eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów Szpitala.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów Szpitala.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W CHORZOWIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503395

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 10

1.4.2.) Miejscowość: Chorzów

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.7.) Numer telefonu: 323463652

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sswch.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491736

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00481892

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku stosuje się postanowienie umowne w brzmieniu obowiązującym przed tą zmianą.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących sytuacjach:
1) zmniejszenia zakresu realizacji umowy w przypadku wskazanym w § 1 ust. 6 - w takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w takim przypadku nastąpi dostosowanie zapisów umowy, stosownie do wprowadzonego zakresu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
3) zmiany sposobu i terminów dostarczania posiłków;
4) zmiany osób, o których mowa w § 15 oraz danych kontaktowych;
5) zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego, o których mowa w § 19 ust. 5.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt 3 uzasadnia Zamawiający wskazując jako podstawę, np. zmianę organizacyjną po stronie Zamawiającego, wymagania odnośnie prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań polegających na zabezpieczeniu wyżywienia pacjentów.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić okoliczności warunkujące zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów.
6. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają, poza przypadkami wyraźnie określonymi w umowie, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmiana, o której mowa w ust. 3 pkt 4 i 5 zostanie dokonana w formie pisemnej lub postaci elektronicznej, co nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.

Po zmianie:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku stosuje się postanowienie umowne w brzmieniu obowiązującym przed tą zmianą.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących sytuacjach:
1) zmniejszenia zakresu realizacji umowy w przypadku wskazanym w § 1
ust. 6 - w takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w takim przypadku nastąpi dostosowanie zapisów umowy, stosownie do wprowadzonego zakresu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
3) zmiany sposobu i terminów dostarczania posiłków;
4) zmiany osób, o których mowa w § 15 oraz danych kontaktowych;
5) zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego, o których mowa w § 19 ust. 5.
4. W przypadku zmian cen materiałów i kosztów związanych z realizacją zamówienia po upływie 6 miesięcy realizacji umowy, wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu umowy ulegnie stosownej zmianie o wskaźnik inflacji za miniony kwartał, opublikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Zmiana wynagrodzenia nastąpi nie częściej niż raz na kwartał, począwszy od pierwszego dnia po upływie 9 miesiąca realizacji umowy, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę wpływu tej zmiany na cenę realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia na poziomie nie wyższym niż wskaźnik inflacji ustalony jak wyżej.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt 3 uzasadnia Zamawiający wskazując jako podstawę, np. zmianę organizacyjną po stronie Zamawiającego, wymagania odnośnie prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań polegających na zabezpieczeniu wyżywienia pacjentów.
6. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić okoliczności warunkujące zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów.
7. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają, poza przypadkami wyraźnie określonymi w umowie, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Zmiana, o której mowa w ust. 3 pkt 4 i 5 zostanie dokonana w formie pisemnej lub postaci elektronicznej, co nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-12-15 10:00

Po zmianie:
2022-12-16 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-12-15 10:30

Po zmianie:
2022-12-16 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-01-13

Po zmianie:
2023-01-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.