eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchedniówPRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5

1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jaszczur@suchedniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-373cda29-18fa-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-373cda29-18fa-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038353/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Sportowej 1 w Suchedniowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GNI.271.2.2024.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Sportowej 1 w Suchedniowie”.
2. Zadanie realizowane będzie w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę nr 118/2020 znak: AB.6740.1.420.2019.KP z dnia 04.05.2020 r. wydaną przez Starostę Skarżyskiego.
3. Zadanie zlokalizowane jest na działce o nr ewid. geod. 4662/11 obręb 0001 Suchedniów, gmina Suchedniów, powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie.
4. Nieruchomość posiada dostęp do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej i elektrycznej.
5. Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją o pozwoleniu na budowę
nr 118/2020 znak: z dnia 04.05.2020 r.
6. Dane ogólne projektowanego budynku (po przebudowie, rozbudowie):
- powierzchnia zabudowy – 433,00 m2,
- powierzchnia użytkowa - 543,25 m2,
- kubatura – 2833,00 m3,
- kąt nachylenia połaci 280, 200,
- wysokość do okapu – 4,42 m,
- wysokość do kalenicy 8,15 m,
- długość budynku – 30,09 m,
- szerokość budynku 12,97 m.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- rozbudowę budynku o klatkę schodową,
- montaż windy osobowej samonośnej pneumatycznej w otworze klatki schodowej o udźwigu minimum 500 kg, konstrukcja przeszklona, materiały wykończeniowe np. stal nierdzewna, szkło.
- przebudowę poddasza nieużytkowego na pomieszczenia biurowe wraz z robotami wykończeniowymi w zakresie ścian, podłóg i posadzek,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
- wymianę konstrukcji oraz pokrycia dachu na blachodachówkę wraz z utylizacją płyt azbestowo – cementowych,
- wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
- obróbkę kominów,
- wykonanie projektowanych schodów zewnętrznych i podjazdu z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie izolacji termicznych i akustycznych, dociepleń oraz nowej elewacji na całości budynku,
- przebudowę instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, gazowej i elektrycznej.
8. UWAGA: Zamawiający informuje, że w ramach I etapu w budynku wykonane zostały już roboty obejmujące parter
tj. wykonano niezbędne instalacje, kotłownię wraz z montażem pieca gazowego, wykonano kompleksową modernizację pomieszczeń parteru.
9. Zamawiający informuje, że parter budynku to czynny obiekt. Odbywają się tam zajęcia w Klubie Seniora oraz działa sala ślubów wykorzystywana przez Urząd Stanu Cywilnego w Suchedniowie. Realizację robót uciążliwych lub utrudniających korzystanie z parteru budynku Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym.
10. W ramach zadania planuje się wykonanie m.in.:
- roboty rozbiórkowe i prace przygotowawcze,
- roboty remontowe i renowacyjne, ścianki działowe, zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych,
- roboty w zakresie stolarki, podłóg,
- roboty w zakresie tynków wewnętrznych, robót malarskich, okładzin ścian
- roboty wykończeniowe.
11. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w:
- Dokumentacji projektowej– stanowiącej załącznik nr 1 i 2 do SWZ,
- Pomocniczo do dokumentacji załączony został przedmiar robót – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45313100-5 - Instalowanie wind

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262210-6 - Fundamentowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

34953000-2 - Rampy wejściowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały 3 oferty. Zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 28.06.2024 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć środki finansowe w wysokości 1 000 000,00 PLN brutto. Złożone w postępowaniu oferty opiewały odpowiednio na kwoty: 1 000 113,00 PLN brutto, 1 289 000,00 PLN brutto oraz 1 656 565,00 PLN brutto. Oferta z ceną 1 000 113,00 PLN brutto nie podlegała ocenie. Biorąc pod uwagę powyższe, oferta z najniższą ceną opiewała na kwotę 1 289 000,00 przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający ponadto nie miał możliwości zwiększenia tych środków. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września Prawo zamówień publicznych. Zamawiający informuje również, że zgodnie z art. 262 ustawy Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zostaną niezwłocznie zawiadomieni w przypadku wszczęcia kolejnego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1289000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1656565,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.