Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00343677/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT ISTNIEJĄCYCH NAWIERZCHNI DRÓG WEWNĘTRZNYCH WRAZ Z BUDOWĄ MIEJSC POSTOJOWYCH – DPS UGORY [POZNAŃ]
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a993dcd-cb9d-4152-b32a-6304a9226a521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT ISTNIEJĄCYCH NAWIERZCHNI DRÓG WEWNĘTRZNYCH WRAZ Z BUDOWĄ MIEJSC POSTOJOWYCH – DPS UGORY [POZNAŃ]2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a993dcd-cb9d-4152-b32a-6304a9226a52
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118918/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.48 Dom Pomocy Społecznej przy ul. Ugory - modernizacja instalacji wew. w budynku B1 - remont nawierzchni dróg wewnętrznych wraz z budową miejsc postojowych. ROBOTY BUDOWLANE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00343677
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/07/25/ZP42/2022-330
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 436767,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni parkingów oraz chodników na terenie Domu Pomocy Społecznej Ugory w Poznaniu oraz usług związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi w ramach Zadania inwestycyjnego pn. „Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory - modernizacja””.
W ramach realizacji przedmiotowego zadania przewiduje się w szczególności:
• rozbiórkę istniejących nawierzchni z masy bitumicznej, betonu, płyt drogowych, płyt chodnikowych, trylinki i kruszywa łamanego,
• wykonanie nowych nawierzchni z pełnej betonowej kostki brukowej typu „BEHATON” koloru szarego o grubości 8cm na podsypce piaskowej oraz nowych nawierzchni parkingów z pełnej betonowej kostki brukowej typu „BEHATON” koloru grafitowego o grubości 8cm na podsypce piaskowej,
• humusowanie
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
oraz wykonanie usług związanych z wykonywanymi robotami, a w szczególności:
• wykonanie, utrzymanie w czasie realizacji robót i demontaż po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania i zabezpieczenia placu budowy oraz czasowej organizacji ruchu,
• urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej,
• uporządkowanie i odtworzenie terenu naruszonego w trakcie prowadzonych robót,
Podstawą oceny jakości i odbioru wykonanych prac budowlanych oraz opracowania przez Wykonawcę programu zapewnienia jakości jest Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie usług związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi oraz realizacją usług/dostaw związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi.
Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SWZ (dokumentacja techniczna, stwiorb, przedmiary robót).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436767,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559828,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436767,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH BUD-BRUK Ryszard Mielcarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630465139
7.3.3) Ulica: ul. Wybickiego 7
7.3.4) Miejscowość: Czempiń
7.3.5) Kod pocztowy: 64-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty elektryczne (zasilanie szlabanu)
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYSZARD MIELCAREK P.U.H. "BUD-BRUK"
jakie przetargi wygrała firma
RYSZARD MIELCAREK P.U.H. "BUD-BRUK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436767,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi prowadzenia badań oraz analiz środowiskowych służących do realizacji zadań badawczych
- Zakup, dostawa i instalacja systemu kontroli jakości radiofarmaceutyków znakowanych izotopem 13N dla Zakładu Medycyny Nuklearnej WCO
- Zakup i dostawa różnych worków na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa przedłużenia (BREP) na posiadane i wykorzystywane przez PP licencje Microsoft Dynamics AX 2009 na okres 31-12-2025 do 30-12-2026 dla 126 użytkowników jednoczesnych.
- AD/ZP/143/25 "Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Politechniki Poznańskiej na okres 12 miesięcy."
- Modernizacja zasilania elektrycznego na terenie Instalacji przy ul. Meteorytowej 1 w Suchym Lesie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowę parkingu przy PKP w Bożej Woli. Realizacja zadania w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont laboratorium nr 1 (pom. 26) , laboratorium nr 2 (pom. 02) oraz sali nr 08 w budynku przy ul. Prof. Teodora Spiczakowa 6 w Krakowie - Rybacka Stacja Doświadczalna w Mydlnikach (...)
- Remont drogi gminnej w miejscowości Kobiela nr 357087T, odcinek od km 0+000 do km 0+944, dł. 944mb.
- Budowa placu zabaw w Malechowie
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków z terenu Gminy Turek"
- Ochrona dziedzictwa kulturowego na obszarze MOF
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.