Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00433564/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
- 2025/BZP 00433566/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wejść do przychodni SZPZLO Warszawa-Wawer
w podziale na dwa zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA - WAWER
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013076183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Strusia 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-564
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapub@zoz-wawer.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoz-wawer.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_wawer/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont wejść do przychodni SZPZLO Warszawa-Wawerw podziale na dwa zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54999dcd-a567-45e8-98b5-025216fca048
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433564
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPZLO/Z-24/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: PR nr 6 przy ul. Patriotów 46:a) wykonanie projektu;
b) remont schodów wejściowych głównych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: PR nr 2 przy ul. Patriotów 170:a) wykonanie projektów;
b) remont schodów wejściowych głównych;
c) remont podjazdu oraz schodów od strony wejścia do przychodni dla dzieci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54838,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84050,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54838,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVERENTAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242898935
7.3.3) Ulica: Ul. Ożarowska 2
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54838,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156709,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199836,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199836,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVERENTAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242898935
7.3.3) Ulica: Ul. Ożarowska 2
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199836,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/21/2025 Dostawa klastra IT wraz z niezbędna infrastrukturą oraz oprogramowaniem
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (2 lok. ul. Ciołka 22 m 14, Magistracka 26A m 13).
- Sukcesywne dostawy rękawiczek jednorazowych, rękawic roboczych i czyściw dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
- Modernizacja lokalu dla potrzeb filii biblioteki przy ul. Wolskiej 66 w Warszawie wraz z zakupem wyposażenia.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (3 szt.) - własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola -TZOM Koło, (ul. Pustola 36A m. 25, ul. Monte Cassino 9 m. 42, ul. Deotymy 49 m. 115).
- Zakup, dostawa i uruchomienie systemu kontroli dostępu do Akademickiego Centrum Konferencyjnego w Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu" - II
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Studio mody" - II
- "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja zespołu Pałacowo-Parkowego CRP w Orońsku.
- Remont wybranej infrastruktury kanalizacyjnej i technicznej wraz z terenem przyległym do ciągów komunikacyjnych Oddziału Zamiejscowego w Kikitach Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
- Modernizacja kotłowni opalanych paliwem stałym w budynkach będących w zarządzie Nadleśnictwa Trzebież
- Aktywny plac zabaw w Żłobku nr 2 w Siemiatyczach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





