Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00333314/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
- 2025/BZP 00346254/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-25
- 2025/BZP 00358295/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-01
- 2025/BZP 00362597/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łyszkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148325
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gminna 11
1.5.2.) Miejscowość: Łyszkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-420
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lyszkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lyszkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a642523-39ac-4a06-b3ff-41d268975cce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a642523-39ac-4a06-b3ff-41d268975cce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020636/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - realizacja projektu „Cyberbezpieczny samorząd”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333314
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RS. 271.1.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System bezpieczeństwa sieciowego i zarządzania infrastrukturą (Firewall + Switch + NAC + Usługi)+ Sieć bezprzewodowa (WiFi) -Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej wramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd", tj.
a) dostawa urządzeń
b) dostawa oprogramowania:
c) instalacja, wdrożenie i konfiguracja dostarczonych urządzeń i oprogramowania,
d) przeprowadzenie szkolenia (instruktaż).
2. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, kompletne, dostarczone w opakowaniu oryginalnym (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez
producenta). Urządzenia muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawne technicznie oraz muszą
pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego.
3. Dostarczone oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nieaktywowane wcześniej na innym urządzeniu, dostarczone
w najnowszej stabilnej wersji pochodzącej z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oprogramowania nieobciążone
prawami na rzecz osób trzecich. Dostarczone oprogramowanie i wszelkie jego nośniki (o ile występują) musi być wolne od
wad fizycznych i prawnych.
4. Dostarczone urządzenia i oprogramowanie muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać
wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej
dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług
dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, wdrożenie i konfiguracja,
uruchomienie, montaż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 182439,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwery, wirtualizacja i środowisko systemowe. a) dostawa urządzeńb) dostawa oprogramowania:
c) instalacja, wdrożenie i konfiguracja dostarczonych urządzeń i oprogramowania,
d) przeprowadzenie szkolenia (instruktaż).
2. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, kompletne, dostarczone w opakowaniu oryginalnym (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez
producenta). Urządzenia muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawne technicznie oraz muszą
pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego.
3. Dostarczone oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nieaktywowane wcześniej na innym urządzeniu, dostarczone
w najnowszej stabilnej wersji pochodzącej z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oprogramowania nieobciążone
prawami na rzecz osób trzecich. Dostarczone oprogramowanie i wszelkie jego nośniki (o ile występują) musi być wolne od
wad fizycznych i prawnych.
4. Dostarczone urządzenia i oprogramowanie muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać
wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej
dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług
dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, wdrożenie i konfiguracja,
uruchomienie, montaż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zasilanie awaryjne i agregat prądotwórczy. rzedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej wramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd", tj.
a) dostawa urządzeń
b) dostawa oprogramowania:
c) instalacja, wdrożenie i konfiguracja dostarczonych urządzeń i oprogramowania,
d) przeprowadzenie szkolenia (instruktaż).
2. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, kompletne, dostarczone w opakowaniu oryginalnym (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez
producenta). Urządzenia muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawne technicznie oraz muszą
pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego.
3. Dostarczone oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nieaktywowane wcześniej na innym urządzeniu, dostarczone
w najnowszej stabilnej wersji pochodzącej z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oprogramowania nieobciążone
prawami na rzecz osób trzecich. Dostarczone oprogramowanie i wszelkie jego nośniki (o ile występują) musi być wolne od
wad fizycznych i prawnych.
4. Dostarczone urządzenia i oprogramowanie muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać
wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej
dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług
dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, wdrożenie i konfiguracja,
uruchomienie, montaż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 57600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234204,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234204,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSYS MAREK GRĘTKIEWICZ, JACEK GRĘTKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310005372
7.3.3) Ulica: JANA KILIŃSKIEGO
7.3.4) Miejscowość: PABIANICE
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSYS MAREK GRĘTKIEWICZ, JACEK GRĘTKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KONSYS MAREK GRĘTKIEWICZ, JACEK GRĘTKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234204,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173184,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201785,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173184 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMART TECHNOLOGY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292704207
7.3.3) Ulica: STANISŁAWA DUBOIS
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 93-465
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173184,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1ustawy pzp postępowanie unieważniono.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - agregaty prądotwórcze
- Zakup sprzętu dla ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa agregatów prądotwórczych zadanie realizowane w ramach: Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (OLiOC)
- Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem
- II/2/1 - Zakup mobilnych agregatów prądotwórczych dla zapewnienia autonomii energetycznej infrastruktury krytycznej i obiektów użyteczności publicznej Gminy Zbąszyń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





