eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2022/2023". Postępowanie 4

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2022/2023”. Postępowanie 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Łazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326729422

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2022/2023”. Postępowanie 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e78fb6bf-64ca-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017874/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440651/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID. 271. 18. 2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 414815,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Strefa I, miasto Łazy;
drogi gminne – 40,24 km
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od
dnia podpisania umowy do 31 marca 2023r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka
solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod
klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez
Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi
odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i
potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez pracownika Urzędu i sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie
przedkładany pracownikowi urzędu do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi
„Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego, i zamontowane przez
Wykonawcę . Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system
kontroli realizacji zamówienia. W ostatnim dniu obowiązywania umowy dane zostaną zarchiwizowane na nośniku
zewnętrznym i przekazane Zamawiającemu. Wykonanie archiwizacji Wykonawca wliczy w koszt oferty.
6. Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera -
Załącznik nr 7 do SWZ ( specyfikacja usługi ).
6.1.Poszczególne, szacunkowe ilości kilometrów przejechanych w trakcie prowadzenia akcji zima zawierają formularze
cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.5 do oferty.
6.2. Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną z warunków pogodowych w danym okresie zimowym. Ilości
jednostek miar (km, m 2, m 3) podanych w załącznikach cenowych mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu
realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.
6.3. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie w szczególności na odśnieżaniu dróg, oraz zwalczaniu śliskości zimowej i
gołoledzi polegające na zapobieganiu jej przez użycie materiału uszortsniającego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodania dróg, które nie są ujęte w wykazie dróg.
6.5. Podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania podlegają zasypywaniu w całości i z zapasem ok. 20m przed i po
ww. elementach dróg.
6.6. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do
jego zamarznięcia na jezdni.
6.7. Wykonawca w sezonie zimowym tj. od dnia 01.12.2022r. do 15.03.2023r. zapewni gotowość do świadczenia usług
polegających na dyspozycyjności sprzętu i pracowników na poszczególnych strefach.
6.8. Przez gotowość do świadczenia usług polegających na dyspozycyjności sprzętu i pracowników na poszczególnych
strefach rozumie się utrzymanie gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonania prac objętych zakresem
zimowego utrzymania, pełnienia dyżurów związanych z zimowym utrzymaniem. W tym okresie przysługuje Wykonawcy
wynagrodzenie za świadczenie gotowości określone w §3 ust.1 pkt 11 i 12.
6.9.Wynagrodzenie za utrzymanie gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług finansowane będzie jedynie w okresach :
Od dnia 01.12.2022r.-15.03.2023r.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za gotowość ( ryczałt) + pełnienie usług zgodnie z zawartą umową Akcja Zima, w
przypadku gdy usługa odśnieżania będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy usługa odśnieżania będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna, że nie
było świadczenia usług w zakresie gotowości i Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 218491,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Strefa II Rokitno Szlacheckie, Hutki Kanki;
drogi gminne – 9,27 km
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od
dnia podpisania umowy do 31 marca 2023r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka
solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod
klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez
Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi
odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i
potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez pracownika Urzędu i sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie
przedkładany pracownikowi urzędu do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi
„Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego, i zamontowane przez
Wykonawcę. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system
kontroli realizacji zamówienia. W ostatnim dniu obowiązywania umowy dane zostaną zarchiwizowane na nośniku
zewnętrznym i przekazane Zamawiającemu. Wykonanie archiwizacji Wykonawca wliczy w koszt oferty.
6. Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera -
Załącznik nr 7 do SWZ ( specyfikacja usługi ). Załącznik ten stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia.
6.1.Poszczególne, szacunkowe ilości kilometrów przejechanych w trakcie prowadzenia akcji zima zawierają formularze
cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.5 do oferty.
6.2. Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną z warunków pogodowych w danym okresie zimowym. Ilości
jednostek miar (km, m 2, m 3) podanych w załącznikach cenowych mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu
realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.
6.3. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie w szczególności na odśnieżaniu dróg, oraz zwalczaniu śliskości zimowej i
gołoledzi polegające na zapobieganiu jej przez użycie materiału uszortsniającego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodania dróg, które nie są ujęte w wykazie dróg.
6.5. Podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania podlegają zasypywaniu w całości i z zapasem ok. 20m przed i po
ww. elementach dróg.
6.6. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do
jego zamarznięcia na jezdni.
6.7. Wykonawca w sezonie zimowym tj. od dnia 01.12.2022r. do 15.03.2023r. zapewni gotowość do świadczenia usług
polegających na dyspozycyjności sprzętu i pracowników na poszczególnych strefach.
6.8. Przez gotowość do świadczenia usług polegających na dyspozycyjności sprzętu i pracowników na poszczególnych
strefach rozumie się utrzymanie gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonania prac objętych zakresem
zimowego utrzymania, pełnienia dyżurów związanych z zimowym utrzymaniem. W tym okresie przysługuje Wykonawcy
wynagrodzenie za świadczenie gotowości określone w §3 ust.1 pkt 11 i 12.
6.9.Wynagrodzenie za utrzymanie gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług finansowane będzie jedynie w okresach :
Od dnia 01.12.2022r.-15.03.2023r.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za gotowość ( ryczałt) + pełnienie usług zgodnie z zawartą umową Akcja Zima, w
przypadku gdy usługa odśnieżania będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy usługa odśnieżania będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna, że nie
było świadczenia usług w zakresie gotowości i Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 21083,08 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Strefa III Niegowonice, Niegowoniczki, Grabowa, Skałbania;
drogi gminne – 44, 17 km
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od
dnia podpisania umowy do 31 marca 2023r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka
solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod
klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez
Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi
odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i
potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez pracownika Urzędu i sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie
przedkładany pracownikowi urzędu do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi
„Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego, i zamontowane przez
Wykonawcę. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system
kontroli realizacji zamówienia. W ostatnim dniu obowiązywania umowy dane zostaną zarchiwizowane na nośniku
zewnętrznym i przekazane Zamawiającemu. Wykonanie archiwizacji Wykonawca wliczy w koszt oferty.
6. Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera -
Załącznik nr 7 do SWZ ( specyfikacja usługi ). Załącznik ten stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia.
6.1.Poszczególne, szacunkowe ilości kilometrów przejechanych w trakcie prowadzenia akcji zima zawierają formularze
cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.5 do oferty.
6.2. Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną z warunków pogodowych w danym okresie zimowym. Ilości
jednostek miar (km, m 2, m 3) podanych w załącznikach cenowych mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu
realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.
6.3. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie w szczególności na odśnieżaniu dróg, oraz zwalczaniu śliskości zimowej i
gołoledzi polegające na zapobieganiu jej przez użycie materiału uszortsniającego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodania dróg, które nie są ujęte w wykazie dróg.
6.5. Podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania podlegają zasypywaniu w całości i z zapasem ok. 20m przed i po
ww. elementach dróg.
6.6. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do
jego zamarznięcia na jezdni.
6.7. Wykonawca w sezonie zimowym tj. od dnia 01.12.2022r. do 15.03.2023r. zapewni gotowość do świadczenia usług
polegających na dyspozycyjności sprzętu i pracowników na poszczególnych strefach.
6.8. Przez gotowość do świadczenia usług polegających na dyspozycyjności sprzętu i pracowników na poszczególnych
strefach rozumie się utrzymanie gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonania prac objętych zakresem
zimowego utrzymania, pełnienia dyżurów związanych z zimowym utrzymaniem. W tym okresie przysługuje Wykonawcy
wynagrodzenie za świadczenie gotowości określone w §3 ust.1 pkt 11 i 12.
6.9.Wynagrodzenie za utrzymanie gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług finansowane będzie jedynie w okresach :Od dnia 01.12.2022r.-15.03.2023r.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za gotowość ( ryczałt) + pełnienie usług zgodnie z zawartą umową Akcja Zima, w
przypadku gdy usługa odśnieżania będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy usługa odśnieżania będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna, że nie
było świadczenia usług w zakresie gotowości i Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 74394,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Strefa IV Wysoka, Wiesiółka, Chruszczobród, Chruszczobród Piaski; drogi gminne – 36,41 km
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od
dnia podpisania umowy do 31 marca 2023r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka
solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod
klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez
Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi
odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i
potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez pracownika Urzędu i sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie
przedkładany pracownikowi urzędu do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi
„Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego, i zamontowane przez
Wykonawcę. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system
kontroli realizacji zamówienia. W ostatnim dniu obowiązywania umowy dane zostaną zarchiwizowane na nośniku
zewnętrznym i przekazane Zamawiającemu. Wykonanie archiwizacji Wykonawca wliczy w koszt oferty.
6. Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera -
Załącznik nr 7 do SWZ ( specyfikacja usługi ). Załącznik ten stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia.
6.1.Poszczególne, szacunkowe ilości kilometrów przejechanych w trakcie prowadzenia akcji zima zawierają formularze
cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.5 do oferty.
6.2. Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną z warunków pogodowych w danym okresie zimowym. Ilości
jednostek miar (km, m 2, m 3) podanych w załącznikach cenowych mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu
realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.
6.3. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie w szczególności na odśnieżaniu dróg, oraz zwalczaniu śliskości zimowej i
gołoledzi polegające na zapobieganiu jej przez użycie materiału uszortsniającego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodania dróg, które nie są ujęte w wykazie dróg.
6.5. Podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania podlegają zasypywaniu w całości i z zapasem ok. 20m przed i po ww. elementach dróg.
6.6. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do
jego zamarznięcia na jezdni.
6.7. Wykonawca w sezonie zimowym tj. od dnia 01.12.2022r. do 15.03.2023r. zapewni gotowość do świadczenia usług
polegających na dyspozycyjności sprzętu i pracowników na poszczególnych strefach.
6.8. Przez gotowość do świadczenia usług polegających na dyspozycyjności sprzętu i pracowników na poszczególnych
strefach rozumie się utrzymanie gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonania prac objętych zakresem
zimowego utrzymania, pełnienia dyżurów związanych z zimowym utrzymaniem. W tym okresie przysługuje Wykonawcy
wynagrodzenie za świadczenie gotowości określone w §3 ust.1 pkt 11 i 12.
6.9.Wynagrodzenie za utrzymanie gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług finansowane będzie jedynie w okresach :
Od dnia 01.12.2022r.-15.03.2023r. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za gotowość ( ryczałt) + pełnienie usług zgodnie z
zawartą umową Akcja Zima, w przypadku gdy usługa odśnieżania będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy usługa odśnieżania będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna, że nie
było świadczenia usług w zakresie gotowości i Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 82601,62 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – Strefa V Ciągowice, Turza, Kuźnica Masłońska.
drogi gminne – 11,06 km
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od
dnia podpisania umowy do 31 marca 2023r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka
solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod
klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez
Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi
odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i
potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez pracownika Urzędu i sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie
przedkładany pracownikowi urzędu do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi
„Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego, i zamontowane przez
Wykonawcę. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system
kontroli realizacji zamówienia. W ostatnim dniu obowiązywania umowy dane zostaną zarchiwizowane na nośniku
zewnętrznym i przekazane Zamawiającemu. Wykonanie archiwizacji Wykonawca wliczy w koszt oferty.
6. Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera -
Załącznik nr 7 do SWZ ( specyfikacja usługi ). Załącznik ten stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia.
6.1.Poszczególne, szacunkowe ilości kilometrów przejechanych w trakcie prowadzenia akcji zima zawierają formularze
cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.5 do oferty.
6.2. Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną z warunków pogodowych w danym okresie zimowym. Ilości
jednostek miar (km, m 2, m 3) podanych w załącznikach cenowych mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu
realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.
6.3. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie w szczególności na odśnieżaniu dróg, oraz zwalczaniu śliskości zimowej i
gołoledzi polegające na zapobieganiu jej przez użycie materiału uszortsniającego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodania dróg, które nie są ujęte w wykazie dróg.
6.5. Podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania podlegają zasypywaniu w całości i z zapasem ok. 20m przed i po
ww. elementach dróg.
6.6. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do
jego zamarznięcia na jezdni.
6.7. Wykonawca w sezonie zimowym tj. od dnia 01.12.2022r. do 15.03.2023r. zapewni gotowość do świadczenia usług
polegających na dyspozycyjności sprzętu i pracowników na poszczególnych strefach. 6.8. Przez gotowość do świadczenia
usług polegających na dyspozycyjności sprzętu i pracowników na poszczególnych strefach rozumie się utrzymanie
gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonania prac objętych zakresem zimowego utrzymania, pełnienia dyżurów
związanych z zimowym utrzymaniem. W tym okresie przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie za świadczenie gotowości
określone w §3 ust.1 pkt 11 i 12.
6.9.Wynagrodzenie za utrzymanie gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług finansowane będzie jedynie w okresach :
Od dnia 01.12.2022r.-15.03.2023r.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za gotowość ( ryczałt) + pełnienie usług zgodnie z zawartą umową Akcja Zima, w
przypadku gdy usługa odśnieżania będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy usługa odśnieżania będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna, że nie
było świadczenia usług w zakresie gotowości i Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 18244,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370385,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370385,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370385,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH FABEX FABIAN CZAPLA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492061920

7.3.3) Ulica: Topolowa 12

7.3.4) Miejscowość: Grabowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370385,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71754,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71754,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71754,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH FABEX FABIAN CZAPLA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492061920

7.3.3) Ulica: Topolowa 12

7.3.4) Miejscowość: Grabowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71754,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177465,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177465,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177465,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH FABEX FABIAN CZAPLA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492061920

7.3.3) Ulica: Topolowa 12

7.3.4) Miejscowość: Grabowa 12

7.3.5) Kod pocztowy: 42-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177465,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195530,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195530,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195530,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH FABEX FABIAN CZAPLA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492061920

7.3.3) Ulica: Topolowa 12

7.3.4) Miejscowość: Grabowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195530,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77837,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77837,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77837,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH FABEX FABIAN CZAPLA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492061920

7.3.3) Ulica: Topolowa 12

7.3.4) Miejscowość: Grabowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77837,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.