eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChęcinyBudowa budynku remizy OSP Chęciny.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku remizy OSP Chęciny.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4

1.5.2.) Miejscowość: Chęciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.checiny.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku remizy OSP Chęciny.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-492482f9-1c7d-4696-9e7e-778e562c7221

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034911/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa budynku OSP w Chęcinach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.14.2025.KS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Chęcinach wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod-kan, c.o., wentylacją mechaniczną, elektryczną), instalacjami zewnętrznymi (wod-kan., elektryczną, gazową, kanalizacji deszczowej), niezbędnymi urządzeniami budowlanymi, masztem flagowym, ścianami oporowymi, osłoną śmietnikową, placem manewrowo – postojowym.
Zakres robót (prac) przewidzianych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Wykonanie robót architektoniczno-budowlanych.
2. Wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych i fotowoltaiki .
3. Wykonanie robót w zakresie instalacji sanitarnych.
4. Wykonanie robót w zakresie instalacji teletechnicznych.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obwiązującymi przepisami prawa i warunkami określonymi w umowie i dokumentacji projektowej, na którą składa się:
• Opinia Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach z dnia 18.01.2018 r. – wskazująca na konieczność zapewnienia badań archeologicznych w myśl art. 31 ust. 1a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( t.j. Dz.U. 2017.2187, ze zm., zwana dalej u.o.z.o.z.), w formie nadzoru archeologicznego.
• Decyzja Starosty Kieleckiego Nr 2102/2018 z dnia 31.10.2018 r. (znak: B-I. 6740.11.80.2018) zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Chęcinach z instalacjami wewnętrznymi.
• Decyzja Starosty Kieleckiego Nr 1796/2018 z dnia 26.09.2018 r. (znak: B-II. 6740.11.63.2018) zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę przyłącza wodociągowego, rozbudowę kanalizacji sanitarnej, wykonania przyłącza kanalizacji sanitarnej, budowę kanalizacji sanitarnej.
• Projekt Budowlany – projekt instalacji sanitarnych (Załącznik Nr 1 do pozwolenia znak: B-II.6740.11.63.2018), Pracownia Architektury i krajobrazu kulturowego „ĆWIERTAK” 25-335 Kielce, ul. Jarońskich 3.
• Projekt budowlany: Zagospodarowanie terenu, mała architektura (Załącznik Nr 1 do pozwolenia znak: B-I.6740.11.80.2018), Pracownia Architektury i krajobrazu kulturowego „ĆWIERTAK” 25-335 Kielce, ul. Jarońskich 3.
• Projekt budowlany: Architektura, Konstrukcja, Instalacje sanitarne, Instalacje elektryczne (Załącznik Nr 2 do pozwolenia znak: B-I.6740.11.80.2018), Pracownia Architektury i krajobrazu kulturowego „ĆWIERTAK” 25-335 Kielce, ul. Jarońskich 3.
• Projekt budowlany: Projekt dróg i ukształtowania terenu (Załącznik Nr 3 do pozwolenia znak: B-I.6740.11.80.2018), Pracownia Architektury i krajobrazu kulturowego „ĆWIERTAK” 25-335 Kielce, ul. Jarońskich 3.
• Dokumentacja badań podłoża gruntowego (Załącznik Nr 4 do pozwolenia znak: B-I.6740.11.80.2018).
• Projekt wykonawczy : Zagospodarowanie terenu, Projekt małej architektury, Projekt zieleni, Konstrukcja, Projekt instalacji sanitarnych, Architektura, Projekt instalacji elektrycznych, Projekt dróg i ukształtowania terenu, Pracownia Architektury i krajobrazu kulturowego „ĆWIERTAK” 25-335 Kielce, ul. Jarońskich 3.
• Projekt techniczny - Architektura, Konstrukcja, Instalacje Sanitarne, Instalacje elektryczne – opracowania z maja 2025 r., Pracownia Architektury i krajobrazu kulturowego „ĆWIERTAK” 25-335 Kielce, ul. Jarońskich 3.
1. Zadanie realizowane będzie na działce położonej w sąsiedztwie działki, na której znajduje się czynny ośrodek zdrowie, tj. obiekt Samorządowego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Chęcinach (SZPOZ). Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia organizacji robót budowlanych z Dyrektorem SZPOZ w celu zabezpieczenia bezkolizyjnej pracy ośrodka zdrowia oraz zabezpieczenia terenu objętego robotami przed dostępem osób trzecich.
2. Wykonawca winien uwzględnić dostosowanie do obowiązujących przepisów na dzień odbioru budynku materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej.
3. Na działce będącej terenem inwestycji znajduje się spryzmowana ziemia, którą Wykonawca winien w ramach ceny umownej wywieź i zutylizować. Szacuje się, że spryzmowanej ziemi jest ok. 3500m3 .
4. Do przedmiotowej inwestycji wykonane zostało już przyłącze gazowe, wodociągowe i energetyczne.
5. Do przedmiotowej inwestycji wykonano również od strony ul. Radkowskiej część zewnętrznej instalacji wodociągowej (tj. 27,30 mb) wraz z przyłączem.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawiera:
Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust.4 pkt 4.1. niniejszej SWZ.
Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek:
- określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń,
- oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny.
Przedmiar nie jest podstawą do sporządzenia wyceny ofertowej dla Wykonawcy. Wycena jest sporządzana na podstawie dokumentacji projektowej (o której mowa w ust.4 pkt 4.1. niniejszej SWZ), oraz wizji lokalnej. Ewentualne zastosowanie przedmiaru jako podstawy sporządzenia wyceny przez Wykonawcę odbywa się tylko i wyłącznie na ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy, nie wiążąc w jakimkolwiek stopniu Zamawiającego.
Wszystkie pozycje kosztorysowe muszą zawierać cenę jednostkową (z kwotami brutto). Ceny jednostkowe i wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Na stronie tytułowej Wykonawca poda cenę ryczałtową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, cyfrowo i słownie, VAT, cenę netto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Elementy cenotwórcze tj. stawka robocizny, wysokość narzutów winny zostać umieszczone na stronie tytułowej części kosztorysu określonej branży i odnoszą się do wszystkich pozycji.
W cenie materiałów należy uwzględnić koszt ich zakupu. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń do kosztorysu i harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia i przedstawienia poprawionego kosztorysu i harmonogramu w terminie 14 dni od daty w/w zgłoszenia.
Określone przy przygotowaniu kosztorysu, a następnie podane w harmonogramie rzeczowo-finansowym kwoty wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie danego elementu stanowią zapłatę za całość robót w celu osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego rezultatu.
Różnice pomiędzy przyjętymi przez Wykonawcę w powyższych dokumentach ilościami, cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko Wykonawcy i obciążają go w całości. W razie niewyszczególnienia przez Wykonawcę w kosztorysie jakiejkolwiek pozycji bądź zakresu robót niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że zostały one przez Wykonawcę ujęte w ogólnej cenie wykonania.
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowej oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu
Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z otrzymanej dokumentacji, jak również w niej nieujęte, które są niezbędne do wykonania zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz technologii realizacji robót, a bez których nie można wykonać zamówienia. Cena oferty stanowi zapłatę za całość robót w celu osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego rezultatu. Różnice pomiędzy przyjętymi przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ilościami, cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko Wykonawcy i obciążają go w całości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45216120-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5498000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8200600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5498000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Instalacyjno – Budowlane „KOMPENS” Karol Biskupski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592080953

7.3.3) Ulica: Kielecka 159 Kostomłoty Pierwsze

7.3.4) Miejscowość: Miedziana Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 26-085

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „PER-MIR” Mirosław Perlak
ul. Piekoszowska nr 359D,
25-645 Kielce;
NIP 9591087120
W zakresie wskazanym w ofercie Wykonawca jest uprawniony do powierzenia Podwykonawcom wykonania części Umowy. Zgodnie z treścią oferty Wykonawca powierzy Podwykonawcom następujący zakres robót: roboty budowlane.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5498000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.