Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490375/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu wraz z montażem klimatyzacji w Miejskim Domu Kultury w Słupcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury w Słupcy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310501529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 5
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@mdkslupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkslupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94e93e49-291b-4401-a03e-f7b8b8a153ce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu wraz z montażem klimatyzacji w Miejskim Domu Kultury w Słupcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94e93e49-291b-4401-a03e-f7b8b8a153ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00337609/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dachu wraz z montażem klimatyzacji w Miejskim Domu Kultury w Słupcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fbd47758-e6f3-4939-932d-effa17a7e2bf
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MDK.261.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 473971,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont dachu wraz z montażem klimatyzacji w Miejskim Domu kultury w Słupcy”.3. Zamówienie obejmuje swoim zakresem:
Remont dachu dotyczy części nad pomieszczeniami socjalnymi. Dach pokryty blachą trapezową i blachą miedzianą (zadaszenie łukowe nad wejściem głównym).
Dach o powierzchni 168,30m2
w tym: z blachy trapezowej - 151,93m
z blachy miedzianej - 16,37m2
Zakres zadania:
1). Roboty rozbiórkowe
- rozbiórka pokrycia dachowego z blachy trapezowej;
- rozbiórka pokrycia dachowego z blachy miedzianej (zadaszenie łukowe nad wejściem głównym);
- rozbiórka obróbek blacharskich na ogniomurkach, kominach wentylacyjnych;
- rozbiórka orynnowania na całej powierzchni dachu (dotyczy to również dachu nie objętego remontem)
- demontaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrznymi przewodami wentylacyjnymi;
- rozbiórka konstrukcji wsporczej pod pokrycie dachowe z kształtowników stalowych;
2). Roboty pokrywcze/ montażowe
- pokrycie istniejącego stropu papą podkładową;
- docieplenie stropu styropianem średnio 45cm wraz z wyprofilowaniem spadu, styropian laminowany;
- pokrycie papą podkładową termozgrzewalną;
- pokrycie papą nawierzchniową termozgrzewalną;
- uzupełnienie tynków na ogniomurkach i kominach wentylacyjnych;
- obróbki blacharskie ogniomurków, kominów wentylacyjnych;
- pokrycie zadaszenia łukowego blachą miedzianą wraz z obróbkami;
- dostawa i montaż nowej centrali wentylacyjnej wraz z modułem klimatyzacyjnym;
- montaż rynien;
- montaż rur spustowych;
- wymiana czyszczaków na żeliwne;
- malowanie kominów i ogniomurków (kolor analogiczny do istniejącego).
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, tj. OPZ, dokumentacja fotograficzna i specyfikacje techniczne oraz pomocniczo przedmiar, stanowiące załącznik do Zaproszenia do negocjacji.
Przedmiar robót zamieszczono w celu uszczegółowienia zakresu robót do wykonania w niniejszym postępowaniu. Wykonawca przede wszystkim winien wycenić prace na podstawie dokumentacji projektowej a nie na podstawie załączonego do SWZ przedmiaru robót. Wynagrodzenie Wykonawcy jest ryczałtowe, a przedmiar robót należy traktować jako dokument informacyjny o charakterze pomocniczym. Przy wykonywaniu umowy należy pamiętać o konieczności osiągnięcia celu projektowego umożliwiającego prawidłowe i pełne korzystanie z budynku.
Wymagany minimalny okres gwarancji:
- na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały 36 miesięcy od daty odbioru robót,
- rękojmia nie jest wyłączona ani ograniczona, jest równa okresowi udzielonej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261320-3 - Kładzenie rynien
39717100-2 - Wentylatory
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582976,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582976,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 582976,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anbud Firma Budowlana A.Kuźma ANDRZEJ KUŹMA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671105605
7.3.3) Ulica: UL. RÓŻANA
7.3.4) Miejscowość: STRZAŁKOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 62-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ANBUD" FIRMA BUDOWLANA A. KUŹMA ANDRZEJ KUŹMA
jakie przetargi wygrała firma
"ANBUD" FIRMA BUDOWLANA A. KUŹMA ANDRZEJ KUŹMA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 582976,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- "Remonty i poprawa dostępności placówek oświatowych Gminy Miejskiej Słupca"
- Przebudowa drogi gminnej w m. Kowalewo Opactwo
- Przebudowa drogi gminnej nr 421015P w m. Marcewek
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- Przebudowa w celu dostosowania do aktualnych warunków ochrony przeciwpożarowej budynku "B" Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu - Etap 2
- "Wykonanie prac adaptacyjno-modernizacyjnych w ramach inwestycji pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie."
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz utworzenie oddziału geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego przy ul. Akademickiej 3
- Wykonanie dokumentacji proj. i robót bud. w projekcie pn."Innowacyjne laboratoria krajowego sektora rolnożywnościowego: Poprawa efektywności energetycznej budynku IBPRS-PIB w Łodzi" i innych prac
więcej: Wentylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.