Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00250580/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00276035/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie części budynku Collegium Biomedicum wraz z dostawą sprzętu oraz uzyskaniem niezbędnych zgód i pozwoleń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11175621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie części budynku Collegium Biomedicum wraz z dostawą sprzętu oraz uzyskaniem niezbędnych zgód i pozwoleń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12f0c9a1-88c2-4dc5-9f9a-c2514e006884
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124841/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót związanych z modernizacją sal wykładowanych z pomieszczeniami zaplecza techniczno-gospodarczego budynek CBM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
KPO2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GUM2025ZP0063
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w formule generalnego wykonawstwa, polegających na remoncie i przebudowie części budynku Collegium Biomedicum położonego w Gdańsku przy ul. Dębinki 1 wraz z dostawą sprzętu oraz uzyskaniem niezbędnych zgód i pozwoleń, zgodnie z SWZ w ramach inwestycji pn. „Modernizacja przestrzeni laboratoryjnych i dydaktycznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w budynku Collegium Biomedicum”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą urządzeń i wyposażenia związanych z modernizacją sal wykładowych z pomieszczeniami zaplecza techniczno-gospodarczego w budynku CBM w ramach inwestycji pn. „Modernizacja przestrzeni laboratoryjnych i dydaktycznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w budynku Collegium Biomedicum”
2) wykonanie dokumentacji projektowej systemu BMS i automatyki Budynku na podstawie dokumentacji projektowej Zamawiającego stanowiącej załącznik do OPZ zgodnie z wykazem w pkt. 8.1 oraz 8.2 i zgodnie z wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pkt 6.3 OPZ, zwanej dalej w skrócie “Dokumentacją Projektową Wykonawcy” albo “DPW
3) świadczenie usług serwisu, przeglądów i konserwacji wszystkich systemów, instalacji i urządzeń, wyposażenia budowlanego, których serwisowanie, przeglądy i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producentów w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych – w okresie gwarancji, zwanymi dalej w skrócie: “Usługami Serwisu, Przeglądów i Konserwacji” lub: “Usługami SPK”. Minimalny zakres prac oraz czasookresy związane z serwisem, przeglądem i konserwacją zawarte są w tabeli w załączniku nr 8.3 do OPZ, stanowiącej zbiorczą matrycę działań serwisowych i konserwacyjnych.
UWAGA: Zamawiający informuje, że złożył wniosek o pozwolenie na budowę i jest w trakcie procedury administracyjnej jego uzyskiwania – DOTYCZY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH – zakres opisany projektem technicznym oraz projektem architektoniczno-budowlanym udostępnionym w materiałach postępowania przetargowego.
Projekt Architektoniczno – Budowlany wraz z załącznikami do wniosku o pozwolenie na budowę stanowią załącznik nr 8.1.1 oraz 8.1.2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia
Dla pozostałych robót opisanych w udostępnionych materiałach projektowych Urząd Miasta Wydział Architektury i Budownictwa wydał umorzenie postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27841409,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28876694,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27841409,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLLIERS DEFINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272873377
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-834
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27841409,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 10 im. "Eugeniusza Kwiatkowskiego" w Gdańsku
- 66/TP/2025 dostawa elementów membranowych (membrany cienkowarstwowe spiralne) , Fortilife CR100, do instalacji odwróconej osmozy firmy HAASE Energietechnik AG.
- 68/TP/2025 Sukcesywne dostawy drutu do pras belujących.
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych i sprzętu pomiarowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dostawa odzieży medycznej, odzieży roboczej i obuwia dla Pracowników Copernicus PL Sp. z o.o.
- Budowa budynku na potrzeby Punktu Zgłoszeniowo-Koordynacyjnego Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 15/2025
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowego remontu dwóch łazienek w budynku Komendy Powiatowej PSP w Brzegu, ul. Saperska 16"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na montaż instalacji fotowoltaicznej dla Warsztatu Terapii Zajęciowej Karczemka w Otłoczynie Fundacji im. Brata Alberta
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1527 K Nawojowa - Bącza Kunina w m. Nawojowa i Bącza Kunina
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach realizacji zadania: Zrównoważona mobilność budowy dróg rowerowych i pieszych w gminie Purda.
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





