Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00333524/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00354277/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-19
- 2022/BZP 00362138/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku wraz z dzierżawą urządzeń drukujących, z zapewnieniem w okresie gwarancji materiałów eksploatacyjnych, licencji na oprogramowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017232705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smyczkowa, 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-678
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cpd.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpd.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cpd.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Personalizacja dokumentów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku wraz z dzierżawą urządzeń drukujących, z zapewnieniem w okresie gwarancji materiałów eksploatacyjnych, licencji na oprogramowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49e13bb0-2cdf-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333524/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/CPD/TP/SCWiD/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 432378 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku (SCW) wraz z dzierżawą urządzeń drukujących, opartego na fabrycznie nowych urządzeniach, z zapewnieniem przez cały okres gwarancji dostępności materiałów eksploatacyjnych przez minimum 36 miesięcy od wdrożenia systemu, bezterminowej licencji na oprogramowanie zarządzające Systemem Centralnego Wydruku bez limitu urządzeń.
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia składa się na:
1) wykonanie i dostarczenie Projektu Technicznego i dokumentacji;
2) dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń drukujących, wielofunkcyjnych formatu A3 – 4 sztuk (podłączone do Systemu Centralnego Wydruku),
3) podłączenia do Systemu Centralnego Wydruku - 2 sztuk urządzeń oznaczonych symbolem Xerox Versalink seria C7000 będących w posiadaniu Zamawiającego - GRUPA A.
4) wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku (instalacja, konfiguracja sprzętu i oprogramowania, licencja);
5) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej w tym: planu testów, procedur administracyjnych i procedur operacyjnych, instrukcji dla administratorów
i użytkowników;
6) przeprowadzenie szkoleń dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie administracji i zarządzania SCW,
7) zapewnienie obsługi gwarancyjnej i aktualizacji Systemu Centralnego Wydruku przez okres 36 miesięcy,
8) zapewnienie w okresie obowiązywania umowy materiałów eksploatacyjnych dla wszystkich urządzeń, z wyłączeniem papieru do wydruku. Rozliczanie kosztów w trybie miesięcznym na podstawie realnej ilości wydruków (mono/kolor) wykonanych na wszystkich urządzeniach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531824,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531824,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531824,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Galaxy Systemy Informatyczne Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291857884
7.3.3) Ulica: ul. Fabrycznej 13 lok. 1,
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-410
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531824,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-05INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji baz danych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.