Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00428143/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania nasadzeń rekompensacyjnych drzew- sprawa 84/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania nasadzeń rekompensacyjnych drzew- sprawa 84/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a9305b-62b5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428143
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 84/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28566,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania nasadzeń rekompensacyjnych drzew na terenie kompleksu wojskowego w Grudziądzu przy ul. Hallera 62 i ul. Al. 23 Stycznia w Grudziądzu, zgodnie
z wymaganiami określonymi niniejszą dokumentacją oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem wykonywania usługi na warunkach określonych przez Zamawiającego
Zakres wykonania usługi obejmuje:
- Grudziądz, ul. Hallera 62: nasadzenia rekompensacyjne 23 drzew z gatunku lipa drobnolistna, wysokość drzew >200 – 250 cm, obwód pnia 9–10 cm wraz z opalikowaniem (3 paliki drewniane
o średnicy 6 cm i długości ok. 250 cm)
Zamawiający wskaże dokładne miejsce nasadzenia w terminie 2-dni od daty zawarcia umowy.
- Grudziądz, ul. Al. 23 Stycznia : nasadzenia rekompensacyjne 1 szt. drzewa z gatunku grab pospolity „Fastigiata”, wysokość drzewa >200 – 250 cm, obwód pnia 9 – 10 cm wraz z opalikowaniem (3 paliki drewniane o średnicy 6 cm i długości ok. 250 cm)
Zamawiający wskaże dokładne miejsce nasadzenia w terminie 2-dni od daty zawarcia umowy.
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 r.) oraz zgodnie z załącznikiem nr II do dyrektywy 2014/24/UE:
Kod CPV - 77211600-8
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następującego zakresu prac:
1) zakupu sadzonek – materiał w pojemnikach lub kopany z gruntu w balocie,
2) przygotowania podłoża – oczyszczenie terenu z chwastów i innych zanieczyszczeń,
3) wykopania odpowiednich dołów pod każde drzewo,
4) umieszczenia drzew we właściwej pozycji oraz na odpowiedniej głębokości
5) wykonania systemu napowietrzająco-nawadniającego z rur perforowanych wokół bryły korzeniowej każdego z drzew, długość rury min. 2 m i średnicy min. 50 mm, rura perforowana ma być wyprowadzona nad poziom gruntu,
6) wypełnienia dołów materiałem rodzimym wymieszanym z żyzną ziemią ogrodniczą wraz z hydrożelem,
7) ubicie nowej warstwy ziemi,
8) ustabilizowania drzewa za pomocą 3 palików (6 cm średnicy i 250 cm długości ) z 3 poprzeczkami
u góry, jako wiązania należy wykorzystywać szerokie taśmy np. taśmy z tworzyw sztucznych i mocować je na ok 2/3 wysokości pnia w taki sposób aby nie uszkadzały kory drzewa,
9) zabezpieczenia pnia drzewa osłonką z mocnego tworzywa sztucznego o wysokości min. 20 cm zabezpieczającą przed uszkodzeniami mechanicznymi np. podczas koszenia,
10) wykonania i uformowania misy o średnicy większej niż sam dół sadzeniowy wokół drzewka i wypełnienia jej korą średnio mieloną drzew iglastych, warstwa kory – min. 5-7 cm,
11) obfite podlanie roślin po ich posadzeniu min. 30 litrów wody na 1 sztukę drzewa (wodę do podlewania zapewnia Wykonawca),
12) uprzątnięcia terenu po wykonanych pracach.
Wykonawca winien dysponować w okresie realizacji zamówienia publicznego co najmniej 2-osobami dokonującymi nasadzeń drzew.
13) Wymagania jakościowe sadzonek drzew:
- materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej oraz wyrównany pod względem wielkości,
- pokrój typowy dla gatunku lub odmiany, prawidłowo uformowany,
- bryła korzeniowa proporcjonalnie uformowana w stosunku do części nadziemnej, zwarta, nieprzesuszona i prawidłowo zapakowana ( balot), bądź korzenie wykształcone proporcjonalnie do pojemników,
- brak uszkodzeń mechanicznych i oznak chorobowych części nadziemnych i podziemnych.
W dniu dostarczenia sadzonek, przedstawiciele Zamawiającego po uprzednim zawiadomieniu (tel. lub e-mail) przez Wykonawcę:
a) dokonają protokolarnej oceny dostarczonych sadzonek w stosunku do wymagań określonych
w warunkach zamówienia (Rozdział 2 ust. 3 pkt. 13), 14) SWZ) - z czynności odbioru sadzonek zostanie sporządzony przez Zamawiającego protokół odbioru;
b) w przypadku niezgodności w stosunku do wymagań czy wadliwości sadzonek, Zamawiający zastrzega, iż odmówi przyjęcia wadliwych sadzonek a Wykonawca jest zobowiązany w miejsce wadliwych dostarczyć nowych sadzonek - wymiana sadzonek z wadami nie wstrzymuje ani nie wydłuża terminu realizacji umowy;
c) protokół odbioru sadzonek bez zastrzeżeń jest podstawą do przystąpienia przez Wykonawcę do nasadzeń w wyznaczonych szczegółowo miejscach.
Istotą jest pozyskanie sadzonek o takiej jakości by utrzymały swą żywotność co najmniej
w okresie 36-miesięcy od dnia nasadzenia.
Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji na żywotność nasadzonych drzew. W przypadku utraty żywotności, o której mowa Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnej wymiany nasadzeń w ramach uprawnień wynikających z gwarancji.
Przedstawiciel Zamawiającego będzie dokonywał sprawdzenia stanu żywotności.
W przypadku stwierdzenia braku żywotności, obumarcia sadzonek, drzew, Zamawiający poinformuje o powyższym Wykonawcę, który zobowiązany będzie do dokonania nowego nasadzenia. Bieg terminów żywotności oraz okresu adaptacyjnego biegnie od nowa.
14) Wady niedopuszczalne:
- drzewa o źle wykształconej koronie, zbyt wyrośnięte, zbyt wyciągnięte w górę w stosunku do prawidłowego pokroju charakterystycznego dla danej odmiany,
- jednostronne ułożenie pędów korony drzew, uszkodzenia części nadziemnej i korzeni,
- ślady żerowania szkodników,
- oznaki chorobowe,
- martwice i pęknięcia kory,
- uszkodzenie lub przesuszenie korzeni,
15) Transport drzew:
- Wykonawca ponosi koszty transportu i rozładunku drzew na terenie lokalizacji nasadzeń,
- Wykonawca zabezpieczy drzewa w czasie transportu przed uszkodzeniami mechanicznymi i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
- w przypadku uszkodzenia drzew w czasie transportu i rozładunku, Wykonawca dostarczy niezwłocznie nowy materiał w terminie ustalonym z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33177,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33177,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33177,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HARPAGAN Marcin Koprowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6721959523
7.3.4) Miejscowość: Żytelkowo 35
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33177,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) Grudziądz, ul. Hallera 62: nasadzenia rekompensacyjne 23 drzew z gatunku Lipa drobnolistna - 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
b) Grudziądz, ul. Al. 23 Stycznia : nasadzenie rekompensacyjne 1 szt. drzewa z gatunku Grab pospolity „Fastigiata”- w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Bezgotówkowe, sukcesywne dostawy paliw płynnych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o.
- Budowa infrastruktury podnoszącej ciśnienie wody w miejscowości Biały Bór
- Remont odcinków dróg powiatowych nr 1404C Słup - Linowo i 1410C Świecie nad Osą - Kitnówko metodą nakładki asfaltowej
- Demontaż i utylizacja istniejących oraz dostawa, montaż, uruchomienie oraz wpięcie w instalacje Zamawiającego nowego układu pomp próżni medycznej
- Remont dachów w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie- sprawa nr 56/2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy budynków II i III przy kompleksie Willi Victoriusa w ramach (...) "Adaptacja Willi Victoriusa przy ul. Armii Krajowej21-25 w Grudziądzu na potrzeby (...)"
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zadrzewienia przy drogach lokalnych na terenie Gminy Choceń"
- "Przywróćmy naturę - Zakątek Nurogęsi i edukacji przyrodniczej",
- Wykonanie nasadzeń roślinności wysokiej i niskiej wzdłuż pasów drogowych dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego oraz ich pielęgnacja.
- Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Krupskim Młynie
- Świadczenie usług ogrodniczych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zabiegi pielęgnacyjne na terenach zieleni miasta Suwałki w 2025 - 2026 roku
więcej: Sadzenie drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.