Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00369645/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
- 2025/BZP 00502065/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GARWOLINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Garwolinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712353954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 50
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 256844631
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.ozieblo@spzozgarwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl/pn/spzozgarwolin/demand/226227/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71b4f280-b58f-4d16-9517-68f1267c18da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP/10/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 695508,6 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 - PIECZYWOLp. Nazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak.
1 2 3 4 5
1 Chleb krojony szt 15000 0,5kg
2 Chleb razowy krojony szt 2800 0,50kg
3 Chleb razowy zdrówko szt 1000 0,50kg
4 Chlwb wieloziarnisty szt 400 0,50kg
5 Bułka długa krojona szt 13 000 0,40kg
6 Bułka tarta szt 150 0,40kg
7 Ciastka z marmoladą kg 10 0,50kg
8 Pączki liliputki kg 10 kg
9 Kuleczki serowe kg 20 kg
10 Ciastka kruche kg 50 0,50kg
11 Rogaliki z marmoladą szt 10 400g
12 Bułeczka rwaniec szt 1000
13 Bułeczki drożdżowe \różne nadzienie\ szt 2 000
14 Jagodzianki szt 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 136523,1 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 - MROŻONKINazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak.
2 3 4 5
Brokuły mrożone kg 1000 2
Kalafior mrożony kg 1000 2,5
Marchew mrożona kostka kg 500 2,5
Fasolka szparagowa mrożona kg 100 2
Mieszanka kompotowa kg 600 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 27867 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3 - MIĘSO I WĘDLINYLp. Nazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak.
1 2 3 4 5
1 Schab środkowy bez kości \łoju klasa I 1200
2 Schab karkowy bez kości \łoju ,słonina całkowicie zdjęta\ klasa I kg 1 000
3 Szynka surowa bez kości\ bez skóry,słonina całkowicie zdjęta\ klasa I kg 1 200
4 Łopatka wieprzowa bez kości\mięso bez fałd skóry \klasa I kg 200
5 Smalec\ kostka 200g\ kg 30 200g
6 Udka drobiowe \ pałka + udziec\ waga jednostkowa ok. 250g kg 1 000
7 Udziki drobiowe \udziec z kością\ waga jednostkowa ok. 250g kg 600
8 Filet z piersi kurczaka bez przylegającej skóry i b\kości kg 900
9 Filet z piersi z indyka bez przylegającej skóry i b\kości kg 600
10 Korpus z kurczaka ze skrzydłem \ element uzyskany z rozbioru tuszki kurczaka bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych oraz bez zanieczyszczeń obcych\ kg 900
11 Słonina\ bez skóry świeża surowa w formie płatów kg 20
12 Polędwica sopocka wieprzowa \zawartość mięsa wieprzoewgo minimum 70%\ kg 250
13 Szynka z pieca \zawartość mięsa z szynki minimum 85%\ kg 150
14 Szynka z beczki \zawartość mięsa z szynki minimum 91%\ kg 200
15 Szynka od szwagra\ zawartość mięsa wieprzowego minimum 86%\ kg 200
16 Szynka konserwowa wieprzowa \zawartość mięsa wieprzowego minimum 60%\ kg 150
17 Szynka gotowana\zawartość mięsa wieprzowego minimum 80%\ kg 160
18 Szynka sołtysówka \zawartość mięsa wieprzowego minimum 86%\ kg 200
19 Kiełbasa krakowska podsuszana \zawartość mięsa wieprzowego min 86%\ kg 150
20 Szynkowa extra\zawartość mięsa wprzowego minimum 80%\ kg 200
21 Polędwica drobiowa \zawartość mięsa drobiowego minimum 75%\ kg 180
22 Filet z indyka faszerowany\zawartość mięsa drobiowego minimum 70%\ kg 200
23 Polędwica miodowa drobiowa \skład fllet drobiowy 80%\ kg 150
24 Biała kiełbasa drobiowo\wieprzowa kg 100
25 Pierś drobiowa gotowana\zawartość mięsa drobiowego minimum 86%\ kg 200
26 Filecik złocisty z indyka \zawartość mięsa drobiowego minimum 80%\ kg 180
27 Polędwica miodowa drobiowa \zawartość mięśa z indyka minimum 70%\ kg 130
28 Indyk lux w galarecie\ zawartość mięsa z piersi z indyka minimum 70%\ kg 180
29 Pasztet z pieca\ zawartość mięsa drobiowego minimum 65%, mięsa wieprzowego minimum 20%\ kg 100
30 Kiełbasa gospodarska cienka kg 100
31 Schab benedykta \zawartość schabu wieprzowego minimum 80% kg 200
32 Schab od szwagra\zawartość mięsa wieprzowego minimum 86%\ kg 150
33 Schab farmerski\ zawartość mięsa wieprzowego minimum 80%\ kg 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 286318,2 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4 - WARZYWA I OWOCELp. Nazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak.
1 2 3 4 5
1 Kapusta biała główka kg 1000
2 Kapusta biała główka\młoda\ szt 400
3 Kapusta czerwona główka kg 200
4 Kapusta pekińska kg 500
5 Kapusta włoska szt 150
6 Kapusta kiszona kg 1000
7 Ziemniaki kg 30000
8 Pietruszka świeża kg 400
9 Marchew świeża kg 3000
10 Buraki czerwone kg 500
11 Cebula żółta kg 400
12 Pieczarki świeże kg 500
13 Seler świeży kg 400
14 Rzodkiew biała \długa\ kg 200
15 Ogórki kiszone kg 800
16 Fasola biała kg 100
17 Sałata zielona szt 1000
18 Sałata lodowa szt 500
19 Soczewica czerwona kg 100 0,50kg
20 Ogórki zielone świeże kg 1200
21 Koper szt 400
22 Natka pietruszki szt 400
23 Por szt 200
24 Rzodkiewka szt 800
25 Czosnek szt 100
26 Pomidory kg 1200
27 Papryka świeża kg 1000
28 Szczypiorek szt 200
29 Groch łupany kg 100
30 Banany (op.16kg) op 50
31 Brzoskwinie/ nektarynki (sezonowo) kg 200
32 Truskawki świeże(sezonowo) kg 100
33 Jabłka kg 1000
34 Koncentrat pomidorowy 30% szt 700 200g
35 Ogórki konserwowe szt 200 900g
36 Chrzan konserwowy szt 100 300g
37 Koncentrat barszcz czerwony w płynie szt 30 0,25l
38 Szczaw konserwowy szt 200 200g
39 Fasola czerwona konserwowa szt 50 400g
40 Kukurydza konserwowa szt 100 400g
41 Groszek konserwowy szt 100 400g
42 Seler konserwowy szt 150 290g
43 Śliwki \sezonowo\ kg 200
44 Gruszki \sezonowo\ kg 200
45 Arbuz \sezonowo\ kg 150
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 169932 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 5 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZENazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak.
2 3 4 5
Cukier kg 1800 1kg
Cukier waniliowy szt 50 30g
Misie lubisie szt 200 0,30g
Batoniki \wafelki (różne smaki) szt 100 50 - 40g
Wafelik \opakowanie 2kg kg 5 2kg
Ciastka kruche (różne rodzaje) kg 5 2kg
Ciastka biszkopty op 10 150g
Makaron łazanka kg 200 500g
Makaron świderki kg 400 1kg
Makaron wstążka kg 400 1kg
Makaron krajanka kg 350 1kg
Makaron muszelki kg 350 1kg
Płatki owsiane górskie szt 300 500g
Płatki jęczmienne błyskawiczne szt 300 0,50kg
Płatki ryżowe szt 300 300g
Herbata granulowana (typu saga) szt 500 90g
Herbata granulowana (typu lipton) szt 200 100g
Kawa inka szt 5 150g
Kasza bulgur kg 250 1kg
Kasza gryczana kg 200 1kg
Kasza jęczmienna kg 300 1kg
Kasza manna kg 300 1kg
Olej uniwersalny (1 litr) l 400 1l
Ocet z białych winogron szt 20 0,25l
Miód pszczeli szt 100 350
Mąka pszenna kg 1000 1kg
Mąka ziemniaczana kg 30 1kg
Ryż kg 800 1kg
Kwasek cytrynowy szt 50 50g
Sól drobna jodowana kg 250 1kg
Jaja( klasa L) szt 2400 L
Chrupki kukurydziane szt 380 50g
Musztarda \różne rodzaje sarepsak,francuska\ szt 100 210g
Syrop owocowy szt 10 400ml
Dżemy różne smaki szt 800 270g
Powidła śliwkowe szt 100 270g
Majonez szt 350 340g
Słonecznik łuskany kg 5 4kg
Sok pomidorowy (330ml butelka szklana) szt 1300 330ml
Sok owocwy tłoczony Bracia sadownicy(250ml butelka szklana) szt 1000 250ml
Oliwa z oliwek szt 20 1l
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 79270,95 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 6 - PRZYPRAWYNazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak.
2 3 4 5
Rosołek drobiowy (typu winiary, prymat lub inne podobne) szt 200 120g
Przyprawa szefa kuchni (typu kucharek,wegeta) szt 80 1kg
Przyprawa cary szt 25 10g
Przyprawa w płynie typu magii l 30 1l
Sos do sałatek \ koperkowy, ogrodowy\ szt 200 0,09
Rosołek wołowy szt 200 120g
Liście laurowe szt 200 8g
Przyprawa do wieprzowiny szt 200 20g
Przyprawa do kurczaka szt 200 30g
Przyprawa do ryb szt 100 30g
Zupa żurek szt 250 49g
Tymianek szt 30 10g
Pieprz naturalny mielony szt 300 10g
Papryka mielona szt 50 20g
Ziele angielskie szt 200 10g
Majeranek szt 100 10g
Przyprawa do grila klasyczna szt 50 20g
Przyprawa do bigosu szt 20 20g
Zupa barszcz biały szt 100 20g
Pomidory suszone z bazylią i czosnkiem szt 80 15g
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 9224,25 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 7 – RYBY MROŻONE I WĘDZONENazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak.
2 3 4 5
Dorsz mrożony kg 1 000 9kg
Makrela wędzona kg 150 4kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 38508,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108785,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115625,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108785,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Cukiernia Wielgolas Sp. z o. o Sp. Kom, WIELGOLAS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222341993
7.3.4) Miejscowość: LATOWICZ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA-CUKIERNIA WIELGOLAS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA-CUKIERNIA WIELGOLAS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108785,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259523,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263538,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259523,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681838528
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259523,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art 255 pkt 1 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51954,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56767,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51954,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51954,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4335,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7068,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4335,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4335,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- "Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów, szkoleń rozwijających kompetencje zawodowe nauczycieli- podnoszenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w ramach projektu "Wiatr w żagle"
- Dostawa miału węglowego do Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem.
- "DOSTAWA ELEKTRONICZNYCH KART PODARUNKOWYCH (PRZEDPŁACONYCH) NA ZAKUP ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH DLA PRACOWNIKÓW SP ZOZ GARWOLIN"
- Wykonanie dla Gminy Garwolin projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ POMOCY MULTIMEDIALNYCH W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ŻAGLE"
- Wykonanie prac remontowych w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26.
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych, nabiału, pieczywa, mięs i wędlin, owoców oraz warzyw"
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego nr 3 "Pietrasze".
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części - postępowanie nr DPS.ZP.221.18.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





