eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwania sopli i oblodzeni z budynków zarządzanych przez GMK, poz. w zarządzie ZBK, w sezonie zimowym 2023/2024, w podziale na 8 części



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwania sopli i oblodzeni z budynków zarządzanych przez GMK, poz. w zarządzie ZBK, w sezonie zimowym 2023/2024, w podziale na 8 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwania sopli i oblodzeni z budynków zarządzanych przez GMK, poz. w zarządzie ZBK, w sezonie zimowym 2023/2024, w podziale na 8 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ac1c12b-6e68-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00502693/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Odśnieżanie połaci dachowych, usuwanie sopli o oblodzeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452304

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 84/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Rejon: I BOM nr 1 – Rynek Kleparski 4: przewidywana ilość m2 dachów: 5.500; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 2.000;
Przedmiotem zamówienia jest zrzucanie śniegu z dachów, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeni, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz) z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w sezonie zimowym 2022/2023

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 92592,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Rejon: II BOM nr 2 – ul. Królewska 25: przewidywana ilość m2 dachów: 4.750; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.300;
Przedmiotem zamówienia jest zrzucanie śniegu z dachów, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeni, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz) z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w sezonie zimowym 2022/2023

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 74074,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Rejon: III BOM nr 3 – ul. Zamoyskiego 3: przewidywana ilość m2 dachów: 7.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 2.500;
Przedmiotem zamówienia jest zrzucanie śniegu z dachów, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeni, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz) z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w sezonie zimowym 2022/2023

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 129629,63 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Rejon: IV BOM nr 4 – os. Centrum C 10B: przewidywana ilość m2 dachów: 1.700; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.500;
Przedmiotem zamówienia jest zrzucanie śniegu z dachów, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeni, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz) z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w sezonie zimowym 2022/2023

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Rejon: V BOM nr 5 – os. Na Stoku 1: przewidywana ilość m2 dachów: 1.700; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.500;
Przedmiotem zamówienia jest zrzucanie śniegu z dachów, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeni, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz) z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w sezonie zimowym 2022/2023

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Rejon: VI BOM nr 6 – Plac na Groblach 7: przewidywana ilość m2 dachów: 8.500; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 3.000;
Przedmiotem zamówienia jest zrzucanie śniegu z dachów, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeni, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz) z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w sezonie zimowym 2022/2023

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 138888,89 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Rejon VII: Przychodnie: przewidywana ilość m2 dachów: 4.750; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.300;
Przedmiotem zamówienia jest zrzucanie śniegu z dachów, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeni, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz) z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w sezonie zimowym 2022/2023

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 74074,07 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Rejon VIII: Budynki użytkowe: przewidywana ilość m2 dachów: 8.500; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 3.000;
Przedmiotem zamówienia jest zrzucanie śniegu z dachów, nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, usuwanie oblodzeni, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu, lodu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz) z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w sezonie zimowym 2022/2023

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 138888,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87912 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87912 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87912 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch, LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67861,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67861,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67861,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch, LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127845,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127845,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127845,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch, LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37881,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37881,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37881,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch, LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37881,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37881,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37881,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch, LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137916,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137916,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137916,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch, LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67883,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67883,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67883,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch, LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137916,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137916,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137916,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch, LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.