eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁyszkowiceDostawa urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łyszkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148325

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gminna 11

1.5.2.) Miejscowość: Łyszkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-420

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lyszkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lyszkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a642523-39ac-4a06-b3ff-41d268975cce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a642523-39ac-4a06-b3ff-41d268975cce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020636/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - realizacja projektu „Cyberbezpieczny samorząd”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RS. 271.1.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

System bezpieczeństwa sieciowego i zarządzania infrastrukturą (Firewall + Switch + NAC + Usługi)+ Sieć bezprzewodowa (WiFi) -Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej w
ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd", tj.
a) dostawa urządzeń
b) dostawa oprogramowania:
c) instalacja, wdrożenie i konfiguracja dostarczonych urządzeń i oprogramowania,
d) przeprowadzenie szkolenia (instruktaż).
2. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, kompletne, dostarczone w opakowaniu oryginalnym (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez
producenta). Urządzenia muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawne technicznie oraz muszą
pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego.
3. Dostarczone oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nieaktywowane wcześniej na innym urządzeniu, dostarczone
w najnowszej stabilnej wersji pochodzącej z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oprogramowania nieobciążone
prawami na rzecz osób trzecich. Dostarczone oprogramowanie i wszelkie jego nośniki (o ile występują) musi być wolne od
wad fizycznych i prawnych.
4. Dostarczone urządzenia i oprogramowanie muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać
wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej
dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług
dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, wdrożenie i konfiguracja,
uruchomienie, montaż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 182439,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwery, wirtualizacja i środowisko systemowe. a) dostawa urządzeń
b) dostawa oprogramowania:
c) instalacja, wdrożenie i konfiguracja dostarczonych urządzeń i oprogramowania,
d) przeprowadzenie szkolenia (instruktaż).
2. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, kompletne, dostarczone w opakowaniu oryginalnym (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez
producenta). Urządzenia muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawne technicznie oraz muszą
pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego.
3. Dostarczone oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nieaktywowane wcześniej na innym urządzeniu, dostarczone
w najnowszej stabilnej wersji pochodzącej z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oprogramowania nieobciążone
prawami na rzecz osób trzecich. Dostarczone oprogramowanie i wszelkie jego nośniki (o ile występują) musi być wolne od
wad fizycznych i prawnych.
4. Dostarczone urządzenia i oprogramowanie muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać
wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej
dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług
dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, wdrożenie i konfiguracja,
uruchomienie, montaż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zasilanie awaryjne i agregat prądotwórczy. rzedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej w
ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd", tj.
a) dostawa urządzeń
b) dostawa oprogramowania:
c) instalacja, wdrożenie i konfiguracja dostarczonych urządzeń i oprogramowania,
d) przeprowadzenie szkolenia (instruktaż).
2. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, kompletne, dostarczone w opakowaniu oryginalnym (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez
producenta). Urządzenia muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawne technicznie oraz muszą
pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego.
3. Dostarczone oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nieaktywowane wcześniej na innym urządzeniu, dostarczone
w najnowszej stabilnej wersji pochodzącej z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oprogramowania nieobciążone
prawami na rzecz osób trzecich. Dostarczone oprogramowanie i wszelkie jego nośniki (o ile występują) musi być wolne od
wad fizycznych i prawnych.
4. Dostarczone urządzenia i oprogramowanie muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać
wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej
dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług
dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, wdrożenie i konfiguracja,
uruchomienie, montaż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 57600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234204,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234204,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSYS MAREK GRĘTKIEWICZ, JACEK GRĘTKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310005372

7.3.3) Ulica: JANA KILIŃSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: PABIANICE

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234204,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173184,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201785,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173184 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMART TECHNOLOGY SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292704207

7.3.3) Ulica: STANISŁAWA DUBOIS

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 93-465

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173184,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1ustawy pzp postępowanie unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.