Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00384626/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku remizy OSP Chęciny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4
1.5.2.) Miejscowość: Chęciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.checiny.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku remizy OSP Chęciny.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-492482f9-1c7d-4696-9e7e-778e562c7221
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034911/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa budynku OSP w Chęcinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384626
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.14.2025.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Chęcinach wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod-kan, c.o., wentylacją mechaniczną, elektryczną), instalacjami zewnętrznymi (wod-kan., elektryczną, gazową, kanalizacji deszczowej), niezbędnymi urządzeniami budowlanymi, masztem flagowym, ścianami oporowymi, osłoną śmietnikową, placem manewrowo – postojowym.
Zakres robót (prac) przewidzianych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Wykonanie robót architektoniczno-budowlanych.
2. Wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych i fotowoltaiki .
3. Wykonanie robót w zakresie instalacji sanitarnych.
4. Wykonanie robót w zakresie instalacji teletechnicznych.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obwiązującymi przepisami prawa i warunkami określonymi w umowie i dokumentacji projektowej, na którą składa się:
• Opinia Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach z dnia 18.01.2018 r. – wskazująca na konieczność zapewnienia badań archeologicznych w myśl art. 31 ust. 1a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( t.j. Dz.U. 2017.2187, ze zm., zwana dalej u.o.z.o.z.), w formie nadzoru archeologicznego.
• Decyzja Starosty Kieleckiego Nr 2102/2018 z dnia 31.10.2018 r. (znak: B-I. 6740.11.80.2018) zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Chęcinach z instalacjami wewnętrznymi.
• Decyzja Starosty Kieleckiego Nr 1796/2018 z dnia 26.09.2018 r. (znak: B-II. 6740.11.63.2018) zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę przyłącza wodociągowego, rozbudowę kanalizacji sanitarnej, wykonania przyłącza kanalizacji sanitarnej, budowę kanalizacji sanitarnej.
• Projekt Budowlany – projekt instalacji sanitarnych (Załącznik Nr 1 do pozwolenia znak: B-II.6740.11.63.2018), Pracownia Architektury i krajobrazu kulturowego „ĆWIERTAK” 25-335 Kielce, ul. Jarońskich 3.
• Projekt budowlany: Zagospodarowanie terenu, mała architektura (Załącznik Nr 1 do pozwolenia znak: B-I.6740.11.80.2018), Pracownia Architektury i krajobrazu kulturowego „ĆWIERTAK” 25-335 Kielce, ul. Jarońskich 3.
• Projekt budowlany: Architektura, Konstrukcja, Instalacje sanitarne, Instalacje elektryczne (Załącznik Nr 2 do pozwolenia znak: B-I.6740.11.80.2018), Pracownia Architektury i krajobrazu kulturowego „ĆWIERTAK” 25-335 Kielce, ul. Jarońskich 3.
• Projekt budowlany: Projekt dróg i ukształtowania terenu (Załącznik Nr 3 do pozwolenia znak: B-I.6740.11.80.2018), Pracownia Architektury i krajobrazu kulturowego „ĆWIERTAK” 25-335 Kielce, ul. Jarońskich 3.
• Dokumentacja badań podłoża gruntowego (Załącznik Nr 4 do pozwolenia znak: B-I.6740.11.80.2018).
• Projekt wykonawczy : Zagospodarowanie terenu, Projekt małej architektury, Projekt zieleni, Konstrukcja, Projekt instalacji sanitarnych, Architektura, Projekt instalacji elektrycznych, Projekt dróg i ukształtowania terenu, Pracownia Architektury i krajobrazu kulturowego „ĆWIERTAK” 25-335 Kielce, ul. Jarońskich 3.
• Projekt techniczny - Architektura, Konstrukcja, Instalacje Sanitarne, Instalacje elektryczne – opracowania z maja 2025 r., Pracownia Architektury i krajobrazu kulturowego „ĆWIERTAK” 25-335 Kielce, ul. Jarońskich 3.
1. Zadanie realizowane będzie na działce położonej w sąsiedztwie działki, na której znajduje się czynny ośrodek zdrowie, tj. obiekt Samorządowego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Chęcinach (SZPOZ). Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia organizacji robót budowlanych z Dyrektorem SZPOZ w celu zabezpieczenia bezkolizyjnej pracy ośrodka zdrowia oraz zabezpieczenia terenu objętego robotami przed dostępem osób trzecich.
2. Wykonawca winien uwzględnić dostosowanie do obowiązujących przepisów na dzień odbioru budynku materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej.
3. Na działce będącej terenem inwestycji znajduje się spryzmowana ziemia, którą Wykonawca winien w ramach ceny umownej wywieź i zutylizować. Szacuje się, że spryzmowanej ziemi jest ok. 3500m3 .
4. Do przedmiotowej inwestycji wykonane zostało już przyłącze gazowe, wodociągowe i energetyczne.
5. Do przedmiotowej inwestycji wykonano również od strony ul. Radkowskiej część zewnętrznej instalacji wodociągowej (tj. 27,30 mb) wraz z przyłączem.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawiera:
Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust.4 pkt 4.1. niniejszej SWZ.
Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek:
- określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń,
- oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny.
Przedmiar nie jest podstawą do sporządzenia wyceny ofertowej dla Wykonawcy. Wycena jest sporządzana na podstawie dokumentacji projektowej (o której mowa w ust.4 pkt 4.1. niniejszej SWZ), oraz wizji lokalnej. Ewentualne zastosowanie przedmiaru jako podstawy sporządzenia wyceny przez Wykonawcę odbywa się tylko i wyłącznie na ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy, nie wiążąc w jakimkolwiek stopniu Zamawiającego.
Wszystkie pozycje kosztorysowe muszą zawierać cenę jednostkową (z kwotami brutto). Ceny jednostkowe i wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Na stronie tytułowej Wykonawca poda cenę ryczałtową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, cyfrowo i słownie, VAT, cenę netto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Elementy cenotwórcze tj. stawka robocizny, wysokość narzutów winny zostać umieszczone na stronie tytułowej części kosztorysu określonej branży i odnoszą się do wszystkich pozycji.
W cenie materiałów należy uwzględnić koszt ich zakupu. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń do kosztorysu i harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia i przedstawienia poprawionego kosztorysu i harmonogramu w terminie 14 dni od daty w/w zgłoszenia.
Określone przy przygotowaniu kosztorysu, a następnie podane w harmonogramie rzeczowo-finansowym kwoty wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie danego elementu stanowią zapłatę za całość robót w celu osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego rezultatu.
Różnice pomiędzy przyjętymi przez Wykonawcę w powyższych dokumentach ilościami, cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko Wykonawcy i obciążają go w całości. W razie niewyszczególnienia przez Wykonawcę w kosztorysie jakiejkolwiek pozycji bądź zakresu robót niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że zostały one przez Wykonawcę ujęte w ogólnej cenie wykonania.
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowej oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu
Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z otrzymanej dokumentacji, jak również w niej nieujęte, które są niezbędne do wykonania zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz technologii realizacji robót, a bez których nie można wykonać zamówienia. Cena oferty stanowi zapłatę za całość robót w celu osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego rezultatu. Różnice pomiędzy przyjętymi przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ilościami, cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko Wykonawcy i obciążają go w całości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45216120-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5498000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8200600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5498000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Instalacyjno – Budowlane „KOMPENS” Karol Biskupski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592080953
7.3.3) Ulica: Kielecka 159 Kostomłoty Pierwsze
7.3.4) Miejscowość: Miedziana Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 26-085
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „PER-MIR” Mirosław Perlak
ul. Piekoszowska nr 359D,
25-645 Kielce;
NIP 9591087120
W zakresie wskazanym w ofercie Wykonawca jest uprawniony do powierzenia Podwykonawcom wykonania części Umowy. Zgodnie z treścią oferty Wykonawca powierzy Podwykonawcom następujący zakres robót: roboty budowlane.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Instalacyjno Budowlane "KOMPENS" Karol Biskupski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Instalacyjno Budowlane "KOMPENS" Karol Biskupski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5498000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- Zakup wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Chęciny
- Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej wymiennikowni segmentu C WSS w Czerwonej Górze
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





