Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00466338/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Hajnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina 1
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@hajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.hajnowka.pl/przetargi-i-ogloszenia-20221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5073f4b-7079-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027318/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Urządzenia wielofunkcyjne (kopiarki)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466338/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - 4 szt.Urządzenie wielofunkcyjne posiadające poniższe funkcje:
funkcję drukarki
funkcję wydruków sieciowych w sieci przewodowej
funkcję bezpiecznych wydruków sieciowych, rozumianą jako możliwość wykonywania wydruków sieciowych z poziomu komputerów, których realizacja (fizyczny wydruk) następuje dopiero po autoryzacji użytkownika zlecającego wydruk bezpośrednio na urządzeniu (poprzez wpisanie na panelu urządzenia poprawnego kodu zabezpieczającego dany wydruk)
funkcję skanera sieciowego
funkcję kopiarki
każda z funkcji z obsługą pracy w trybie monochromatycznym i kolorowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121300-6 - Urządzenia do powielania
4.5.5.) Wartość części: 59008,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - 25 szt.Urządzenie wielofunkcyjne posiadające poniższe funkcje:
funkcję drukarki
funkcję wydruków sieciowych w sieci przewodowej
funkcję bezpiecznych wydruków sieciowych, rozumianą jako możliwość wykonywania wydruków sieciowych z poziomu komputerów, których realizacja (fizyczny wydruk) następuje dopiero po autoryzacji użytkownika zlecającego wydruk bezpośrednio na urządzeniu (poprzez wpisanie na panelu urządzenia poprawnego kodu zabezpieczającego dany wydruk)
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121300-6 - Urządzenia do powielania
4.5.5.) Wartość części: 95979,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla zadania nr 1 najniższa cena oferty wynosi 66.912,00 zł., natomiast zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie kwotę 63.266,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66912,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73795,08 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla zadania nr 2 najniższa cena oferty wynosi 67.465,50 zł., natomiast zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie kwotę 64.762,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67465,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Wykonanie termomodernizacji oraz przebudowy dachu w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Hajnówce
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego lekkiego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym z zabudową wywrotki trójstronnej.
- Zakup i dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.