Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00413510/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
- 2025/BZP 00428792/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Zakup koparko-ładowarki w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 1
1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 56 472 63 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanml.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5c6bb3f-4ea0-4a68-b38f-a2f4daccad811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup koparko-ładowarki w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5c6bb3f-4ea0-4a68-b38f-a2f4daccad81
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RD.271.1.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 526016,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki technicznie przystosowanej do poruszania się po drogach publicznych wraz z osprzętem. Silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej brutto minimum 70 kW, spełniający normę emisji spalin Stage V o pojemności silnika 4,0 litra; skrzynia biegów półautomatyczna lub automatyczna, przełączalna pod obciążeniem, min. 4 biegi w przód, min. 4 biegi  w tył; kabina operatora wyposażona w klimatyzację, kabina z pneumatycznym i obrotowym fotelem, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej, poziom hałasu w kabinie do 75 dB; maksymalna wysokość załadunku minimum 3,0 m; głębokość kopania minimum 5,80 m.
Szczegółowy opis wymaganych (minimalnych oraz maksymalnych) parametrów  technicznych koparko-ładowarki określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. oraz SWZ i Projekt Umowy  stanowiący załącznik nr 4.
Wykonawca zaproponowane parametry techniczne pojazdu potwierdzi w formularzu technicznym (załącznik nr 1a do SWZ) stanowiący załącznik do formularza ofertowego. 
2. Warunki dotyczące realizacji:
1.)	Koparko-ładowarka fabrycznie nowa, rok produkcji nie starszy niż 2025
2.)	Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym”, 
3.)	Wykonawca w cenie oferty uwzględnia wszystkie koszty niezbędne do realizacji dostawy,
4.)	Dostawca  przeszkoli w cenie dostawy minimum dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy  i obsługi koparko ładowarki,
5.)	Wykonawca zapewni rozładunek, oraz utrzymanie porządku w czasie rozładunku,
6.)	Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie dostawy najpóźniej na 3 dni przed terminem dostawy, telefonicznie lub poprzez emaila osoby wskazanej do kontaktu w sprawie postępowania. Zamawiający zastrzega  godziny dostawy w dni robocze w godz. od 800 do 1400,
7.)	odbiór zrealizowanego zamówienia zostanie potwierdzony dokumentem przyjęcia towaru,
8.)	wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki, 
9.)	instrukcja obsługi operatora w języku polskim wraz z katalogiem części zamiennych        
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interhandler Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 001375080
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI MSZANOWO
więcej: przetargi MSZANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem
- Dostawa koparko-ładowarki
- Zakup koparko-ładowarki
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








