Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00455385/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont konstrukcji drewnianych mostów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Drogowy w Gorlicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Michalusa 18
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183524002
1.5.8.) Numer faksu: 183524002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdgorlice@pzdgorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgorlice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb738045-f227-4e76-a9b7-3b6655eaadde1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont konstrukcji drewnianych mostów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb738045-f227-4e76-a9b7-3b6655eaadde
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005949/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont konstrukcji drewnianych mostów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.272.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont konstrukcji drewnianej mostu w ciągu drogi powiatowej 1495K Uście Gorlickie - Nowica w km 5+5624.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 190682,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont konstrukcji drewnianej mostu w ciągu drogi powiatowej 1496K Gładyszów - Uście Gorlickie w km 1+4884.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 29032,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont konstrukcji drewnianej mostu w ciągu drogi powiatowej 1496K Gładyszów - Uście Gorlickie w km 3+2404.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 33069,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196402,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198102,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196402,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Usługowy DROMET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650122412
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWY "DROMET" PIOTR GÓRECKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWY "DROMET" PIOTR GÓRECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196402,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23566,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24480,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23566,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Usługowy DROMET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650122412
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWY "DROMET" PIOTR GÓRECKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWY "DROMET" PIOTR GÓRECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23566,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26040,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27055,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26040,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Usługowy DROMET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650122412
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWY "DROMET" PIOTR GÓRECKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWY "DROMET" PIOTR GÓRECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26040,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych na potrzeby realizacji projektu pn.: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa materiałów jednorazowych do wykonywania badań laboratoryjnych
- Dostawa odczynników i materiałów oraz dzierżawa sprzętu do wykonywania oznaczeń immunohematologicznych krwi
- PRZEBUDOWA BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 5 W GORLICACH W CELU DOSTOSOWANIA GO DO POTRZEB OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Świadczenie usług w zakresie wyłapywania, transportu, kastracji/sterylizacji i utrzymania bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Gorlice oraz utrzymywania i opieki nad bezdomnymi zwierzętami w schronisku.
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane ujęte w trzech zadaniach związane z realizacją projektu FEMP.05.11-IZ.00-0409/24 pn.: "Utworzenie poradni urologicznej wraz z oddziałem jednodniowym leczenia chorób urologicznych.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- Budowa kładki pieszo-jezdnej na dz. 147 i 42 w m. Rakowa
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2026
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2026
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze Gdańskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





