Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Migracja systemu Otago wraz z bazą danych Oracle do nowszej wersji na nową platformę sprzętową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930000260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 7822397
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpu@mops.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Migracja systemu Otago wraz z bazą danych Oracle do nowszej wersji na nową platformę sprzętową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5fc22ca-338f-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014486/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Migracja systemu Otago wraz z bazą danych Oracle do nowszej wersji na nową platformę sprzętową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386827
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Migracja systemu Otago wraz z bazą danych Oracle jest niezbędna w zakresie działania systemu kluczowego dla ciągłości działania jednostki jakim jest posiadana aplikacja Finansowo-Księgowa Otago. Aktualnie wykorzystywane oprogramowanie znajduje się na serwerach, które wyjdą z użycia w latach 2025-2026 z uwagi na zakończenie wsparcia nieproducenckiego. Nie ma możliwości wykupienia wsparcia od producenta elementów infrastruktury serwerowej, gdyż zakończył się ich oficjalny cykl wsparcia. Zachodzi zatem konieczność migrowania środowiska aplikacyjnego i bazodanowego na nową platformę sprzętowo programowa zakupioną przez MOPS na koniec 2023 roku. Usługę tą może wykonać firma ASSECO Data Systems S.A z siedzibą główną w Gdańsku przy ul. Jana z Kolna 11, która jest wyłącznym właścicielem praw autorskich kodu źródłowego Systemu OTAGO.
cd. w informacjach dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZOB.281.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa migracji obecnie eksploatowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu systemu finansowo-księgowego Otago firmy Asseco wraz z bazą danych Oracle z istniejącej infrastruktury programowo sprzętowej na nowy serwer Oracle Linux do bazy danych Oracle Server 12C wraz z wykonaniem konwersji bazy ze strony kodowej ISO na UTF 8.
Zamawiający udostępni infrastrukturę sprzętowo-programową, natomiast wszystkie czynności związane z wykonaniem usługi migracji i konwersji bazy będące przedmiotem umowy będzie wykonywał Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASSECO Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458
7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 17 WE WROCŁAWIU
- Druk, oprawę oraz dostawę publikacji z serii Z Kraju i ze Świata: A. Higgins Zejdź na dół, Langrishe w ilości 1500 egzemplarzy dla Wydawnictwa Ossolineum Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Utrzymanie porządku na terenie zewnętrznym obiektu szpitala przy ul. Fieldorfa 2 we Wrocławiu
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Wykonanie łazienek w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Paulińskiej 5A we Wrocławiu.
- Dostawa i montaż wanien SPA wraz z technologią do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - ZP/TP/45/2025
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa serwisowa systemu informatycznego"
- Usługa nadzoru autorskiego i świadczenie opieki serwisowej dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego Amms/Infomedica dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Roźwienica"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Strzeleczki"
- Utrzymanie i dostosowanie Systemu Zarządzania Zbiorami FINA
- Dostawa licencji oprogramowania środowiska wirtualnego Vmware albo oprogramowania równoważnego wraz z usługą asysty technicznej dla Sądu Najwyższego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.