eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Remont dachu budynku A1 w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku A1 w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PLESZEWSKIE CENTRUM MEDYCZNE W PLESZEWIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300770088

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 125A

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 7420 719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalpleszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/825093

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu budynku A1 w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dc6841a-642f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432273

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Te 2300-32/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 685981,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku A1 w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o. Obszar objęty zamówieniem został przedstawiony na mapie stanowiącej załącznik SWZ
2. Zakres robót obejmuje::
1) demontaż instalacji odgromowej składającej się z wsporników oraz przewodów uziemiających w zakresie umożliwiającym prowadzenie robót remontowych
2) rozebranie obróbek blacharskich murków attyki,
3) rozebranie papy termozgrzewalnej na płaszczyźnie pionowej w celu wykonania izoklinów
4) rozebranie warstw pokrycia w miejscu koryta wewnętrznego
5) całość papy oraz pozostałych elementów rozbiórkowych należy przeznaczyć do utylizacji
6) wykonanie drobnych napraw na dachu
7) pokrycie płytami MFP gr.22mm z wysunięciem obustronnie 1cm poza obrys attyki /łącznie z ociepleniem/ z użyciem kołków rozporowych MURKI ATTYKI
8) obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - z blachy z cynkowo-tytanowej gr. 0.55mm na podkładzie z masy strukturalnej
9) Montaż i wykonanie konstrukcji uzupełniających - wykonanie nowego koryta z papy termozgrzewalnej wraz z osadzeniem dodatkowych wpustów dachowych,
10) wykonanie dodatkowych wpustów oraz instalacji kanalizacji deszczowej sprowadzonej do istniejącej instalacji,
11) obróbki dachowe murów ogniowych obejmujące przyklejenie do uprzednio przygotowanego podłoża klinów styropianowych izokliny 10x10cm klejem poliuretanowym a następnie przyklejenie samoprzylepnej papy podkładowej szerokość 45 cm min 15cm poza obrys klina
12) przyklejenie na uprzednio przygotowanym podłożu warstwy nawierzchniowej papy termozgrzewalnej wraz z obróbką papą , uszczelnieniem konstrukcji, kominków itd.
13) pokrycie koryt dachowych papą zgrzewalną
14) montaż podgrzewanego wpustu dachowego z kołnierzem dopasowanym do pokrycia z papy termozgrzewalnej z obróbką obsadzenia z wyposażeniem w kratkę wpustu kosz żwirowy z poliamidu montowany w misie wpustu oraz element grzewczy całego koryta spływowego
15) montaż zwodów poziomych nienaprężanych z pręta o śr. do 10 mm na dachu płaskim pokrytym papą na betonie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479145,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698080,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479145,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Kmieć Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane Exdach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250683695

7.3.3) Ulica: Aleja Powstańców

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298124,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-23

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa przewiduje zastosowanie prawa opcji

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.