eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReszelCyberbezpieczna Gmina Reszel



Ogłoszenie z dnia 2025-10-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyberbezpieczna Gmina Reszel

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RESZEL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Reszel

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-440

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminareszel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipreszel.warmia.mazury.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyberbezpieczna Gmina Reszel

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c00f73b2-8e8d-4eff-b377-7236cabe06c1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021007/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyberbezpieczna gmina Reszel

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

W ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021- 2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c00f73b2-8e8d-4eff-b377-7236cabe06c1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezmowienia.gov.pl/ .
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały szczegółowo opisane w SWZ przedmiotowego postępowania oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust 1. i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. [Administrator Danych] Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach
składanych przez wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest Burmistrz Reszla z siedzibą w
Reszlu; adres: ul. Rynek 24, 11-440 Reszel tel. 89 755 39 00; strona internetowa: www.gminareszel.pl, adres poczty elektronicznej:
urzadgminy@gminareszel.pl;
2. [Inspektor Ochrony Danych] Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. Dane do kontaktu z inspektorem: iod@gminareszel.pl;
telefonicznie pod nr telefonu: 791 711 174 lub adres korespondencyjny: Urząd Gminy w Reszlu; adres: ul. Rynek 24, 11-440 Reszel
z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
3. [Cele i podstawy prawne przetwarzania danych] dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze np. co do przechowywania dokumentacji),
Administrator przetwarza dane w oparciu o następujące podstawy prawne:
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej. Pzp),
- ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
b) art. 6 ust.1 lit. f) RODO (prawnie uzasadnione interesy Administratora polegające na umożliwieniu kontaktu w sprawie złożonej w
tym postępowaniu oferty),
4. [Odbiorcy danych] odbiorcami ww. danych osobowych będą podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, podmioty uprawnione na podstawie odrębnych przepisów np. do prowadzenia
kontroli, jak również zainteresowani w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej; ponadto odbiorcami danych mogą być
również podmioty dostarczające lub utrzymujące infrastrukturę IT Administratora, podmioty i osoby świadczące usługi prawne,
brokerskie, firmy archiwizujące dokumenty; wymienione podmioty zostały / zostaną zobowiązane do zachowania poufności w
stosunku do powierzonych im danych osobowych.
5. [Czas przetwarzania danych] okres przechowywania danych osobowych przetwarzanych w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego jest następujący:
a) w odniesieniu do podmiotu, którego oferta została wybrana, Administrator jest uprawniony przechowywać dokumentację przez
okres realizacji umowy zawartej z wykonawcą, a następnie okres archiwizacji wynikający z procedur obowiązujących w organizacji
Administratora,
b) w odniesieniu do podmiotów, których oferty nie zostały wybrane, dane osobowe będą przechowywane zgodnie z procedurami
obowiązującymi w organizacji Administratora przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6. [Konieczność podania danych] podanie danych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu - ich niepodanie skutkować
może uznaniem oferty za nieważną, może uniemożliwić dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz
zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie
jego oferty; podanie danych osobowych dotyczących osób wymienionych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach składanych....
UWAGA! Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGOŚ.271.2.15.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Zadanie nr 1 - Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
2) Audyt KRI

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I – Zadanie nr 1 znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą wartością wyrażoną w punktach z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny: Łączna cena ofertowa brutto (C);

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Zadanie nr 2 - Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Szkolenia specjalistyczne dla IT
2) Cykl szkoleń: „Cyberbezpieczny samorząd“ - szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II – Zadanie nr 2 znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą wartością wyrażoną w punktach z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny: Łączna cena ofertowa brutto (C)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Zadanie nr 3 - Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Rozwiązanie IT - System zabezpieczeń danych
2) Ochrona stacji i serwerów z SIEM SOAR - CENTRALNY SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA SIEM z modułem ewidencji logów oraz sprzętem do akceleracji logów:
a. Maszyna wirtualna – logi
b. SIEM
c. Serwer do obsługi SIEM
d. Macierz do akceleracji logów
3) Monitorowanie i zarządzenie siecią
4) Zasilanie awaryjne - Agregat
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III – Zadanie nr 3 znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48821000-9 - Serwery sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą wartością wyrażoną w punktach z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny:
- Łączna cena ofertowa brutto (C);
- Wsparcie powdrożeniowe (P)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wsparcie powdrożeniowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Zadanie nr 4 - Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie bezpieczeństwa

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą wartością wyrażoną w punktach z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny: Łączna cena ofertowa brutto (C);

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że:

dla Części 1 zamówienia (Zadanie nr 1)
- w zakresie zdolności zawodowej:
Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: minimum dwoma audytorami posiadającymi (każdy z nich):
a) co najmniej jeden certyfikat uprawiający do jego przeprowadzenia z poniższego wykazu:
1) Certified Internal Auditor (CIA);
2) Certified Information System Auditor (CISA);
3) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
4) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
5) Certified Information Security Manager (CISM);
6) Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);
7) Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);
8) Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
9) Systems Security Certified Practitioner (SSCP);
10) Certified Reliability Professional;
11) Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert,
lub
b) co najmniej trzyletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych,
lub
c) co najmniej dwuletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych i legitymujących się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi przepisami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych, technicznych lub prawnych.

dla Części 2 zamówienia (Zadanie nr 2)
- w zakresie zdolności zawodowej:

Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję trenera, szkoleniowca, posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 40 godzin szkoleniowych z tematyki cyberbezpieczeństwa. w postaci referencji, lub innych dowodów potwierdzających posiadanie doświadczenia wykonawcy

dla Części 3 zamówienia (Zadanie nr 3)

- w zakresie zdolności technicznej:
a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu komputerowego i wdrożenia systemów z zakresu cyberbezpieczeństwa o wartości co najmniej 300 000 brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych).

dla Części 4 (Zadanie nr 4) zamówienia

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.

Wszystkie osoby, o których mowa powyżej, powinny biegle posługiwać się językiem polskim (w mowie i piśmie), w przeciwnym wypadku Wykonawca musi zapewnić tłumacza zapewniającego stałe tłumaczenie dla potrzeb realizacji zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie warunków kwalifikacji technicznych, warunki musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców lub podmiot trzeci, na zasoby którego powołują się Wykonawcy.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
Uwaga:
a) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w jednolitym dokumencie dane umożliwiające
dostęp do tych środków, a także wówczas gdy podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
b) Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy
Pzp.
c) Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie, aktualne na dzień ich złożenia.
d) W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w
postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415; zwanym dalej "r.p.ś.d.") oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 zwanym dalej "r.d.e.")

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.2. Wykaz osób, o których mowa w rozdz. VII pkt 2 ppkt 4), które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z
informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
4.3. Wykaz dostaw/usług, o których mowa w w rozdz. VII pkt 2 ppkt 4), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowodów czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, są: referencje
bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Oferent winien przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań.
2. Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
3. Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.
4. Wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Bronze według normy wprowadzonej w 2019 roku
5. ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta urządzeń firmy serwisującej
6. ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta urządzeń firmy serwisującej
7. Zamawiający wymaga dołączenia karty katalogowej producenta. Jeżeli karta katalogowa nie potwierdza spełnienia wszystkich wymaganych parametrów, Zamawiający wymaga dostarczenia oświadczenia producenta lub wyłącznego dystrybutora oferowanego agregatu potwierdzającego spełnienie wszystkich minimalnych wymaganych parametrów zawartych w OPZ/SWZ.
8. Zamawiający wymaga dołączenia certyfikatu, ewentualnie oświadczenia producenta lub wyłącznego dystrybutora, potwierdzającego, że oferent posiada status Autoryzowanego Partnera lub Dystrybutora, mającego wiedzę w zakresie doboru i sprzedaży agregatów prądotwórczych oferowanego producenta.

3.4. Zamawiający może zażądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. Zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawcy do złożenia dokumentów handlowych w postaci katalogu, folderu, ulotki, karty katalogowej, etykiety, instrukcji obsługi lub innego dokumentu handlowego producenta oferowanego asortymentu przedstawiający w czytelny i jednoznaczny sposób wyrób, nazwę jego elementy składowe, symbol/numer katalogowy, zawierający wyczerpujące dane oferowanych wyrobów potwierdzające wymagania Zamawiającego. Numer/Symbol katalogowy wskazany w w/w dokumencie musi być potwierdzony w Formularzu ofertowym. Wykonawca winien w ww. dokumencie oznaczyć numer zadania i pozycję dla danego oferowanego produktu, celem identyfikacji przez Zamawiającego.
3.5. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.
3.6. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, przy czym uzupełnieniu nie podlegają dokumenty dotyczące kryteriów oceny ofert odnoszące się do kryteriów jakościowych lub innych związanych z przedmiotem zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Oferent winien przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań.
2. Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
3. Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.
4. Wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Bronze według normy wprowadzonej w 2019 roku
5. ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta urządzeń firmy serwisującej
6. ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta urządzeń firmy serwisującej
7. Zamawiający wymaga dołączenia karty katalogowej producenta. Jeżeli karta katalogowa nie potwierdza spełnienia wszystkich wymaganych parametrów, Zamawiający wymaga dostarczenia oświadczenia producenta lub wyłącznego dystrybutora oferowanego agregatu potwierdzającego spełnienie wszystkich minimalnych wymaganych parametrów zawartych w OPZ/SWZ.
8. Zamawiający wymaga dołączenia certyfikatu, ewentualnie oświadczenia producenta lub wyłącznego dystrybutora, potwierdzającego, że oferent posiada status Autoryzowanego Partnera lub Dystrybutora, mającego wiedzę w zakresie doboru i sprzedaży agregatów prądotwórczych oferowanego producenta.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Uwaga: Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, na gruncie ustawy Prawo zamówień publicznych należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym , stanowiących Załącznik nr 5.1 do SWZ – dla Części 1 Zamówienia, Załącznik 5.2 do SWZ – dla Części 2 Zamówienia, Załącznik 5.3 do SWZ – dla Części 3 Zamówienia, Załącznik 5.4 do SWZ – dla Części 4 Zamówienia.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 Pzp
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-31 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-31 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, iż środki finansowe na realizację zamówienia pochodzą z Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC). Umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0436/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.