Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00431959/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie płyty i uruchomienie lodowiska, świadczenie usług prowadzenia i kompleksowej obsługi, konserwacja i utrzymanie lodowiska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ożarowie Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140382585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2A
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 48 22 721 03 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plywalnia@ozarow.maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gosir.ozarow-mazowiecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46952a67-c0c0-4b65-97f0-e8b8eafab6b11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie płyty i uruchomienie lodowiska, świadczenie usług prowadzenia i kompleksowej obsługi, konserwacja i utrzymanie lodowiska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46952a67-c0c0-4b65-97f0-e8b8eafab6b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068845/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie płyty i uruchomienie lodowiska, świadczenie usług prowadzenia i kompleksowej obsługi, konserwacja i utrzymanie lodowiska z kompleksem obiektów towarzyszących w Ożarowie Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431959
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOSiR.02.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie płyty i uruchomienie lodowiska, świadczenie usług prowadzenia i kompleksowej obsługi, konserwacja i utrzymanie lodowiska o wymiarach 20 m x 28 m z kompleksem obiektów towarzyszących położonego w Ożarowie Mazowieckim przy ulicy Szkolnej 2
4.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie zapisane w budżecie Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji zwanego dalej GOSiR na 2025 r.
CPV:
77320000-9 - usługi utrzymania terenów sportowych
4.3 Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ.
4.4 Wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego.
4.5.1 Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277 ze zm.).
4.5.2 Sposób weryfikacji zatrudnienia, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały wskazane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ.
4.6 Informacje dotyczące zastosowania wyrobów, materiałów i technologii równoważnych.
4.6.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający odnosi się do norm, europejskich ocen
technicznych, specyfikacji technicznych oraz innych systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, to jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania
równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy - lub „równoważne”.
Wymienione w jakiejkolwiek części dokumentacji (załącznik Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
SWZ): nazwy własne, marki wyrobów, materiałów, technologii nie są obligatoryjne dla wykonawców.
Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów, materiałów, technologii pod warunkiem zapewnienia
parametrów technicznych co najmniej identycznych z parametrami określonymi w dokumentacji zamówienia.
Jeżeli dokumentacja stanowiąca zał. Nr 1 do SWZ wskazywałyby w odniesieniu do niektórych
materiałów, wyrobów i technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego
procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, w tym
w szczególności podane zostały - nazwa własna materiału, wyrobu czy technologii, numer katalogowy lub
producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe, określające standardy, wygląd oraz
wymagania techniczne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych
producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać
materiały, urządzenia i technologie, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią
wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, nie mają na celu uprzywilejowania lub
wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Tak zastosowane zapisy są tylko w sytuacjach,
gdy zamawiający nie był w stanie opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych
określeń - w tych wypadkach należy zawsze przyjąć sformułowanie - " lub równoważny"
Zastosowane przez Wykonawcę materiały, wyroby i rozwiązania równoważne, muszą być co najmniej:
- o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki (wyroby),
- o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej,
- kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą,
- spełniać: te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p. poż,
- posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty i aprobaty
techniczne).
Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że proponowany materiał, wyrób, technologia lub
rozwiązanie jest równoważne, przedstawiając np. wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc.
potwierdzające równoważność
4.7 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
tzn. polegających na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe
Wartość usług, o których mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego
Warunki na jakich zostaną udzielone powyższe usługi – będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
4.8 Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
4.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
4.10 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.11 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.12 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, mających status zakładów pracy chronionej, spółdzielni socjalnych oraz innych Wykonawców, których głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych,
4.13 Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185976,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185976,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piruet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367618980
7.3.3) Ulica: Lanciego 10b/12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-792
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Piruet S.C. Obsługa kasowa obiektu sportowego
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185976,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia 06.11.2025 r. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania demontażu i zabezpieczenia nawierzchni bezpiecznej toru wrotkarskiego wymiarach 28 m na 20 m.
b) wykonania rozłożenia band lodowiska o długości około 96 mb w tym (1 brama o szerokości ok. 3,3 m oraz dwie bramki
wejściowe o szerokości ok. 0,8 m) i wysokości 1,2 m na tafli o wymiarach 32 m x 22 m.
2) od dnia 05.12.2025 r. do dnia 15.03.2026 r. lodowisko musi być czynne dla użytkowników
3) w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia 15.03.2026 r. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania demontażu i zabezpieczenia band lodowiska o długości około 96 mb w tym (1 brama o szerokości ok. 3,3 m
oraz dwie bramki wejściowe o szerokości ok 0,8 m) i wysokości 1,2 m.
b) wykonania rozłożenia nawierzchni bezpiecznej toru wrotkarskiego wymiarach 28 m na 20 m na tafli o wymiarach 32 m x
22 m.
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Świadczenie usług ochrony mienia budynków należących do Gminy Ożarów Mazowiecki
- Zakup wyposażenia i sprzętu niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Ożarów Mazowiecki w podziale na cztery części
- Remonty cząstkowe, utwardzenie nawierzchni dróg gminnych tłuczniem kamiennym na terenie gminy Ożarów Mazowiecki
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO GMINNEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ( GOSiR ) W OŻAROWIE MAZOWIECKIM NA ROK 2026 CZ. A i CZ. B
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2026 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego nr 3 w Ożarowie Mazowieckim w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





