Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00424313/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00445458/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja II piętra i trzech klatek schodowych z uwzględnieniem instalacji ppoż. w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 58 przy ul. Mieszka I 7".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 44 38 704
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja II piętra i trzech klatek schodowych z uwzględnieniem instalacji ppoż. w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 58 przy ul. Mieszka I 7".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec2925bd-326f-4bbd-981a-da38a314d58d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008007/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 58 przy ul. Mieszka I nr 7 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424313
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-36/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1006262,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja II piętra i trzech klatek schodowych z uwzględnieniem instalacji ppoż. w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 58 przy ul. mieszka I 7”.
2. Przedmiot zamówienia, opisuje dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
1) projekt wykonawczy – Architektura – załącznik nr 8 do SWZ,
2) projekt wykonawczy – Instalacja elektryczna – załącznik nr 8A do SWZ,
3) projekt wykonawczy – Instalacja teletechniczna – załącznik nr 8B do SWZ,
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 7 do SWZ.
3. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej, z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót należy traktować jako element wyłącznie pomocniczy do sprawdzenia oferty, która powinna uwzględnić ewentualne rozbieżności w ilości robót pomiędzy przedmiarem a dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia, przeanalizowania i skalkulowania ilości robót do wykonania według dokumentacji projektowej. Brak wskazania w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji projektowej z zachowaniem wymagań specyfikacji technicznej, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.
4. Wykonanie robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót budowlanych modernizacji II piętra i trzech klatek schodowych z uwzględnieniem instalacji ppoż. i czynności opisanych zgodnie z umową, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i SWZ oraz innych prac i czynności nie opisanych w tych dokumentach, a niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowego jego ukończenia;
2) przygotowanie terenu pod prowadzenie robót budowlanych,
3) usunięcie wszelkich kolizji z istniejącą infrastrukturą,
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314310-7 - Układanie kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1085000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1977355,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1085000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Is-Bud Patryk Goliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962762544
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1085000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa kompleksowego zapewnienia zaplecza konferencyjnego na egzaminy i sprawdziany umiejętności organizowane przez UKNF
- Usługa wycinki, nasadzeń, pielęgnacji drzew i frezowania karp
- Dostawa i wymiana/montaż ciepłomierzy, wodomierzy wody zimnej i ciepłej na urządzenia wyposażone w moduły odczytu zdalnego w systemie bezprzewodowym w budynkach mieszkalnych i użytkowych.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy chodnika na odc. od km 42+618 do km 45+390 na terenie gminy Kampinos - nr postępowania 110/25
- Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych
- Wykonanie publikacji wraz z dostawą w trzech kategoriach: I KATEGORIA - skład, druk, dostawa; II KATEGORIA - druk, dostawa; III KATEGORIA - pliki elektroniczne (PDF)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Zapady, gm. Godzianów.
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.