eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin - Dziechciniec w miejscowości Żanęcin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec w miejscowości Żanęcin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/400367

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec w miejscowości Żanęcin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f977c81-1586-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060167/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec w miejscowości Żanęcin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-14/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5000000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie obejmuje rozbudowę drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec od km 0+000 do km 1+169 gmina Wiązowna, powiat otwocki w zakresie budowy ścieżki pieszo – rowerowej, budowy odwodnienia, usunięcia kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu, budowy kanału technologicznego, budowy i przebudowy zjazdów indywidualnych i publicznych, usunięcia drzew oraz budowy dwóch przepustów
2) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót:
a) Wykonanie robót rozbiórkowych polegających na rozebraniu:
- nawierzchni bitumicznych około 500 m2
- nawierzchni z kostki brukowej około 190 m2,
- ogrodzeń wraz z bramą i furtką około 710 mb,
- dwóch obiektów mostowych,
b) Budowę ścieżki pieszo-rowerowej o szerokości 3 m
c) Przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych o nawierzchni bitumicznej z kostki betonowej o gr. 8 cm koloru czerwonego typu podwójne T (behaton),
- zjazdy istniejące należy dostosować do szerokości bram, przy czym nie mogą posiadać szerokości jezdni większej niż szerokość jezdni drogi powiatowej,
- zjazdy projektowane (nowe) będą posiadać szerokość jezdni przy zjazdach indywidualnych min. 3 m, zaś przy zjazdach publicznych min. 3,5 m wraz z obustronnymi poboczami, przy czym szerokość jezdni będzie nie większa niż szerokość jezdni drogi powiatowej
- w rejonie zjazdów należy obniżyć krawężnik do poziomu jezdni
d) Budowę odwodnienia nawierzchni jezdni i ścieżki pieszo – rowerowej będzie realizowane powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do rowów oraz wpustami pod chodnikowymi do drenażu francuskiego – drenaż francuski wykonany pod ścieżką pieszo – rowerową, wypełniony kruszywem w geowłókninie.
e) Wykonanie przepustów po drogą
f) Poszerzenia nawierzchni jezdni oraz nowej nawierzchni jezdni na przebudowanym przepuście,
g) Przebudowa sieci teletechnicznej,
h) Przebudowa sieci elektroenergetycznej
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej Nr 2709W Żanęcin – Dziechciniec od km 0+000 do km 1+169 gmina Wiązowna, powiat otwocki
4) UWAGA: Wszystkie elementy BRD, które zostały wskazane w projekcie Stałej Organizacji Ruchu jako do przestawienia lub jako istniejące wymienić na nowe,
5) UWAGA: Wszystkie tarcze znaków, słupki oraz inne urządzenia BRD należy zdemontować i przekazać Zamawiającemu w miejsce przez niego wskazane,
6) UWAGA: na Wykonawcy spoczywa obowiązek zawarcia w imieniu Zamawiającego umów na usunięcie kolizji z gestorami sieci,
7) UWAGA: Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem kolizji i zawarciem umów na usunięcie kolizji z gestorami sieci,
8) UWAGA: Wykonawca z imieniu Zamawiającego uzyska decyzję zezwalającą na użytkowanie,
9) UWAGA: Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. ciągłych opadów śniegu lub deszczu, niskich temperatur powietrza w okresie od 1 grudnia 2023 r. do 31 marca 2024 r. na wniosek Zamawiającego lub Inspektora roboty zostaną wstrzymane na czas niekorzystnych warunków atmosferycznych, a Wykonawca nie może rościć z tego tytułu żadnych roszczeń w szczególności przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania prac biorąc pod uwagę powyższy okres tak aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie.
10) UWAGA: WYKONAWCA ZOBOWIĄZANA JEST DO WYKONANIA W MIEJSCE ROZEBRANYCH OGRODZEŃ NOWYCH OGRODZEŃ W SYSTEMIE PANELOWYM lub przestawienie istniejących ogrodzeń oraz wykonawca jest zobowiązany do przestawienia istniejących bram i furtek
11) Po przekazaniu terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem również w okresie zimowym oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją;
12) Wykonawca przed wprowadzeniem organizacji ruchu zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie powiatowego inżyniera ruchu,
13) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzyskania stosownego zatwierdzenia oraz wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca wprowadzi stałą organizację ruchu
14) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki,
15) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablicy informacyjnej przed realizacją inwestycji oraz po jej realizacji według wzoru określonego przez Zamawiającego,
16) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą, w skład której wchodzić będą między innymi:
 wyniki badań,
 atesty,
 deklaracje zgodności,
 dokumentacja fotograficzna,
 zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji,
 zawiadomienie o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu,
 dokumenty wskazane w dokumentacji projektowej jako wymagane do odbioru robót,
 dokument potwierdzający fakt złożenia inwentaryzacji powykonawczej (Wykonawca po otrzymaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zobowiązany jest do dostarczenia oryginału do Zamawiającego)
 oświadczenie kierowania budowy,
 inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego,
Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5067807,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5953200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5067807,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SPECBRUK Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SPECBRUK Magdalena Laskus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322098214

7.3.3) Ulica: ul. Marii Dąbrowskiej 67

7.3.4) Miejscowość: Glina

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5067807,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.