Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Usługa długoterminowego leasingu operacyjnego na okres 47 m-cy (gdzie ostatnia rata 48 jest ratą opcjonalną - przenoszącą własność na Zamawiającego) dot. 5 pojazdów na potrzeby ZZW.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hożej 13A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-528
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa długoterminowego leasingu operacyjnego na okres 47 m-cy (gdzie ostatnia rata 48 jest ratą opcjonalną - przenoszącą własność na Zamawiającego) dot. 5 pojazdów na potrzeby ZZW.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-179804f8-dd0a-4b57-aa7a-abf76b66e202
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038388/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Usługa długoterminowego leasingu operacyjnego pojazdów na okres 47 m-cy (48 rata opcjonalna – przenosząca własność) z nabyciem i przeniesieniem własności na koniec umowy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-179804f8-dd0a-4b57-aa7a-abf76b66e2023.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zzw.waw.pl (nie dotyczy składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 ze zm.).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w Rozdziale XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochody dostawczy typu Furgon/Van, 2 osobowy, PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) lub eHybrid – 2 sztuki
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w okresie obowiązywania Umowy może skorzystać z opcji, polegającej na wykupie pojazdu będącego przedmiotem najmu, o ile Umowa w części dotyczącej danego Pojazdu nie zostanie rozwiązana lub wypowiedziana przed upływem Okresu Leasingu oraz pod warunkiem wykonania przez Korzystającego wszelkich zobowiązań finansowych wynikających z Dokumentów Leasingu. Korzystający będzie miał prawo nabycia Pojazdu za cenę sprzedaży odpowiadającą Zakładanej Wartości Końcowej Pojazdu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, to Korzystający złoży Finansującemu w terminie pomiędzy 60 a 14 dniem przed Datą Zakończenia Leasingu pisemne oświadczenie o woli nabycia Pojazdu.Brak złożenia przez Korzystającego oświadczenia o woli nabycia Pojazdu lub brak zapłaty Kaucji Gwarancyjnej na Zabezpieczenie Wykupu Pojazdu w określonych w Umowie terminach, skutkuje wygaśnięciem prawa do nabycia Pojazdu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:
„Cena” („C”) – 60 pkt
„Gwarancja podstawowa Producenta/Importera” (G) – 20 pkt
„Gwarancja na perforację” – („Gp”) – 20 pkt.
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1. Punkty w kryterium „Cena” (C) zostaną przyznane według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena brutto
C = --------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto badanej oferty
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2.2. W kryterium „Gwarancja podstawowa Producenta/Importera” – 20 pkt.
• Minimalny okres gwarancji ustala się do 24 miesięcy – 0 pkt,
• Okres gwarancji od 25 do 36 miesięcy – 10 pkt.
• Okres gwarancji od 37 miesięcy– 20 pkt.
Okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) poprzez wpisanie w pkt. 2 danej części okresu gwarancji.
Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SWZ.
• MAKSYMALNY okres gwarancji - jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 37 miesięcy otrzymuje maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium długość okresu gwarancji.
2.3. W kryterium „Gwarancja na perforację” – 20 pkt.
• Minimalny okres gwarancji ustala się do 48 miesięcy – 0 pkt,
• Okres gwarancji 49 miesięcy i powyżej – 20 pkt.
Okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) poprzez wpisanie w pkt. 4 danej części okresu gwarancji.
Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi do 48 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SWZ.
• MAKSYMALNY okres gwarancji - jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 49 miesięcy otrzymuje maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium długość okresu gwarancji.
2. Całkowita liczba punktów (S), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
S = C + G + Gp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja podstawowa Producenta/Importera
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na perforację
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód osobowo – dostawczy, 5 osobowy, benzyna – 1 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w okresie obowiązywania Umowy może skorzystać z opcji, polegającej na wykupie pojazdu będącego przedmiotem najmu, o ile Umowa w części dotyczącej danego Pojazdu nie zostanie rozwiązana lub wypowiedziana przed upływem Okresu Leasingu oraz pod warunkiem wykonania przez Korzystającego wszelkich zobowiązań finansowych wynikających z Dokumentów Leasingu. Korzystający będzie miał prawo nabycia Pojazdu za cenę sprzedaży odpowiadającą Zakładanej Wartości Końcowej Pojazdu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, to Korzystający złoży Finansującemu w terminie pomiędzy 60 a 14 dniem przed Datą Zakończenia Leasingu pisemne oświadczenie o woli nabycia Pojazdu.Brak złożenia przez Korzystającego oświadczenia o woli nabycia Pojazdu lub brak zapłaty Kaucji Gwarancyjnej na Zabezpieczenie Wykupu Pojazdu w określonych w Umowie terminach, skutkuje wygaśnięciem prawa do nabycia Pojazdu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:
„Cena” („C”) – 60 pkt
„Gwarancja podstawowa Producenta/Importera” (G) – 20 pkt
„Gwarancja na perforację” – („Gp”) – 20 pkt.
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1. Punkty w kryterium „Cena” (C) zostaną przyznane według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena brutto
C = --------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto badanej oferty
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2.2. W kryterium „Gwarancja podstawowa Producenta/Importera” – 20 pkt.
• Minimalny okres gwarancji ustala się do 24 miesięcy – 0 pkt,
• Okres gwarancji od 25 do 36 miesięcy – 10 pkt.
• Okres gwarancji od 37 miesięcy– 20 pkt.
Okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) poprzez wpisanie w pkt. 2 danej części okresu gwarancji.
Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SWZ.
• MAKSYMALNY okres gwarancji - jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 37 miesięcy otrzymuje maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium długość okresu gwarancji.
2.3. W kryterium „Gwarancja na perforację” – 20 pkt.
• Minimalny okres gwarancji ustala się do 48 miesięcy – 0 pkt,
• Okres gwarancji 49 miesięcy i powyżej – 20 pkt.
Okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) poprzez wpisanie w pkt. 4 danej części okresu gwarancji.
Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi do 48 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SWZ.
• MAKSYMALNY okres gwarancji - jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 49 miesięcy otrzymuje maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium długość okresu gwarancji.
2. Całkowita liczba punktów (S), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
S = C + G + Gp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja podstawowa Producenta/Importera
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na perforację
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód osobowy miejski crossover, 5 osobowy, Hybrid (HEV) – 1 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w okresie obowiązywania Umowy może skorzystać z opcji, polegającej na wykupie pojazdu będącego przedmiotem najmu, o ile Umowa w części dotyczącej danego Pojazdu nie zostanie rozwiązana lub wypowiedziana przed upływem Okresu Leasingu oraz pod warunkiem wykonania przez Korzystającego wszelkich zobowiązań finansowych wynikających z Dokumentów Leasingu. Korzystający będzie miał prawo nabycia Pojazdu za cenę sprzedaży odpowiadającą Zakładanej Wartości Końcowej Pojazdu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, to Korzystający złoży Finansującemu w terminie pomiędzy 60 a 14 dniem przed Datą Zakończenia Leasingu pisemne oświadczenie o woli nabycia Pojazdu.Brak złożenia przez Korzystającego oświadczenia o woli nabycia Pojazdu lub brak zapłaty Kaucji Gwarancyjnej na Zabezpieczenie Wykupu Pojazdu w określonych w Umowie terminach, skutkuje wygaśnięciem prawa do nabycia Pojazdu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:
„Cena” („C”) – 60 pkt
„Gwarancja podstawowa Producenta/Importera” (G) – 20 pkt
„Gwarancja na perforację” – („Gp”) – 20 pkt.
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1. Punkty w kryterium „Cena” (C) zostaną przyznane według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena brutto
C = --------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto badanej oferty
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2.2. W kryterium „Gwarancja podstawowa Producenta/Importera” – 20 pkt.
• Minimalny okres gwarancji ustala się do 24 miesięcy – 0 pkt,
• Okres gwarancji od 25 do 36 miesięcy – 10 pkt.
• Okres gwarancji od 37 miesięcy– 20 pkt.
Okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) poprzez wpisanie w pkt. 2 danej części okresu gwarancji.
Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SWZ.
• MAKSYMALNY okres gwarancji - jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 37 miesięcy otrzymuje maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium długość okresu gwarancji.
2.3. W kryterium „Gwarancja na perforację” – 20 pkt.
• Minimalny okres gwarancji ustala się do 48 miesięcy – 0 pkt,
• Okres gwarancji 49 miesięcy i powyżej – 20 pkt.
Okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) poprzez wpisanie w pkt. 4 danej części okresu gwarancji.
Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi do 48 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SWZ.
• MAKSYMALNY okres gwarancji - jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 49 miesięcy otrzymuje maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium długość okresu gwarancji.
2. Całkowita liczba punktów (S), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
S = C + G + Gp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja podstawowa Producenta/Importera
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na perforację
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód terenowy/SUV z napędem 4x4, 5 osobowy, diesel lub benzyna, MT lub automat – 1 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w okresie obowiązywania Umowy może skorzystać z opcji, polegającej na wykupie pojazdu będącego przedmiotem najmu, o ile Umowa w części dotyczącej danego Pojazdu nie zostanie rozwiązana lub wypowiedziana przed upływem Okresu Leasingu oraz pod warunkiem wykonania przez Korzystającego wszelkich zobowiązań finansowych wynikających z Dokumentów Leasingu. Korzystający będzie miał prawo nabycia Pojazdu za cenę sprzedaży odpowiadającą Zakładanej Wartości Końcowej Pojazdu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, to Korzystający złoży Finansującemu w terminie pomiędzy 60 a 14 dniem przed Datą Zakończenia Leasingu pisemne oświadczenie o woli nabycia Pojazdu.Brak złożenia przez Korzystającego oświadczenia o woli nabycia Pojazdu lub brak zapłaty Kaucji Gwarancyjnej na Zabezpieczenie Wykupu Pojazdu w określonych w Umowie terminach, skutkuje wygaśnięciem prawa do nabycia Pojazdu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:
„Cena” („C”) – 60 pkt
„Gwarancja podstawowa Producenta/Importera” (G) – 20 pkt
„Gwarancja na perforację” – („Gp”) – 20 pkt.
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1. Punkty w kryterium „Cena” (C) zostaną przyznane według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena brutto
C = --------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto badanej oferty
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2.2. W kryterium „Gwarancja podstawowa Producenta/Importera” – 20 pkt.
• Minimalny okres gwarancji ustala się do 24 miesięcy – 0 pkt,
• Okres gwarancji od 25 do 36 miesięcy – 10 pkt.
• Okres gwarancji od 37 miesięcy– 20 pkt.
Okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) poprzez wpisanie w pkt. 2 danej części okresu gwarancji.
Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SWZ.
• MAKSYMALNY okres gwarancji - jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 37 miesięcy otrzymuje maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium długość okresu gwarancji.
2.3. W kryterium „Gwarancja na perforację” – 20 pkt.
• Minimalny okres gwarancji ustala się do 48 miesięcy – 0 pkt,
• Okres gwarancji 49 miesięcy i powyżej – 20 pkt.
Okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) poprzez wpisanie w pkt. 4 danej części okresu gwarancji.
Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi do 48 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SWZ.
• MAKSYMALNY okres gwarancji - jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 49 miesięcy otrzymuje maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium długość okresu gwarancji.
2. Całkowita liczba punktów (S), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
S = C + G + Gp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja podstawowa Producenta/Importera
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na perforację
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z istotnymi postanowieniami umownymi stanowiący Załącznikiem nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-30 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć zgodnie z instrukcją „Oferty, wnioski i prace konkursowe” udostępnioną na Platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-28
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:„Cena” („C”) – 60 pkt
„Gwarancja podstawowa Producenta/Importera” (G) – 20 pkt
„Gwarancja na perforację” – („Gp”) – 20 pkt.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyposażenia oświetlenia scenicznego w Artystycznym Domu Animacji Domu Kultury "Włochy" w Warszawie
- Obsługa techniczna, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności instalacji systemów: sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, oddymiania, sterowania klap oddymiania ................
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Wola m.st. Warszawy
- Postępowanie na dostawę pojazdu elektrycznego typu minibus (min 8 osób)
- Świadczenie usług medycznych w zakresie elektroradiologii w ramach Pracowni Echokardiografii.
- Usługę kompleksowej obsługi prawnej (doradztwa prawnego) w procesie sprzedaży przez Zamawiającego, należących do niego udziałów w kapitale zakładowym spółki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego wyprodukowanego w 2025 r. samochodu osobowego typu VAN na potrzeby Wrocławskiego Centrum Integracji
- Dostawa samochodu osobowego dla Sądu Okręgowego w Olsztynie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Zakup i dostawa samochodów.
- Postępowanie na dostawę pojazdu elektrycznego typu minibus (min 8 osób)
- Dostawa samochodu ciężarowego - wywrotki na potrzeby Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





