowa
3) Koc-śpiwór-karimata
4) Stolik polowy
5) Namiot pawilonowy
6) Krzesło polowe
7) Łóżko polowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44211400-6 - Kuchnia polowa

39511100-8 - Koce

39522540-4 - Śpiwory

39143310-2 - Stoliki

37414100-4 - Materace do spania

39112000-0 - Krzesła

39522520-8 - Łóżka polowe

4.5.5.) Wartość części: 132854,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 sprzęt pomocniczy
1) Pomocniczy sprzet do usuwania katastrof
2) Ręczny sprzęt burzący
3) Drabiny nasadkowe
4) Hełmy ochronne
5) Hełmy ochronne szt
6) Okulary ochronne
7) Ubrania przeciwdeszczowe
8) Rękawice techniczne
9) Buty gumowe
10) Spodnio-buty
11) Oświetlenie chemiczne
12) Taśmy ostrzegawcze – plastrony
13) Szelki ochronne
14) Kanister paliwa
15) Koc gaśniczy
16) Gaśnica proszkowa 6kg
17) Węże do wody - zestaw
18) Zbiorniki wody
19) Indywidualne filtry wody

4.5.3.) Główny kod CPV: 44511400-9 - Siekiery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44511100-6 - Szpadle i szufle

44512300-5 - Młotki

44423200-3 - Drabiny

18444111-4 - Hełmy ochronne

18142000-6 - Okulary ochronne

18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa

18141000-9 - Rękawice robocze

18830000-6 - Obuwie ochronne

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

44424200-0 - Taśma przylepna

18130000-9 - Specjalna odzież robocza

44611000-6 - Zbiorniki

35111000-5 - Sprzęt gaśniczy

44165100-5 - Węże

44613500-5 - Pojemniki na wodę

42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 137552,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 256 w zw. z art. 90 ust 3 ustawy PZP informuje o unieważnieniu postępowania.
W związku ze złożonymi pytaniami w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokonując wydzielenia kolejnego zadania istotnie zmienia charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieni zakres zamówienia, dlatego Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 256 w zw. z art. 90 ust 3 ustawy PZP informuje o unieważnieniu postępowania.
W związku ze złożonymi pytaniami w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokonując wydzielenia kolejnego zadania istotnie zmienia charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieni zakres zamówienia, dlatego Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 256 w zw. z art. 90 ust 3 ustawy PZP informuje o unieważnieniu postępowania.
W związku ze złożonymi pytaniami w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokonując wydzielenia kolejnego zadania istotnie zmienia charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieni zakres zamówienia, dlatego Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 256 w zw. z art. 90 ust 3 ustawy PZP informuje o unieważnieniu postępowania.
W związku ze złożonymi pytaniami w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokonując wydzielenia kolejnego zadania istotnie zmienia charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieni zakres zamówienia, dlatego Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 256 w zw. z art. 90 ust 3 ustawy PZP informuje o unieważnieniu postępowania.
W związku ze złożonymi pytaniami w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokonując wydzielenia kolejnego zadania istotnie zmienia charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieni zakres zamówienia, dlatego Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.