Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00333101/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli w ramach projektu „Centrum logistyki i spedycji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365274690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 115
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-542
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cez.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55f1527a-a338-410a-8bde-22ac3b1851891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli w ramach projektu „Centrum logistyki i spedycji”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55f1527a-a338-410a-8bde-22ac3b185189
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094036/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa mebli w ramach projektu Centrum logistyki i spedycji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Centrum logistyki i multimediów” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/CLIS/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37235,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ławka dla uczniów 15 sztuk
2 Krzesła ergonomiczne dla uczniów 15 sztuk
3 Biurko dla nauczyciela z kontenerkiem i dostawką 1 sztuka
4 Fotel dla nauczyciela 1 sztuka
5 Regał zamykany przeszklony - rodzaj 1 1 sztuka
6 Regał zamykany przeszklony - rodzaj 2 1 sztuka
7 Ławka dla uczniów 15 sztuk
8 Krzesła ergonomiczne dla uczniów 15 sztuk
9 Biurko dla nauczyciela z kontenerkiem i dostawką 1 sztuka
10 Fotel dla nauczyciela 1 sztuka
11 Regał zamykany przeszklony - rodzaj 1 1 sztuka
12 Regał zamykany przeszklony - rodzaj 2 1 sztuka
13 Fotel typu uszak 2 sztuki
14 Pufa sako 10 sztuk
15 Regał półotwarty 1 sztuka
16 Regał zamykany przeszklony - rodzaj 2 1 sztuka
17 Krzesło podwyższone do stanowiska wystawienniczego 2 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39131000-9 - Regały biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40319,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244954,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42152,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drzewiarz- Bis Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660270038
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42152,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 143/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Adaptacja pracowni w ZSPM w Łodzi w ramach projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "Stopklatka".
- Zakup serwera z systemem operacyjnym i licencjami dostępowymi.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi i członków ich rodzin
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 2921E w m. Janówka, gm. Andrespol
- Wykonywanie usługi ochrony obiektu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi mieszczącego się w Łodzi przy ul. Kilińskiego 102/102a, wraz z przyległym terenem
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli biurowych do wyremontowanego budynku administracyjna-socjalnego CAG w Kielnikach-Przymiłowicach
- Dostawa foteli obrotowych dla Sądu Okręgowego w Opolu
- Dostawa mebli biurowych, krzeseł, foteli, wyposażenia pokoi internatowych oraz gabinetu lekarskiego
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu I
- Dostawa wyposażenia meblowego dla zaplecza szatniowo-sanitarnego OSIR w Zamościu
- Dostawa mebli na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 3 części.
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





