Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00406172/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Troszyn- etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Troszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego
1.5.2.) Miejscowość: Troszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-405
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 767 10 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@troszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/troszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Troszyn- etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47b26c90-dbb2-467e-a3ef-6e6aa249f3d5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066795/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Troszyn- etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406172
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.271.06.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325093,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej na terenie gminy Troszyn- etap III” poprzez budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – ciśnieniowej w miejscowości Rabędy. Zadanie realizowane będzie na działkach nr ew. 122/6, 133, 146, 147, 148/1, 148/2, 149, 151, 152, 114 i 145 położonych w obrębie Rabędy. Zakres zadania obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odgałęzieniem do granicy pasa drogowego z rur PVC typ S Ø 200 mm długości 475,60 m oraz z rur PVC typ S Ø 160 mm długości 43,10 m, budową 7 kpl studni kanalizacji sanitarnej PE Ø 1000 mm, budowę 7 kpl. studni PE Ø 600 mm oraz 1 kpl studni kanalizacji sanitarnej PE Ø 1000 mm rozprężnych. Zadanie przewiduje wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE 100SDR 17 Ø 110 mm długości 413,8 m o połączeniach zgrzewnych.
W zakres zadania wchodzi wykonanie robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji tj. robót przygotowawczych, ziemnych, umocnienie ścian wykopów liniowych, roboty pomiarowych, wykonanie oznakowania trasy, odtworzenie nawierzchni terenu oraz jego uporządkowanie.
UWAGA:
Zamawiający informuje, iż odcinek kanalizacji sanitarnej ujęty w dokumentacji projektowej od studni Si do S2 został już wykonany zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Nadmieniamy, iż nie jest on uwzględniony w załączonym do postępowania przedmiarze robót i nie należy go uwzględniać w cenie oferty.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 9 do SWZ
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 10 do SWZ
3) Przedmiar robót, który ma charakter poglądowy i może stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę - Załącznik nr 11 do SWZ
4) Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399528,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 732534,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399528,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Krzysztof Nalewajk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Paweł Zięba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582010973
7.3.4) Miejscowość: Dzbenin
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399528,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TROSZYN
więcej: przetargi TROSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Rozbudowa budynku hali widowiskowo-sportowej o pomieszczenie magazynowe
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Jednorożec
- Poprawa infastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Przechlewo
- Modernizacja parkingu w Kobylej Górze przy ul. T. Sikorskiego
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3476L - ulicy Polnej w Hrubieszowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





