eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbójna › Nowy Ład na drogach Gminy Zbójna.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowy Ład na drogach Gminy Zbójna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbójna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 64

1.5.2.) Miejscowość: Zbójna

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-416

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 214 00 29

1.5.8.) Numer faksu: 86 214 00 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzbojna@lo.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojna.powiatlomzynski.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nowy Ład na drogach Gminy Zbójna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c957fbfd-6665-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032402/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozwój infrastruktury drogowej gminy Zbójna.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444010/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UE.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.:
Nowy Ład na drogach Gminy Zbójna.
realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
obejmujące:
-przebudowę nawierzchni polegającą na jej ulepszeniu poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej o grubości 9 cm ze wzmocnioną podbudową w miejscowości Zbójna, Kol. Suchy Borek.
- przebudowę odcinka drogi gminnej polegającą na uzupełnieniu i wzmocnieniu istniejącego pasa drogi we wsi Zbójna, Kol. Budniki, odcinek o długości ok. 1,695 km oraz we wsi Gawrychy, odcinek o długości ok. 1,764 km;
oraz przebudowę odcinków dróg gminnych polegającą na uzupełnieniu i wzmocnieniu istniejących pasów dróg w miejscowościach na terenie Gminy Zbójna: Stanisławowo, Gontarze, Laski, Kol. Suchy Borek, Osowiec, Kuzie, Dobry Las, Jurki, Kol. Parzychy-Dębniki, Gawrychy, Siwiki, Tabory Rzym, o dł. ok. 13,972km.

Zamówienie jest dofinansowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja druga w związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia tablic informacyjnych zgodnych z wytycznymi programu.

Inwestycja stanowiąca przedmiot niniejszej umowy jest finansowana z Promesy inwestycyjnej w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95% wartości inwestycji przy założeniu, iż wkład własny Zamawiającego stanowi nie mniej niż 5% wartości inwestycji.

Zgodnie z warunkami Programu Polski Ład Wykonawcy zostanie przekazana zaliczka w kwocie nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia, pozostała część wynagrodzenia po zakończeniu realizacji niniejszego zamówienia oraz przekazaniu Zamawiającemu przez BGK środków finansowych.

Regulamin Drugiej Edycji Naboru wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dostępne są na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21554.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarami (załącznik nr 10 do SWZ).
2. Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z w.w. dokumentacją projektową. Załączone do SWZ przedmiary robót są materiałami pomocniczymi, które służyć mają opisowi sposobu i technologii wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie prace nieuwzględnione w przedmiarze robót, a ujęte w dokumentacji projektowej.
3. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. dokumentacji projektowej, opisach technicznych, przedmiarach robót, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne – a Zamawiający zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane.
Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze), tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, o tym samym poziomie estetyki urządzenia, o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej, muszą być kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy, z którym została podpisana umowa. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – w przedmiotowym postępowaniu w dniu 08.12.2022r. godz. 12:00 ustalonym jako termin otwarcia ofert Zamawiający dokonał otwarcia ofert przetargowych w.w. zadania. Otwarcia dokonano w siedzibie Zamawiającego: 18-416 Zbójna, ul. Łomżyńska 64. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał wysokość środków, jakie zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 4 900 000,00 zł . Do upływu terminu składania ofert złożono 3 oferty, z których najniższa opiewała na kwotę 6 355 110,67zł. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.