eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajBUDOWA ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU - ETAP VII, BUDOWA WIATY



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU - ETAP VII, BUDOWA WIATY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000124340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 3

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zslbilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslbilgoraj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3687338-f199-4958-a661-0558bb51fb3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła publiczna podległa administracji rządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU - ETAP VII, BUDOWA WIATY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3687338-f199-4958-a661-0558bb51fb3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00250469/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa zespołu boisk sportowych przy Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju - etap VII , budowa wiaty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455118

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSL.2610.7/TP.2024.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56949,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu boisk sportowych przy Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju - Etap VII, Budowa wiaty tj. budowa obiektu budowlanego w rzucie poziomym w kształcie prostokąta o wymiarach 10,0 m x 4,50 m o konstrukcji szkieletowe drewnianej, dachu dwuspadowym krokwiowo – jętkowym o pochylenie połaci dachu 20 stopni, dach pokryty gontem bitumicznym. Wiata posadowiona będzie na ławach i stopach fundamentowych betonowych (na działce nr ewid. 5/5, obręb 0001 Biłgoraj , jedn. ewidencyjna m. Biłgoraj 060201_1).

2. Zakres robót obejmuje m. in.:
1) wytyczenie budowanego obiektu,
2) prace rozbiórkowe części istniejącej kostki,
3) wykonanie fundamentów pod budowany obiekt,
4) wykonanie ścian wiaty wraz z drzwiami,
5) budowę więźby dachowej wraz z pokryciem dachu i wykonaniem obróbek blacharskich,
6) wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej,
7) montaż rynien i rur spustowych,
8) prace wykończeniowe - malowanie/lakierowanie konstrukcji
9) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.

Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2) zapewnieni obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną),
3) w okresie rękojmi i gwarancji do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek,
4) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP,
5) przyjmowania odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny,
6) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ, na który to składają się następujące dokumenty:
1) Projekt architektoniczno-budowlany z projektem technicznym oraz zagospodarowaniem terenu - z częścią rysunkową w tej dokumentacji,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),
3) Przedmiary robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262210-6 - Fundamentowanie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty. Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.