Og³oszenie z dnia 2023-11-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00383518/01 - Og³oszenie z dnia 2023-09-06
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli dla potrzeb SPSK NR 1 PUM
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof Tadeusza Soko³owskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288892
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Unii Lubelskiej, 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-252
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spsk1.szn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spsk1.szn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/public/postepowanie?postepowanie=520640521.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli dla potrzeb SPSK NR 1 PUM2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f62227c5-4c8c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00491715
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00141627/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Dostawa mebli dla potrzeb SPSK 1 PUM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt„Czas na nowoczesno¶æ–wymiana wysokospecjalist.aparatury w SPSK Nr 1 PUM wraz z adaptacj± pomieszczeñ ” nr POIS.11.03.00-00-0100/22 w ramach dzia³ania 11.3 Wspieranie naprawy i odporno¶ci systemu ochrony zdrowia o¶ priorytetowa XI REACT-EU POIi¦ 2014-2020, o dofinansowanie nr POIS.11.03.00-00-0100/22-00/88/2023/2602.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00383518
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-261-65/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 43809,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 Meble biurowe – Rezonans Magnetyczny Szczecin4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 38927,47 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 Ró¿ne siedziska i krzes³a – Rezonans Magnetyczny Szczecin4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14958,20 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 62545,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31672,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jard sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017350570
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 31672,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 20922,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 29876,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20922,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jard sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017350570
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 20922,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Us³uga sprawowania nadzoru nad zgodno¶ci± realizowanych robót budowlanych z dokumentacj± projektow± pn.: "Budowa Trasy Pó³nocnej - etap III
- Wykonanie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz w Internecie o zasiêgu ogólnokrajowym
- ¦wiadczenie us³ug medycznych na rzecz osób nietrze¼wych przebywaj±cych w Szczeciñskim Centrum Profilaktyki Uzale¿nieñ
- Zakup i dostawa odzie¿y ochronnej i zabezpieczaj±cej dla ¿o³nierzy motocyklistów , oraz oznak rozpoznawczych z podzia³em na czê¶ci.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie: "Zagospodarowanie terenu przy ul. £okietka 1-OF-5-OF w Szczecinie" z uzyskaniem uzgodnieñ i pozwoleñ oraz pe³nieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa narzêdzi chirurgicznych i kontenerów do sterylizacji dla USK NR 1 PUM
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposa¿enia do ¿³obka w £±cku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorz±dowego wraz ze ¿³obkiem i czê¶ci± administracyjn± Urzêdu Gminy £±cko"
- Dostawa mebli i wyposa¿enia sal nauki przedmiotów zawodowych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Pomocna D³oñ dla mieszkañców gminy Kowary - us³ugi spo³eczne dla osób wymagaj±cych wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposa¿eniem oraz wyposa¿enie dziennego domu pomocy
- Zakup mebli (postêpowanie prowadzone z dopuszczeniem sk³adania ofert czê¶ciowych - dwie czê¶ci)
- Dostawa wyposa¿enia meblowego dla Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci przy Zespole Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Swaro¿ynie
- Dostawa i monta¿ mebli na sale rozpraw do budynku S±du Rejonowego w Bartoszycach ul. Warszawska 3.
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.