eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl nad SanemZakup samochodu osobowego zwanego "mikrobusem" w wersji standardowej 9 miejscowego do przewozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Radomyślu nad Sanem



Ogłoszenie z dnia 2025-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu osobowego zwanego „mikrobusem” w wersji standardowej 9 miejscowego do przewozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Radomyślu nad Sanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADOMYŚL NAD SANEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409123

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Duży 7

1.5.2.) Miejscowość: Radomyśl nad Sanem

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-455

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 845 43 02

1.5.8.) Numer faksu: 15 845 43 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radomysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb298ebc-8eff-4c35-bd7a-63907dcdbd63

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu osobowego zwanego „mikrobusem” w wersji standardowej 9 miejscowego do przewozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Radomyślu nad Sanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb298ebc-8eff-4c35-bd7a-63907dcdbd63

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019087/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup samochodu osobowego zwanego „mikrobusem” w wersji standardowej 9 miejscowego do przewozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Radomyślu nad Sanem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429698

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166504,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego typu BUS w wersji standardowej 9 miejscowego do przewozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Radomyślu nad Sanem
1.1. Zakres zadania obejmuje dostawę samochodu osobowego typu BUS w wersji standardowej 9 miejscowego wraz z wyposażeniem;
1.2. Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2025;
1.3. Pojazd musi być sprawny technicznie i wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r., poz. 502);
1.4. Pojazd musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia;
1.5. Wykonawca przekaże samochód ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami dopuszczającymi go do ruchu drogowego na terenie kraju oraz dokumentami niezbędnymi do rejestracji pojazdu;
1.6. Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą pojazdu przekazać Zamawiającemu aktualne świadectwa homologacji, książkę gwarancyjną, książkę przeglądów serwisowych, instrukcję obsługi w języku polskim w formacie PDF oraz komplet kluczyków;
1.7. Wykonawca udzieli gwarancji na pojazd na okres zgodny ze złożoną ofertą;
1.8. Szczegółowy opis wymagań techniczno-użytkowych oraz parametrów technicznych, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach równoważnych.
2. Wymagania dodatkowe:
- na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji
 Minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów na wszystkie elementy pojazdu
 Minimum 24 miesiące na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów
 Minimum 120 miesięcy na perforację nadwozia
- Wykonawca zapewni przeglądy gwarancyjne pojazdu w ramach okresu gwarancji,
- Wykonawca powinien posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny,
- Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia.
3. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy
4. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia kierowcy i innych osób obsługujących pojazd w zakresie bezpiecznej obsługi i eksploatacji pojazdu.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu umowy na własny koszt i na własne ryzyko w ramach oferowanej ceny z pełnym zbiornikiem paliwa oraz maksymalną ilością płynów eksploatacyjnych do Środowiskowego Domu Samopomocy, ul. Mickiewicza 25, 37-455 Radomyśl nad Sanem.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie świadectwa dopuszczenia, homologacje, certyfikaty i atesty wymagane przepisami Prawa Polskiego i UE
7. W trakcie realizacji zamówienia należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania.
8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych do wskazanych w SWZ pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. Za urządzenia równoważne Zamawiający uznaje takie, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114400-3 - Minibusy

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Glob Cars Service Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842638634

7.3.3) Ulica: ul. Podkarpacka 32

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.