eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Hematologii.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Hematologii.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szopena 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Hematologii.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cde6f94a-664b-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034714/43/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.115 Doposażenie Kliniki Hematologii w sprzęt do diagnostyki i leczenia białaczek i chłoniaków.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443211/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.16-AM.2022 Postępowanie nr 97

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Hematologii, wyszczególnionego w Częściach, dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Termocykler.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, wymagania Zamawiającego zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – Zestawieniu Parametrów Wymaganych dla Części nr 1 -Załącznik nr 1 do SWZ oraz Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach: Termocykler – 1 szt., opisanych w Załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 1 do SWZ).
5. Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup przedmiotów zamówienia w oparciu o realizację zadania „Narodowej Strategii Onkologicznej” pod nazwą „Doposażenie klinik i oddziałów hematoonkologicznych w sprzęt do diagnostyki i leczenia białaczek i chłoniaków ” i na ten cel zostały wyłonione środki – kwoty dofinansowania. Jest to realizacja Umowy nr 1/13/34/2022/83/530 wraz z Aneksem nr 1 do niej, zawartej pomiędzy Skarbem Państwa reprezentowanym przez Ministra Zdrowia i Zamawiającym.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 1 – od daty zawarcia umowy do dnia 12.12.2022r. w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu.
2). Uruchomienie dostarczonych urządzeń i przekazanie do eksploatacji klinicznej po uprzednim przeszkoleniu personelu Zamawiającego potwierdzonym protokołem najpóźniej do dnia 30.03.2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 199800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Hematologii, wyszczególnionego w Częściach, dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Kriostat.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, wymagania Zamawiającego zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – Zestawieniu Parametrów Wymaganych dla Części nr 2 - Załącznik nr 1 do SWZ oraz Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach: Kriostat – 2 szt., opisanych w Załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 1 do SWZ).
5. Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup przedmiotów zamówienia w oparciu o realizację zadania „Narodowej Strategii Onkologicznej” pod nazwą „Doposażenie klinik i oddziałów hematoonkologicznych w sprzęt do diagnostyki i leczenia białaczek i chłoniaków ” i na ten cel zostały wyłonione środki – kwoty dofinansowania. Jest to realizacja Umowy nr 1/13/34/2022/83/530 wraz z Aneksem nr 1 do niej, zawartej pomiędzy Skarbem Państwa reprezentowanym przez Ministra Zdrowia i Zamawiającym.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 2 – od daty zawarcia umowy do dnia 12.12.2022r. w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu.
2). Uruchomienie dostarczonych urządzeń i przekazanie do eksploatacji klinicznej po uprzednim przeszkoleniu personelu Zamawiającego potwierdzonym protokołem najpóźniej do dnia 30.03.2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 52056,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Hematologii, wyszczególnionego w Częściach, dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Separator komórkowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, wymagania Zamawiającego zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – Zestawieniu Parametrów Wymaganych dla Części nr 3 -Załącznik nr 1 do SWZ oraz Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 3 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach: Separator komórkowy – 1 szt., opisanych w Załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 1 do SWZ).
5. Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup przedmiotów zamówienia w oparciu o realizację zadania „Narodowej Strategii Onkologicznej” pod nazwą „Doposażenie klinik i oddziałów hematoonkologicznych w sprzęt do diagnostyki i leczenia białaczek i chłoniaków ” i na ten cel zostały wyłonione środki – kwoty dofinansowania. Jest to realizacja Umowy nr 1/13/34/2022/83/530 wraz z Aneksem nr 1 do niej, zawartej pomiędzy Skarbem Państwa reprezentowanym przez Ministra Zdrowia i Zamawiającym.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 3 – od daty zawarcia umowy do dnia 12.12.2022r. w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu.
2). Uruchomienie dostarczonych urządzeń i przekazanie do eksploatacji klinicznej po uprzednim przeszkoleniu personelu Zamawiającego potwierdzonym protokołem najpóźniej do dnia 30.03.2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 307500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161999,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161999,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161999,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322068

7.3.3) Ulica: ul. Bobrowiecka 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-728

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161999,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-06 do 2023-03-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia postępowania w Części nr 2 – art. 255 ust. 2 Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Do postępowania:
- w Części nr 2 wpłynęła wyłącznie jedna oferta Wykonawcy Syl&Ant Instruments inż. Józef Nitka, Niewiesze, ul. Pyskowicka 12; 44-172 Poniszowice, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269985,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269985,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269985,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioLike Jarosław Gaudyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621755809

7.3.3) Ulica: ul. Wierzynka 6B

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269985,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-06 do 2023-03-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.