Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00419225/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
- 2022/BZP 00436550/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 12 w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 12 w Siedlcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc2c403f-5a82-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011388/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 w Siedlcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający otrzymał dotację z w ramach Osi Priorytetowej XII REACT-EU dla Mazowsza , Działanie 12.1 REACT-EU dla termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na Mazowszu RPO WM 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419225/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.48.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5109251,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 12 w Siedlcach. Realizacja zadania uzasadniona jest potrzebą poprawy stanu technicznego budynków szkoły i izolacyjności cieplnej budynków.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Roboty budowlane w tym m.in. - ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji, ocieplenie stropodachu, wymiana pokrycia dachu, przebudowa tarasu widokowego, częściowa wymiana stolarki okiennej oraz drzwi zewnętrznych, wykonanie opaski wokół budynku, remont nawierzchni istniejących chodników, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku, remont schodów zewnętrznych i murków, naprawa ogrodzenia.
2. Instalacje sanitarne w tym m.in. - modernizacja systemu grzewczego oraz ciepłej wody użytkowej, poprzez wymianę węzła oraz regulację instalacji centralnego ogrzewania.
3. Instalacje elektryczne w tym m.in. - wymiana oświetlenia na LED w wybranych pomieszczeniach, instalacja elektryczna węzła c.o., wymiana instalacji odgromowej, wykonanie instalacji fotowoltaicznej.
4. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót), będącej załącznikiem do specyfikacji warunków zamówienia, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załączniki dodatkowe, pomocnicze. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5349000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5677777,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5349000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektrotechniczny ZELTECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8210010782
7.3.3) Ulica: Brzeska 139
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część prac w zakresie termomodernizacji budynku wraz z kierowaniem robotami budowlanymi wykona ZAB-BUD Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5349000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla dróg powiatowych - 4 części.
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Dostawa pipet Pasteura, ez, głaszczek, łyżek miarowych itp. oraz kriobanków i krioprobówek dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych w 2023 r.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont korytarzy i klatki schodowej w Domu Studenckim ARKONA przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- "Budowa przechowalni sadzonek na szkółce leśnej w Nadleśnictwie Dretyń - II postępowanie"
- Rozbudowa przychodni zdrowia przy ul. Stalowej 50 na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego
- Remont korytarzy i klatki schodowej w Domu Studenckim ARKONA przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- Przebudowa i rozbudowa budynku basenu wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz budowa tarasu cz. 3 [lokalizacja Łańsk, gm. Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie]
- Adaptacja akustyczna sali w pawilonie sportowym przy ul. Braterstwa Broni w Skoroszycach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.