eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica › "Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2022-2024"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2022-2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Słomińskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Lipnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lipnica@lipnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.lipnica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2022-2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da48b066-503c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033840/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2022-2024”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401214/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2022-2024”
Przedmiot zamówienia podzielony został na części – Rejony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dodatku nr 1 do swz.
CZĘŚĆ NR 1 REJON ODŚNIEŻANIA NR 4
Zapceń w stronę Kłonecznicy, w Kłonecznicy koło przystanku w lewo do nieruchomości Kłonecznica nr 1 powrót do przystanku- następnie w kierunku nieruchomości Kłonecznica nr 2, następnie do nieruchomości Kłonecznica nr 3. Następnie kierunek na BUDY w kierunku do nieruchomości Budy nr 11 koło nieruchomości Budy nr 10 następnie do nieruchomości Budy nr 9 zawrót na drogę w kierunku Budów następnie do nieruchomości Budy nr 7. Zawrót do drogi w kierunku Budów, następnie do szosy powiatowej (Kiedrowice-Leśnictwo-Laska). Z szosy powiatowej skręcamy w lewo
(w kierunku nieruchomości Budy nr 5, a następnie do nieruchomości Budy nr 4, potem kierunek w lewo do mostu i powrót do szosy powiatowej. Na górze w lewo (obok nieruchomości Budy nr 3, przez tzw. Osiedle domków letniskowych- do mostu). Powrót do szosy powiatowej, a następnie skręcamy w lewo- kierunek na Mielno (koło nieruchomości Mielno nr 12) do Mielna do przystanku. Zawracamy koło przystanku
i jedziemy w kierunku MODZIELA. Przed Modzielem skręcamy w lewo– kierunek na zabudowania Budy nr 2 (do domków letniskowych) koło nieruchomości Budy nr 1A, powrót w stronę Modziela koło nieruchomości Budy nr 1. Powrót do Modziela, dalej kierunek Mogiel następnie do nieruchomości Mogiel nr 1 zawrót koło nieruchomości Mogiel nr 3, potem do nieruchomości Mogiel nr 5 Powrót przez Modziel w kierunku Parszczenicy Na skrzyżowaniu w lewo do Parszczenicy, koło pierwszego zabudowania zawrót i dalej w kierunku nieruchomości Mielonek 17 i nr 18 przez MIELONEK do wsi MIELNO. Zawrót koło przystanku. Powrót przez Mielonek w kierunku szosy wojewódzkiej. Na skrzyżowaniu koło nieruchomości Kiedrowice nr 38, skręcamy w lewo do miejscowości KARPNO– skrzyżowanie z uwzględnieniem dojazdu do posesji Karpno 13 i 14. Powrót do skrzyżowania (koło nieruchomości Kiedrowice nr 38), skręcamy
w lewo do szosy wojewódzkiej (bokiem nieruchomości Kiedrowice nr 37). Wjazd na szosę wojewódzką (w kierunku Lipnicy) i zjazd z drogi wojewódzkiej w prawo (kierunek na pierwsze zabudowanie), przed tym zabudowaniem skręcamy w prawo (do drogi gminnej prowadzącej od szosy wojewódzkiej w kierunku Mielna). Za skrzyżowaniem przy nieruchomości Kiedrowice nr 38 skręcamy w lewo- kierunek do szosy powiatowej Mielno- Kiedrowice. Powrót do drogi gminnej prowadzącej od szosy wojewódzkiej
w kierunku Mielna i skręcamy dwa razy w prawo-kierunek na Kiedrowice. Następnie koło krzyża w prawo do nieruchomości Kiedrowice nr 40. Powrót do drogi biegnącej do Kiedrowic (koło wieży telefonii komórkowej) do nieruchomości Kiedrowice nr 14. Przed tą nieruchomością w lewo do szosy powiatowej, koło krzyża zawrót, następnie w lewo drogą pomiędzy nieruchomością Kiedrowice nr 12 i nr 50 do szosy powiatowej. Następnie dwa razy pętla wokół przystanku i szosą do nieruchomości Kiedrowice nr 14 , potem
w prawo drogą pomiędzy nieruchomością Kiedrowice nr 22A i nr 50, następnie w lewo
i prosto do drogi powiatowej koło nieruchomości Kiedrowice nr 11. Następnie koło świetlicy wiejskiej w prawo w kierunku Karcza koło nieruchomości Karcz nr 43, następnie koło nieruchomości Zapceń nr 48 do wsi Zapceń (przystanek) = 53,0 km KONIEC REJONU.
Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - Formularz ofertowy- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów.

Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie usług nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (Czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w swz).

2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg.

4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze.


5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodzinach efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego.

6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów.

7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godziny Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 30857,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2 REJON ODŚNIEŻANIA NR 7
BRZEŹNO SZLACHECKIE – BRZOZOWO (szosą) W lesie skręcamy w prawo (do zabudowań nieruchomości Brzeżno Szlacheckie ul. Kowalska nr 20 i nr 24) i powrót do szosy kierunek w prawo, za pierwszym przystankiem w prawo, w kierunku zabudowań Brzozowo nr 25 i przez podwórko nieruchomości Brzozowo nr 27, powrót do szosy (koło pierwszego przystanku), skręcamy na szosie w prawo a następnie w lewo (zjazd w kierunku zabudowań nieruchomości Brzozowo nr 22), powrót do szosy i kierunek w lewo (do drugiego przystanku). Przed drugim przystankiem w prawo (kierunek na Pupkowo) i za zabudowaniami nieruchomości Pupkowo nr 31 w prawo, do zabudowań nieruchomości Pupkowo nr 29 i zawrót w kierunku zabudowań Pupkowo nr 32. Na podwórku zawrót i powrót do drugiego przystanku. Za drugim przystankiem w prawo (na Pietrzykowo) do drogi prowadzącej do nieruchomości Brzozowo nr 4, zawrót
i powrót do drugiego przystanku w prawo (do trzeciego przystanku). Potem kierunek koło byłej szkoły do zabudowań nieruchomości Brzozowo nr 15 tzw. drogą mleczną. Za tymi zabudowaniami w prawo (kierunek na Szpręgielówkę), bokiem zabudowań nieruchomości Szpręgielówka nr 33 prosto do szosy powiatowej i powrót. Za lasem
w lewo (kierunek na Brzeźno Szlacheckie). Następnie w lewo (przez podwórze nieruchomości Szpręgielówka nr 35) i wyjazd na drogę w kierunku Brzeźna Szlacheckiego. Z tej drogi skręcamy w lewo (w kierunku zabudowań nieruchomości Brzozowo nr 19), a następnie w lewo (w kierunku zabudowań nieruchomości Brzozowo nr 17). Przed podwórzem (koło krzyża) zawrót i kierunek na Brzeźno Szlacheckie. Skręt w ul. Odsieczy Wiedeńskiej. Następnie przez wieś (pętla od ,,Karczmy w kuźni” do ,byłego przedszkola i powrót). Potem szosą powiatową w kierunku Borowego Młyna i skręcamy w lewo– na ulicę Jana III Sobieskiego i do Osiedla Kaszubskiego (zawrót na łące ), powrót i wjazd na ulice Ogrodową (do cmentarza) i powrót do szosy powiatowej i w lewo
w kierunku Borowego Młyna. Zjazd w lewo (z szosy powiatowej) w kierunku na KOCIOŁ. W miejscowości Kocioł zawrót i bokiem zabudowań nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Jana Pawła II nr 99, następnie w kierunku BUKOWO i jedziemy do wjazdu do Ostoi Bukowo, zawrót i koło zabudowań nieruchomości Brzezieński Młyn (tzw. ,,Falkowizny)
i przez podwórze nieruchomości Łąkie nr 66, w kierunku Brzeźna Szlacheckiego. Następnie skręcamy w prawo na drodze Brzeźno Szlacheckie- Prądzona) i jedziemy do zabudowań nieruchomości Łąkie nr 55, zawrót, następnie kierunek na Prądzonę – do skrzyżowania (przy przepompowni ścieków), zawrót i powrót w kierunku Brzeźna Szlacheckiego Drogą powiatową w kierunku Nowego Brzeźna i przed Nowym Brzeźnem w lewo (do zabudowań nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Lipowa nr 31) i powrót do szosy powiatowej i w prawo (kierunek na Brzeźno Szlacheckie). Za zabudowaniami nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Lipowa nr 20 w lewo( na Stare Brzeźno). Powrót w kierunku Brzeźna Szlacheckiego i skręt w lewo, do zabudowań nieruchomości Janowo nr 1 - przez podwórze i kierunek na zabudowania nieruchomości Janowo nr 2. Przed podwórzem w prawo– kierunek do szosy powiatowej. Szosą powiatową do Brzeźna Szlacheckiego i kierunek na Łąkie. Bokiem zabudowań nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Jeziorna nr 2 do podwórka nieruchomości Brzeźno Szlacheckie ul. Jeziorna nr 10 i powrót do szosy powiatowej = 57,4 km KONIEC REJONU

Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - Formularz ofertowy- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów.

Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie usług nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (Czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w swz).

2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg.

4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze.


5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodzinach efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego.

6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów.

7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godziny Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 33418,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Skup Sprzedaż Drewna i Artykułów Masowych Henryk Hinc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8420000643

7.3.4) Miejscowość: Zapceń 40 Lipnica

7.3.5) Kod pocztowy: 77-130

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Budowlana Michał Sajkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611295435

7.3.4) Miejscowość: Burdychowo 9b Silno

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380,0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.