eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieliny › "Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2023/2024 r. z możliwością składania ofert częściowych"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2023/2024 r. z możliwością składania ofert częściowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 17

1.5.2.) Miejscowość: Bieliny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje.ania@bieliny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2023/2024 r. z możliwością składania ofert częściowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a4b2813-5865-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007286/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407484

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 939837,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Sukcesywna dostawa opału do budynków szkół, budynków Urzędu Gminy Bieliny oraz budynków Centrum Tradycji, Turystyki i Kultury Gór Świętokrzyskich w Bielinach.
Szkoła Podstawowa w Belnie
Szkoła Podstawowa w Lechowie
Szkoła Podstawowa w Makoszynie
Szkoła Podstawowa w Porąbkach
Szkoła Podstawowa w Hucie Nowej
Szkoła Podstawowa w Hucie Podłysicy
Zespół Placówek Oświatowych w Hucie Starej
Budynek Agronomówki
Remiza OSP Bieliny
Ośrodek Zdrowia w Bielinach
Ośrodek Zdrowia w Makoszynie
Posterunek Policji w Bielinach
Świetlica w Napękowie
Karczma w Hucie Szklanej

2. Szczegółowy opis dostaw:
Dla Części I:
Sukcesywna dostawa Eko- groszku.
W ramach zamówienia należy dostarczyć opał o następujących parametrach jakościowych:
a. granulacja węgla - groszek
b. wartość opałowa – min. 26 MJ/kg
c. zawartość popiołu – maksymalnie 6 %
d. zawartość siarki – maksymalnie 0,6 %
e. zawartość wilgoci – maksymalnie 10%
f. uziarnienie – 5 – 25 mm,

W ramach zadania należy dostarczyć 371 ton Eko -groszku. W tym:
Szkoła Podstawowa w Belnie – 30 ton,
Szkoła Podstawowa w Lechowie – 36 ton,
Szkoła Podstawowa w Makoszynie - 30 ton,
Szkoła Podstawowa w Porąbkach - 45 ton,
Szkoła Podstawowa w Hucie Nowej – 60 ton,
Szkoła Podstawowa w Hucie Podłysicy - 20 ton,
Zespół Placówek Oświatowych w Hucie Starej – 30 ton,
Remiza OSP Bieliny – 20 ton,
Ośrodek Zdrowia w Bielinach – 25 ton,
Ośrodek Zdrowia w Makoszynie – 15 ton,
Posterunek Policji w Bielinach – 15 ton,
Świetlica w Napękowie – 15 ton,
Karczma w Hucie Szklanej – 15 ton,
Budynek Agronomówki – 15 ton
Eko-groszek musi być pakowany w workach po 20 kg lub 25 kg,

4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 603252,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Sukcesywna dostawa opału do Budynku Szkoły Podstawowej w Bielinach
W ramach zamówienia należy dostarczyć opał – eko-groszek o następujących parametrach jakościowych:
a. granulacja węgla - groszek
b. wartość opałowa – min. 26 MJ/kg
c. zawartość popiołu – maksymalnie 6 %
d. zawartość siarki – maksymalnie 0,6 %
e. zawartość wilgoci – maksymalnie 10%
f. uziarnienie – 5 – 25 mm,
W ramach zadania należy dostarczyć 100 ton Eko- groszku. W tym:
Szkoła Podstawowa w Bielinach – 100 ton.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostaw w danej części.
Jednorazowa dostawa opału do Szkoły Podstawowej w Bielinach przewidywana jest min. od 10 ton do 30 ton. Zamawiający nie ogranicza ładowności samochodów.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał na własny koszt.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie rozładował Eko-groszek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (kotłownia Szkoły Podstawowej w Bielinach)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Sukcesywna dostawa opału do Budynku Harmonii w Hucie Szklanej
W ramach zamówienia należy dostarczyć opał – pellet o następujących parametrach jakościowych:
a. średnica – 6-8 mm,
b. długość – do 35 mm,
c. maksymalna ilość drobnej frakcji – 15% objętości,
d. zawartość popiołu – 0,7%,
e. zawartość siarki – 0,02 %,
f. wartość opałowa – min.17.500 KJ/kg,
g. skład trocin – sosna+świerk,
h. norma EN PLUS KAT. A1,
W ramach zadania należy dostarczyć 100 ton pelletu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostaw w danej części.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał na własny koszt.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Dostawy muszą być dokonywane przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do magazynu za pomocą złącza pneumatycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Sukcesywna dostawa opału do budynków Centrum Tradycji, Turystyki i Kultury Gór Świętokrzyskich w Bielinach.
Sukcesywna dostawa pelletu.
W ramach zamówienia należy dostarczyć opał o następujących parametrach jakościowych:
a. średnica – 6-8 mm,
b. długość – do 35 mm,
c. maksymalna ilość drobnej frakcji – 15% objętości,
d. zawartość popiołu – 0,7%,
e. zawartość siarki – 0,02 %,
f. wartość opałowa – min.17.500 KJ/kg,
g. skład trocin – sosna+świerk,
h. norma EN PLUS KAT. A1,
W ramach zadania należy dostarczyć 30 tony pelletu do budynków:
- Centrum Tradycji, Turystyki i Kultury Gór Świętokrzyskich w Bielinach – 15 ton,
- Filii Centrum Tradycji, Turystyki i Kultury Gór Świętokrzyskich w Hucie Nowej – 15 ton.
Pellet musi być pakowany w workach po 20 kg lub 25 kg,
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostaw w danej części.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał na własny koszt.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania telefonicznie lub drogą elektroniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 43837,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570412,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 682213,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 660009,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Sikora Społka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572938294

7.3.3) Ulica: Partyzantów 20

7.3.4) Miejscowość: Bieliny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-004

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 660009,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147908,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-EKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591907103

7.3.4) Miejscowość: Dobrzeszów 18

7.3.5) Kod pocztowy: 26-070

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147908,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42250,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56457,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42250,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-usługowa Sikora Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572938294

7.3.3) Ulica: Partyzantów 20

7.3.4) Miejscowość: Bieliny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-004

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42250,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.