eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceDostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z montażem barier stalowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z montażem barier stalowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276289653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 17

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 234 31 62

1.5.8.) Numer faksu: 32 234 06 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpgliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpgliwice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z montażem barier stalowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65c43f3a-546a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002502/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z montażem barier stalowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409617/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/DI/3421/16/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 243751,15 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 229117,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Część I – Dostawa znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na potrzeby ZDP w Gliwicach, obejmująca:
a) dostarczenie Zamawiającemu znaków drogowych pionowych i elementów oznakowania pionowego takich jak:
- tarcze znaków z grupy A, B, C, D, E wraz z niezbędną do montażu ilością uchwytów
- tarcze znaków uzupełniających (tablice)
- tarcze znaków przed przejazdami kolejowymi grupa G
- tabliczki do znaków drogowych
- słupki do znaków
- uchwyty do znaków
- naklejki do wyklejania znaków
b) dostarczenie Zamawiającemu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego takich jak:
- słupki prowadzące
- tablice prowadzące pojedyncze
- tablice prowadzące dwustronne
- balustrady dla pieszych
- ogrodzenie segmentowe – przęsła, słupki
- lustra drogowe
- pachołki drogowe.

1) Ilości i szczegółowy asortyment znaków, elementów oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zawiera FORMULARZ CENOWY stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ,
2) Dostawę należy zrealizować zgodnie z warunkami określonymi
w SZCZEGÓŁOWYCH SPECYFIKACJACH TECHNICZYCH - ZAŁĄCZNIK NR 3A do SWZ,
3) Folie odblaskowe stosowane na licach znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego powinny posiadać znak CE wydany przez uprawnioną jednostkę oraz odpowiednią deklarację zgodności wystawioną przez producenta. Słupki, blachy i inne elementy konstrukcyjne powinny mieć deklarację zgodności z odpowiednimi normami.
4) Producent znaków drogowych pionowych ma obowiązek i prawo umieścić na swoim produkcie tylko jedną informację zawierającą:
- numer i datę normy tj. PN-EN 12899-1:2010
- typ folii,
- dwie ostatnie cyfry roku produkcji,
- nazwę, znak handlowy i inne oznaczenia identyfikujące producenta lub dostawcę jeśli nie jest producentem,
- numer krajowej deklaracji,
- nazwę jednostki certyfikującej jeżeli taka jednostka uczestniczyła w ocenie i weryfikacji stałości i właściwości .użytkowych wyrobu
Informacja ma być zawarta wyłącznie na tylnej powierzchni, tak aby była jak najmniej widoczna dla jadących kierowców, o kolorystyce zbliżonej do szarego tła znaku lub urządzenia i ma być wykonana w sposób gwarantujący trwałe związanie ze znakiem lub urządzeniem oraz mieć możliwość ich odczytania przez okres nie krótszy niż okres gwarancji na znak czy urządzenie, np. w postaci wybicia, wytłoczenia, wytrawienia ew. nadruku, malowania czy ewentualnie naklejki lub etykiety wykonanej z folii nie odblaskowej, o powierzchni nie większej niż 30 cm.
5) Wymagany okres gwarancji na dostarczony asortyment wynosi 5 lat.
6) Wykonawca dostarczy jednorazowo cały asortyment na adres Obwodu Drogowego w Pyskowicach, ul. Toszecka 52, w dni robocze (pon.-pt. za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 13.00, piątek w godzinach od 8.00 do 11.00. UWAGA! termin dostawy należy zgłosić z 2 dniowym wyprzedzeniem Panu Tomaszowi Jaworek tel.: 605 787 341. Dostawa zostanie zrealizowana przez Wykonawcę własnym transportem na jego ryzyko i koszt w opakowaniu Wykonawcy. Dostawa obejmuje rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34992200-9 - Znaki drogowe

34928300-1 - Bariery ochronne

4.5.5.) Wartość części: 45105,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2 Część II – Dostawa elementów barier stalowych drogowych U-14a na potrzeby ZDP w Gliwicach, obejmująca:
a) dostarczenie Zamawiającemu elementów barier stalowych drogowych U-14a takich jak:
- prowadnice bariery drogowej U-14a o parametrach
• poziom powstrzymywania N2
• klasa poziomu szerokości pracującej W3
• intensywności zderzenia A
- prowadnice bariery drogowej U-14a
• poziom powstrzymywania H2
• klasa poziomu szerokości pracującej W1
• intensywności zderzenia B
- śruby, wsporniki łączniki, elementy odblaskowe, pochwyty, uchwyty, podkładki.
1) Ilości i szczegółowy asortyment elementów barier zawiera FORMULARZ CENOWY stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1b do SWZ.
2) Wymagany okres gwarancji na dostarczony asortyment wynosi 5 lat.
3) Wykonawca dostarczy jednorazowo cały asortyment na adres Obwodu Drogowego w Pyskowicach, ul. Toszecka 52, w dni robocze (pon.-pt. za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 13.00, piątek w godzinach od 8.00 do 11.00. UWAGA! termin dostawy należy zgłosić z 2 dniowym wyprzedzeniem Panu Tomaszowi Jaworek tel.: 605 787 341. Dostawa zostanie zrealizowana przez Wykonawcę własnym transportem na jego ryzyko i koszt w opakowaniu Wykonawcy. Dostawa obejmuje rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

34928120-5 - Elementy barier

4.5.5.) Wartość części: 42612,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.3 Część III – Dostawa i montaż barier stalowych przy drodze powiatowej Nr 2918S i Nr 2939S
a) droga powiatowa Nr 2918S Rudziniec - Rudno
- bariera stalowa U-14a o parametrach:
• poziom powstrzymywania N2
• klasa poziomu szerokości pracującej W3
b) droga powiatowa Nr 2939S Chechło – Widów
- bariera stalowa U-14a o parametrach:
• poziom powstrzymywania H2
• klasa poziomu szerokości pracującej W2
- barieroporęcz mostowa o parametrach:
• poziom powstrzymywania N1,
• klasa poziomu szerokości pracującej W1.
1) Dostarczyć należy bariery stalowe o intensywności zderzenia A.
2) Wykonawca dostarczy bariery stalowe na miejsce montażu
3) Ilości i wymagania dotyczące wykonania prac montażu określone zostały
w FORMULARZU CENOWYM stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1c do SWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – ZAŁĄCZNIK NR 3B do SWZ.
4) Miejsce montażu barier zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3C do SWZ – wyciąg z Projektu Stałej Organizacji Ruchu.
5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych prac montażu barier
6) Oznakowanie prac w czasie ich prowadzenia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie.
7) Wymagany okres gwarancji na wykonane prace i zabudowany asortyment
wynosi 3 lata.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

4.5.5.) Wartość części: 141400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47373,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61493,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47373,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erplast Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542928526

7.3.3) Ulica: Witebska 27

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-788

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47373,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47405,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47405,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47405,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB INFRA Mariusz Życiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342355264

7.3.3) Ulica: Tartaczna 20

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47405,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, że kwota którą przewiduje przeznaczyć na sfinansowanie Części III zadania to 156 000,00 zł brutto. W wyznaczonym na dzień 3 listopada 2022 r. terminie składania ofert wpłynęły dwie oferty.
Wykonawca TB INFRA Mariusz Życiński ul. Tartaczna 20, 40-749 Katowice, oferta nr 1, zaoferował wykonanie zadania za kwotę brutto 263 133,90 zł. Wykonawca Przedsiębiorstwo Działalności Gospodarczej SERVITRANS spółka z o.o. ul. Kasprzaka 70/11, 41-303 Dąbrowa Górnicza, oferta nr 2, zaoferował wykonanie zadania za kwotę 283 261,62 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Z uwagi na to, że kwota oferty z najniższą zaoferowaną ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający dysponuje na sfinansowanie zamówienia postępowanie - Część III – Dostawa i montaż barier stalowych przy drodze powiatowej Nr 2918S i Nr 2939S - zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263133,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283261,62 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.