eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozie › Stworzenie infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie gminy Brzozie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stworzenie infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie gminy Brzozie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BRZOZIE 50

1.5.2.) Miejscowość: Brzozie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-313

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564912910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzozie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/72/318/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie gminy Brzozie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36759f2c-4c8a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022602/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Stworzenie infrastruktury sportowo- rekreacyjnej na terenie Gminy Brzozie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1809390,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Budowa toru rowerowego typy pumptrack ze strefą skateparku i trasą typu singletrack wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Część nr 1 realizowana będzie w formule „ Zaprojektuj i Wybuduj”. Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje:
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych warunków, uzgodnień oraz wsparcie Zamawiającego w uzyskaniu niezbędnych decyzji administracyjnych;
- Wykonanie zespołu dwóch rekreacyjnych torów rowerowych typu ‘pumptrack’ ze strefą ‘skateparku’ oraz trasą rowerową typu ‘singletrack’;
- Wykonanie oświetlenia stref ‘pumptrack’ oraz ‘skatepark’ wraz z placem odpoczynku;
- Plantowanie terenu i założenie trawnika;
- Wykonanie utwardzonego dojścia oraz placu odpoczynku wyposażonego w ławki, stojaki rowerowe, kosze, regulamin.
Inwestycja będzie realizowana na działkach będących własnością Gminy Brzozie o nr ewid. 357/15, 357/16, 357/17 i 357/18 obr. 2.0001 BRZOZIE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik do SWZ nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1219390,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej w zespole wodno-parkowym w Brzoziu

Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej w zespole wodno-parkowym w Brzoziu na terenie dz. nr 362/3, 362/2, 362/5, 363/36 w m. Brzozie, gm. Brzozie. Obecnie na terenie inwestycji znajduje się ścieżka gruntowa utwardzona, altana drewniana oraz pomost drewniany. Projektuje się renowację ścieżki poprzez utwardzenie jej kostką brukową, wymianę altany, dodanie skałek wspinaczkowych i torów przeszkód dla dzieci, tablic edukacyjnych, elementów małej architektury oraz wymianę istniejących opraw świetlnych.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu:
Powierzchnia łączna działek nr 362/3, 362/2, 362/5, 363/36 5,2632 ha (52.632 m2) Projektowana powierzchnia zabudowy nie dotyczy
Powierzchnia projektowanych tarasów nie dotyczy
Powierzchnia projektowanych terenów utwardzonych:
- ciągi piesze 757,95m2
- nawierzchnia ze żwiru 374,02m2
Istniejąca wiata i scena rekreacyjna 119,70m2
Istniejący chodnik przy drodze publicznej 85,40m2
Istniejąca droga gminna 322,00m2
Istniejący zjazd 54,00m2
Bilans terenu dz. nr 363/36 (w realizacji, projekt w/g odrębnego opracowania):
Projektowany budynek na dz. nr 363/36 711,89m2
Projektowane ciągi pieszo-jezdne 678,13m2
Projektowane ciągi piesze 117,42m2
Projektowane miejsca postojowe 223,50m2
Projektowany taras i schody 104,91m2
Projektowana zieleń (powierzchnia biologicznie czynna) 4.583,05m2
Powierzchnia terenów biologicznie czynnych 44.700,03 m2
Powierzchnia ulegająca przekształceniu: 1131,97m2
Wyposażenie ścieżki edukacyjno- przyrodniczej:
1) Skałka wspinaczkowa nr 1 – 1 szt.
Skałka wspinaczkowa wykonana z elementów epoksydowych o strukturze antypoślizgowej, instalowana na nawierzchni bezpiecznej.
2) Zestaw wspinaczkowy – 1 szt.
Zestaw wspinaczkowy, składający się z elementów:
- skałka wspinaczkowa – 1 szt.,
- podest ze zjeżdżalnią – 1 szt.,
- podest z zestawem liniowym i rurą strażacką – 1 szt.,
- most liniowy – 1 szt.
3) Skałka wspinaczkowa nr 2 – 1 szt.
Skałka wspinaczkowa wykonana z elementów epoksydowych o strukturze antypoślizgowej, instalowana na nawierzchni bezpiecznej.
4) Zestaw zabawowy – tor przeszkód – 1 szt.
Zestaw z przeszkodami, składający się z elementów:
- urządzenia do wspinaczki z siatkami linowymi – 2 szt.,
- słupki do przeskakiwania – 7 szt.,
- równoważnia – 1 szt.
Elementy drewniane pokryte warstwą impregnatu. Konstrukcja wykonana ze drewna, stali, lin zbrojonych, polietylenu HDPE i gumy. Konstrukcja, uchwyty i inne elementy wykonane ze stali - zabezpieczone poprzez cynkowanie i malowanie proszkowe. Liny do wspinaczki polipropylenowe o podwyższonej odporności, połączone za pomocą aluminiowych lub plastikowych łączników. Zestaw instalowany na nawierzchni bezpiecznej.
5) Zestaw zabawowy – słupki – 3 szt.
Zestaw ze słupkami drewnianymi, składający się z elementów:
- słupki o zróżnicowanej wysokości – 5 szt.
Elementy drewniane pokryte warstwą impregnatu. Zestaw instalowany na nawierzchni bezpiecznej.
6) Most ruchomy – 1 szt.
Elementy drewniane pokryte warstwą impregnatu. Konstrukcja, uchwyty i inne elementy wykonane ze stali - zabezpieczone poprzez cynkowanie i malowanie proszkowe. Zestaw instalowany na nawierzchni bezpiecznej.
Elementy małej architektury:
1) Altanka rekreacyjna z ławką – 1 szt.
Altana rekreacyjna sześciokątna o średnicy 4 m. Konstrukcja z drewna poddanego procesowi impregnacji w celu długotrwałej ochrony przed działaniem warunków atmosferycznych. Dach pokryty gontem bitumicznym w kolorze grafitowym, odpornym na wpływ czynników atmosferycznych.
2) Ławka z oparciem na podstawie metalowej – 11 szt.
Ławka montowana na stałe.
Konstrukcja ławki wykonana z rur stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze czarnym lub ciemnym grafitowym. Siedzisko i oparcie z desek z drewna malowanego specjalnymi środkami impregnacyjnymi, minimalizującymi powstawanie pęknięć wzdłużnych w drewnie. Elementy drewniane w kolorze tikowym, w całości szlifowane. Wszystkie spawy i łączenia gładkie i odpowiednio wyprofilowane.
3) Kosz na śmieci drewniany – 6 szt.
Konstrukcja kosza wykonana z stelaża stalowego ocynkowanego i malowanego proszkowo kolorze czarnym lub ciemnym grafitowym.
Wkład wykonany ze stali ocynkowanej ogniowo. Obudowa z desek z drewna malowanego specjalnymi środkami impregnacyjnymi, minimalizującymi powstawanie pęknięć wzdłużnych w drewnie. Elementy drewniane w kolorze tikowym, w całości szlifowane.
Wszystkie spawy i łączenia gładkie i odpowiednio wyprofilowane.
4) Tablica z regulaminem – 2 szt.
Metalowa tablica z regulaminem w kolorze szarym. Konstrukcja tablicy z rur stalowych galwanizowanych.
6) Tablice edukacyjne:
- treść dot. ryb – 4 szt.
- treść dot. ptactwa i roślinności – 4 szt.
Tablica edukacyjna na stelażu dębowym z dwuspadowym daszkiem. Treść grafiki, do uzgodnienia z Inwestorem.
7) Tablice interaktywne – 2 szt. (o treści dot. ryb oraz ptactwa i roślinności), wykonane jako zestaw obracanych klepek z tworzywa sztucznego.
Konstrukcja z drewna poddanego procesowi impregnacji w celu długotrwałej ochrony przed działaniem warunków atmosferycznych, osadzona na stalowych, ocynkowanych kotwach.
8) Fotościanka w stelażu – 1 szt.
Fotościanka na stelażu dębowym z dwuspadowym daszkiem. Treść grafiki, do uzgodnienia z Inwestorem.
Konstrukcja z drewna poddanego procesowi impregnacji w celu długotrwałej ochrony przed działaniem warunków atmosferycznych, osadzona na stalowych, ocynkowanych kotwach.
9) Budki lęgowe:
- Budka lęgowa typ 'A' - 12szt.,
- Budka lęgowa typ 'A1' – 3 szt.,
- Budka lęgowa typ 'B' – 4 szt.,
- Budka półotwarta typ 'P' – 3 szt.,
- Budka dla pełzacza - 3 szt.
Budki z drewna nieimpregnowanego, z desek gr. min. 25mm. Wykonanie budek, jakość i ich wymiary powinny być zgodne ze standardami ogólnie przyjętymi dla poszczególnych typów. Wybór dostawcy budek należy skonsultować z gminą. Rozmieszczenie budek w obrębie ścieżki na etapie realizacji inwestycji po konsultacjach z pracownikiem gminy.
Oświetlenie:
Projekt obejmuje wymianę 14 szt. istniejących opraw oświetleniowych na oprawy i wkłady typu LED. Oprawa montowana bezpośrednio na słupie o średnicy fi 60 mm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik do SWZ nr 12 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 590000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1499850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1906254,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1499850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VELO PROJEKT SP. ZO.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200862110

7.3.3) Ulica: SIENNA 64

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 00-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1499850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1114503,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7257000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REJBUD Jerzy Kaplarny

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: REJBUD Anna Kaplarna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870177450

7.3.3) Ulica: Cmentarna 3

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.