Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00419395/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie drzew i krzewów wraz z wywozem biomasy w obrębie trzech rezerwatów przyrody w obszarze Natura 2000 Ostoja Knyszyńska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200240241
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dojlidy Fabryczne 23
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-554
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialystok.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-bialystok
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/11707521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie drzew i krzewów wraz z wywozem biomasy w obrębie trzech rezerwatów przyrody w obszarze Natura 2000 Ostoja Knyszyńska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84b5f02b-8623-4944-bf45-0440b1ef39b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00113838/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usuwanie drzew i krzewów wraz z wywozem biomasy w obrębie trzech rezerwatów przyrody w obszarze Natura 2000 Ostoja Knyszyńska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOF.261.74.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254760,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 - Usuwanie drzew i krzewów wraz z wywozem biomasy w rezerwacie przyrody Gorbacz. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik numer 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.5.) Wartość części: 74071,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Usuwanie drzew i krzewów wraz z wywozem biomasy w rezerwacie przyrody Jezioro Wiejki. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik numer 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.5.) Wartość części: 120972,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Usuwanie drzew i krzewów wraz z wywozem biomasy w rezerwacie przyrody Woronicza. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.5.) Wartość części: 59715,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208224 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe JAR-BUD Jarosław Symko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421967268
7.3.4) Miejscowość: Kazimierowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe"JAR-BUD"Jarosław Symko
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe"JAR-BUD"Jarosław Symko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277344 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe JAR-BUD Jarosław Symko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421967268
7.3.4) Miejscowość: Kazimierowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe"JAR-BUD"Jarosław Symko
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe"JAR-BUD"Jarosław Symko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe JAR-BUD Jarosław Symko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421967268
7.3.4) Miejscowość: Kazimierowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe"JAR-BUD"Jarosław Symko
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe"JAR-BUD"Jarosław Symko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-24INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ścinka specjalistyczna - usuwanie drzew trudnych oraz niebezpiecznych gałęzi drzew na terenie Nadleśnictwa Brzesko w 2025 roku
- Usługa usunięcia drzew i krzewów w ramach przygotowania terenu do realizacji inwestycji pn. "Odbudowa Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla i trzech kamienic przy ul. Królewskiej w Warszawie"
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Browsk w Gruszkach w roku 2026
- Pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów na terenach osiedlowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Wycinka i pielęgnacja drzew oraz krzewów na terenach należących do Gminy Opole w 2026 r.
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





